Wolff: Hamilton je možda najbolji vozač ikad

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 87 komentara

Toto Wolff kaže da bi kritičari Lewisa Hamiltona trebali prepoznati da upravo gledaju “možda najboljeg vozača koji ikad vozio u Formuli 1”.

Peterostruki svjetski prvak juri prema svom šestom naslovu, a obzirom na formu Mercedesa i njegovog timskog kolege – iduće godine u ovo vrijeme novinski članci mogli biti prepuni tekstova o izjednačavanju rekorda Michaela Schumachera.

“Sve u svemu – Lewis u Ujedinjenom Kraljevstvu nije prepoznat onako kako bi trebao biti. Jednom kad njegova karijera završi ljudi će reći – on je bio najbolji vozač na planeti i svjedočili smo tom putovanju, a zar nije bio zanimljiv zbog svoje osobnosti i svih stvari koje je radio?”

“Iz nekog razloga – novinari pišu o drugim stvarima, možda zato jer to ima bolji naslov, možda prodaje više novina ili daje više klikova…”

“Mislim da ne prepoznajemo priliku da budemo dio putovanja možda najboljeg vozača koji je ikad postojao.”

Hamilton je već prešao Michaela Schumachera po broju pole positiona, a približava se i rekordu od 91 pobjede kojeg također drži Nijemac.

“Prije puno godina smo odlučili da moramo shvatiti kako pojedinac najbolje funkcionira i kako se iz njega može izvući maksimum. To se ne radi tako da vozača ograničite i upravljate kako živi svoj život.”

“Lewis funkcionira najbolje kad mu date slobodu da slijedi svoje strasti.”

– Toto Wolff

Odgovor

87 komentara

  1. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Meni je zao Lewisa sto ce, ako i obori sve rekorde i statistike, uvijek biti veliki ? i ALI…
    Njemu nazalost treba sezona s realnom konkurencijom neke druge ekipe (Ferrari prosle god je zabluda, yoke). Jos bolje, da je Merc malo inferiorniji…
    Da vidimo sta radi kad je realno pod pritiskom, a ne ova ekstra komfor zona…
    Dakle njemu su sve zive sjekire jebeno upale u med.
    Ne umanjujem mu brzinu, dapace. I za sve ovo sto radi treba imati mentalnu snagu.

    Ali naprosto, siguran sam da bi se naslo na gridu bar nekoliko vozaca koji bi uspjeli napraviti isto sto i on da su im se tako fino poslozile kockice…



    23
    19

    4
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Najbolji svoje ere, drugo ne vrijedi ni raspravljati.



    9
    -6

    15
  3. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    Vidio se koliko je bio najbolji od 2010 do 2013 kad je govorio da je formula 1 dosadnija i prosekcija… . A sada uvek kuka na team radio da prikaze da kao gume i bolide ne valjaju kao on je taj koj radi iskorak … fujjj dvolican



    28
    15

    13
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Ti ili ne zelis da vidis ili si ogranicene inteligencije? Kada se vozac javi na team radio to nije “kukanje” nego dialog sa svojim timom,slanje povratnih informacija iz bolida,sa staze,realno stanje,koje mozda neki od njihovih kompjutera promase ili ne vide. To sto ti cesto cujes team radio u programu od Hamiltona je zato sto je on vecinu vremena prvi i onda je i najzanimljivij team radio onoga ko vodi,ako prijavljuje neki problem.

      Mislis da drugi vozaci samo sute tokom trke i voze? Da niko ne prijavljuje probleme? I kada bi u eter isle sve poruke od svakog vozaca? Mislis da se na zadnjoj trci Grosjean nije zalio na nesto prije nego sto ce ga poslati u boks na odustajanje sa trke? Ali koga briga za Grosjeana koji je tad bio 18ti i to sto on odustaje?

      Ne bitne stvari ne idu u eter,one potencijalno najzanimljivije idu.


      0
      -5

      5
  4. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Hamilton je vozačina.
    U kvalifikacijama kada je na razini mislim da je najjači od svih.
    Ima tu priliku i sreće da vozi u najdominatnijoj ekipi i bolidu ikada, pa će statistički biti vjerojatno najbolji ikada.
    Dali je najbolji vozač ikada ili će biti? Teško.
    U prvih pet najboljih do kraja karijere? Vjerojatno.

    Sad sam baš naletio na jednu usporedbu dominacije Mercedesa i RB 2009-2013.

    Mercedes u hibridnoj eri ima do sada 45 double pobjeda 1-2, dok Red Bull ima 17 (2009-2013).
    Mercedes je imao prvaka i drugoplasiranog u prvenstvu 2014/2015/2016. Red Bull? Nikada.

    Red Bull jest dominirao u svoje vrijeme, ali npr. uspoređivati ih sa OVAKVOM dominacijom Mercedesa je smiješno.



    35
    32

    3
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Slažem se da RBR nije nikada bio dominantan kao Mercedes, jedino zadnjih 9 utrka 2013, ostalo ni blizu. A što se tiče 1-2, treba uzeti u obzir da su 2010 Vettel i Webber prosuli nekoliko 1-2, a ostale 3 sezone Webber nije bio ni blizu Vettelovom nivou, a da jeste, bilo bi tu barem još barem 15ak 1-2 rezultata za Bikove kroz te 4 godine.



      3
      -1

      4
    • Fia
      Trapgio Prikaži

      Da koliko kod pričali da j eovaki dominacija bilo, nikad nije bila ovaka, prve 3 godine hibridne ere, niko im se nije mogo ni približiti. Hamilton će po statistici postati najveći, a da li je to stvarno najveći, po meni nije, iako je u top 5, mislim da je odličan vozač, brz u jednom krgu ko niko, zadnji godina je napredovo u ovoj dominaciji Mercedesa, ali mislim da nije najbolji ikad.



      3
      3

      0
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Mislim da je glupo reci da Hamilton ima srece sto vozi u Mercedesu, onda i Messi ima srece sto igra u Barceloni,Ronaldo ima srece sto je igrao u jednom Real Madridu,Schumacher je imao srece sto je vecinu titula osvojio u Ferrariju.

      Kada Niki Lauda licno dolazi po tebe,da te uvjeri da trebas potpisati za tim koji je na sredini poretka u to vrijeme,onda to prijatelju nije sreca. Nije sreca sto je dosao bas po tebe, i nije sreca sto si mu bas tada povjerovao i napustio maticni tim.



      1
      -4

      5
  5. Charles Leclerc
    _splico Prikaži

    ne volin ga zbog cirkusa koji radi svaki trkaci tjedan al moran priznat da je strasan, bez obzira koliko je dobar bolid on ne grijesi, mrtav ladan odradi svoj dio posla, zahvali se na team radio i ode svojim putem



    6
    3

    3
  6. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Definitivno je jedan od najboljih koje sam ja gledao, no brojke su varljive. Brojke prije Mercedesa nisu bile u rangu najvecih a nakon Mercedesa ce statisticki vjerovatno biti najbolji i najveci. Meni osobno nece jer smatram Scumahera u najboljim danima ipak bokjim vozacem jer nisam vidio da Lewis radi stvari kakve je svojevremeno znao Schumi. Npr Alonsove sezone 2010 i 2012 su meni vece sezone jeenog vozaca nego ijedna Lewisova. Lewis se u Mercedesu igra sa konkurencijom i ovo je trenutno situacija gdje je bez konkurencije. Dio 2010-2013 je nesto sto mi ostavlja upitnik nad glavom jer tih godina McLaren je bio alpari Ferrariju pa ih nije bilo nigdje. Je vrh, svida mi se njegov napadacki tip voznje s puno agresivnosti pogotovo u tim duelima zadnjih godina s Vettelim no kad su brojke u pitanju treba biti realan i reci da Lewis ima od prve sezone do danas bilide u rukama koji su migli pobijediti. Meni je njegova prva sezona jos uvijek najbolja jer je onda uz Massu u formi Kimija u zivotnoj formi i Alonsa stvatno nesretno izgubio naslov. Zadnjih 10 godina je obiljezio ovaj sport no kazem brojke su varljive. Da je RB nastsvio s vettelom kao do 2014 i on bi danas imao 6-7 naslova. Dali ih to cini vecim vozacima od schumija i npr Sene? Meni je od trenutne generacije i Kimi bio brutalan u McLarenu Alonso u Ferrariju te Seb u RBu 2010 i 2012. Ako se jeenog dana bude vozilo godisnje 30gp vikenda i ovi ce rekordi padati. Vozaci voze dominantne bolide godinama a utrka je sve vise tako da brojke nisu po meni realne. Nekada se startalo u utrku s gorivom iz kvala pa se moglo dogoditi da netko sporiji zasjedne na pp danas je to nemoguce i uz ovakve razmake Lewisu je nebo granica. Po meni je zadnje dvije godine vrh vrhova bas on, vozi promisljeno i jako malo grijesi. Sazrio je u glavi jako sto se utrka tice no njegove spletke i podbadanja nemogu prozvakati nikako. Dali bi volio da sutra vozi za Ferrari? O daaa. U globalu Lewis je def8nitvno najbolji vozac u ovoj eri jer konkurencije nema a kada ih ima svakih 5 gp vikenda ta konkurecija upuca samu sebe u nogu. Ima par upitnika oko nekih njegovih sezona, no ruku na srce tko je od bjih odvezao svaku sezonu na top nivou? I vettel je imao losih sezona, kao i alonso . No jednog dana ce netko vidjeti , lewis 100 pobjeda, vettel 60-70 i naslovi 7-4 i to ce se pamtiti jer realno, bilo je dominacija i prije no nitko nepripisuje naslove sene schumija isl dominantnim bolidima. Jedina razlika je sto su njihove prave dominacije trajale par godina a ova vec 6. Sto se rosberga tice, mislim da je Lewis tada vozio kao zadnje 2 godine da Rosberg nebu imao nikakve sanse 2016. Te godine je imao bas los8h utrka i startova i mislim da je te godine vise Lewis podbacio nego sto je Rosberg bio na nekom vecem nivou od njega. U globalu covjeku je upala sjekira u med kroz karijeru i sada ubire plodove toga. Ondasnji prelazak u mercedes se cinio ludost no danas je taj potez ili potez sretnika ili genijalca koji ima nos za odabrati pravu ekipu u pravo vrijeme za razliku od nekih.



    18
    16

    2
  7. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …vidite mog sina kako je lijep, ma najbolji je jer je moj…



    15
    12

    3
  8. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Off topic! Ja mislim da bi Liberty Media trebala platit Mercedesu da dovedu Alonsa umjesto Bottasa, show zagarantiran!



    12
    12

    0
  9. Ferrari
    Max Prikaži

    Znacemo da je Merc pod pritiskom cim se bude zalio na legalnost Feraria,dok oni cute znaci da imaju jos rezerve i da im niko nike blizu. Voleo bi da Hamilton ode u neku ekipu koja ie prosecna sada kao Ferari la da vidimo koliko dobro vozi i nosi se sa protiskom. Kao Schumaher kada je presao iz poednickog Benetona u raspad Ferari. Ali mislim da mi to necemo gledati. Hamilton osvaja jos dve titule sa Mercom i povlaci se na kraju 2020.



    4
    2

    2
  10. Daniel Ricciardo 3
    miho_bubnjar Prikaži

    Nisam mogao gledati Sennu, Schumacher mi je najdrazi vozac u povijesti F1, ali mislim da je Lewis malo iznad svih.Uz sve naslove i rekorde ono sto ga krasi je da nikad ne bira timske kolege, a uvijek ih razbije. Nikad s njim nema trzavica u ekipi kao sto je slucaj s Alonsom.Covjek vozi i kad je 1. ne moze mu se nitko pribliziti,kad je drugi uvijek stvara presing. Kad bi jos prestao kukati u vezi guma gdje bi mu bio kraj. Prosle godine je osvojio naslov, dok je njegov kolega bio 5. u ukupnom poretku,tako da nije sve ni u bolidu..



    6
    -14

    20
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      …..Prosle godine je osvojio naslov, dok je njegov kolega bio 5. u ukupnom poretku,tako da nije sve ni u bolidu..

      Prošle godine je taj “kolega” – “glumio” pokretnu šikanu za Hamiltonove suparnike ..koliko puta je bio na pogrešnoj (za njega)
      strategiji – ali ta strategija je bila dobra za Hamiltona jer je kočio protivnike i uništavao im gume .
      U toj prošloj godini su mu uzimali pobjede i davali ih Hamiltonu
      U Mercu Hamiltonovog kolegu drže na kratkoj uzici – uvijek samo jednogodišnji ugovor …drže zamjenu u boksu …toliko o trzavicama
      … u ovom osvrtu se samo referišem na Botasa …nije mi osobito drag …ali treba biti pošten ..i prema njemu



      18
      14

      4
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Druze Bottas nije doveden u Mercedes da bi osvojao titule. Niti da bi on vodio neke svoje licne borbe i dokazivanja protiv Hamiltona. Koliko god to surovo zvucalo,u Mercedesu se zna ko sta radi i gdje je kome mjesto,zato tako dobro i funkcionisu. Bottas je doveden da bude vozac broj 2 i da radi upravo to sto si napisao da mu je kao oteto ili pokradeno. Ista stvar sa Schumacher-Barichello… u kojem bi to svemiru Barichello bio prvak pored Schumachera? To sto tebi nije zanimljivo gledati takve stvari,to njih zaboli ona stvar,za njih je to biznis,a ne zabava za publiku. Probudi se.


        0
        -3

        3
      • Daniel Ricciardo 3
        miho_bubnjar Prikaži

        Doveden je da bude 2. Vozac. Istp tako Massa je bio 2. Vozac u ferrariju 2008 pa je na stazi dobio Kimija i borio se za naslov.
        Hamilton je bio drugi vozac u Mclarenu iza Alonsa pa je kvaliteta opet dosla do izražaja. Ricciardo je 2014 bio doveden vjerojatno kap drugi vozac red bulla, oa jr ubio Vettela. Pored lewisa svaki vozac je drugi vozač. Ali ako drugi vozač pokaže zube kao sto sam dao primjer sve se moze okrenit. Ali to pada u vodu jer je lewis za klasu ipak bolji od Bottasa hahaha


        0
        -1

        1
  11. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Ne znam što je Toto pio ili ne daj Bože uzeo. Hamilton će ostat zapamćen kao jedan od najboljih F1 vozača u povijesti, to stoji, ali sad baš da je najbolji ne bih se složio.



    12
    9

    3
  12. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    “Iz nekog razloga – novinari pišu o drugim stvarima, možda zato jer to ima bolji naslov, možda prodaje više novina ili daje više klikova…”

    možda ne pišu o njemu jer nije zanimljivo? meni osobno bi bilo dosadno da mi nitko od konkurencije pa čak ni kolega u istom bolidu ne mogu ni zaprijetiti. a i kad zaprijete onda slijede kazne. trolololo :D
    na stranu što je odličan vozač, nije tu kriv Mercedes ni Hamilton, ali ovakvu dominaciju nitko ne pamti – @sarma je napisao brojke koje to pokazuju.



    6
    6

    0
  13. F1puls Portal
    gosuasus Prikaži

    Hamilton je izrazito uspjesan u eri u kojoj ima samo jednog realnog konkurenta u svom primeu (Vettel), eventualno dva racunajuci Rosberga koji je takodjer pokazao da je vrijedan svjetske titule.

    Danny Ric je solidan, ali on je trenutno Bottasov level IMO, no nijedan nije prvak jos.
    Verstappen je mlad, Leclerc takodjer.
    Alonso i Kimi su svjetska klasa i prosli su vrhunac, no ne mogu iz Lewisove karijere izbaciti njegov pocetak i rivalstvo s njima i Massom.

    U konacnici solidna karijera koja ga stavlja u top 15 ikad po meni.

    Naravno, nije jos zavrsio posao.



    3
    0

    3
  14. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Trenutno i jest najbolji, trenutno nema smirenijeg vozača na gridu, ali teško da će ikada biti najbolji svh vremena zbog nekoliko stvari:
    1. Svake sezone osim 2009. i 2013. je imao 1. ili 2. najbrži bolid(uglavnom 1.najbrži) a i tada je imao bolid dostatan za pokoju pobjedu.
    2. Od 2010. do 2012. u Mclarenu koji je tada bio pri vrhu tj al pari sa Ferrarijem nije bio vozač koji je činio razliku i bio bolji , a u momčadskim dvobojima sa Buttonom bi tijesno pobijedio ili bio poražen, a za Buttona se govorilo da je slučajni prvak(nikad ga nisam smatrao slučajnim prvakom, a tih godina je pokazao da svakako nije slučajni prvak i da se može boriti sa najvećima tog doba), što i nije baš dokaz da je najbolji svih vremena
    3. Kad se bori za pobjede i kad je bolid vrh, onda mu nema ravna, ali čim nije u borbi makar za podij, pokazuje frustraciju i manjak volje za borbom, što kod mnogih velikih prvaka nije slučaj jer je npr Schumacher 2003. godine rekordni 6. naslov osvojio jer se borio za svaki bod zbog činjenice da je Ferrari F2003-GA bio lošiji bolid veliki dio sezone u usporedbi s Mclaren-Mercedesom 17D i BMW Williamsom FW25, a odlika najvećih je upravo borba za svaki bod jer taj bod može na kraju sezone činiti razliku.
    4. Mnogi govore da je imao sreće ili da je pogodio odlaskom u Mercedes jer vidimo sad gdje Mercedes sada, ali čisto sumnjam da bi on otišao u Mercedes, koji je u prve 3 godine imao 1 pobjedu, samo tako, nego da su mu pokazali motor zbog kojeg će bit tu gdje je sad, a s druge strane, kad je Schumacher odlazio u Ferrari, znao je da dolazi u momčad koja je u rasulu te ju je zajedno s Todtom, Brawnom i Byrneom vratio na stare staze slave i postao legenda Ferrarija.
    5. Ovo možda nije toliko bitno, ali, Hamilton je dosta teška osoba koja krivi druge kad mu ne ide i koji se ne ponaša baš dobro prema ljudima u timu kad on misli da mu loše ide(jadni Bono to dobro zna), dok s druge strane, Schumacher i Senna su uvijek imali dobar odnos s ljudima u timu i mehaničari su uživali raditi s njima, pa čak toliko da je Schumacher znao imena djece ljudi u Ferrariju i znao je poklanjat mehaničarima skupe poklone.
    6. Osim pp u Singapuru 2018. i donekle pobjede u Silverstoneu 2008. godine, Hamilton nije imao nijednu utrku koju je odradio spektakularno i o kojoj će se dugo pričati, dok mnogi drugi prvaci su imali takvih vožnji dosta, kao što su Senna(Monaco 1984. i 1992., pa Estoril 1985., Brazil 1991. Donnigton Park 1993., pp Monaco 1988. itd), Schumi(Spa 1992. 1995. 1996. , Monza 1996. 1998., pp u Monacu 1996. Barcelona 1996. pp u Sepangu 1999. itd), pa i Alonso(Imola 2005. i Valencia 2012.), Button(Mađarska 2006. i Montreal 2011.), Kimi(Suzuka 2005. i Spa 2009.) i na kraju Mansell(Silverstone 1987.)

    Sve u svemu, u Top 5 najboljih svih vremena spada definitivno, ali da je najbolji svih vremena, to nije.

    P.S F1 sam počeo pratiti upravo zbog Hamiltona, kojeg, iako mi je kao osoba potpuno antipatičan, i dalje poštujem kao velikog vozača.



    22
    19

    3
  15. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Politika timova je jaca od zelja fanova. Brojke govore svoje, novopecenim fanovima imena Alonso i Raikkonen ne znace previse, Lewis zasluzeno dominira Formulom 1 i na pravom je mjestu u pravome vremenu. Trenutno nase argumente protiv Lewisa mozemo objesiti macku o rep sve dok on koraca prema stotki (PP i pobjede), a Mercedes isporucuje nepobjedivu masinu. Lewis je vozacina, jedan je od najboljih ikada, ali ja i dalje vjerujem da je jedan 38 godisnjak za nijansu bolji, ali sve je ostalo na 2007.



    8
    6

    2
  16. Mclaren
    KERS Prikaži

    Najbolji ne postoji…pa da ih sve stavite u isto vremensko razdoblje..istu momcad..isti auto necete moci procjeniti…tako da je ova izjava onako subjektivna do bola..Svi su oni dobri i krema automotosporta samo neki s vise a neki s manje srece.



    7
    7

    0
  17. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    sve stoji od prve do zadnje riječi.Lewis je još relativno mlad ii može još toga osvojit ukoliko ostane u mercedesu.što se tiče njegovog style jebiga ja san njegov najveći fan u svezi vožnje,i ostalih racing stvari,njegov life out of f1 je njegova stvar i stvarno me ne interesira. meni je on najjači kad vozi i to je to.može izgledat ko luster ali brate kad vozi je najjači. uz respekt ostalima,ali ima najjači mental trening prije i za vrijeme utrke. opet to je moje mišljenje.uz njega sam i prije nego je došao u mecedes ali definitivno jedan od najboljih vozača na gridu. volio bi da bude barem još 2-3 godine u f1 i da osvoji sve što može.



    2
    -1

    3
  18. Ferrari
    ferrari1984 Prikaži

    U pravu si Totto ali tek nakon Michaela Schumachera…



    4
    2

    2
  19. Sebastian Vettel
    Black Horse Prikaži

    Dakle, ja sam navijač ferarria. Oduvijek bio i bit ću do kraja. Ali pokušavam objektivno i realno sagledat stvari… Mislim da je kroz moju povijest praćenja ovog sporta postojala nekolicina vozača koja je pravila razliku u odnosu na druge vozače. Bez obzira na momčad i bolid. I tu bi bez premca naveo Schumachera, Alonsa, Sennu (gledajući na youtubeu), Kimia( i to 2004. I 2005. Godine) i možda tek Hamiltona. I to u Mclarenu. Smatram da su ostali nabrojani jednostavno vozili nekom drugom putanjom nego drugi vozači. Kao sad recimo Ricciardo kojem očajnički fali pobjedonosni bolid. Nije pošteno Hamiltona uzdizad iznad ostalih velikana s obzirom na činjenicu da trenutno vozi daleko, ali daleko najbolji bolid na gridu. Vidili smo i Vettela u Red Bullu i tada smo se zapitkivali bi li bio tako uspješan u drugom bolidu. Sada vidimo da nije… Ferarri je prošle godine bio konkurentan i da nije sam pravio početničke greške, Vettel bi bio prvak. Danas ga po vožnji šije mali Leclerc iako mi se čini da ga ekipa sabotira. E sad, ako je prošle godine Vettel bio konkurentan Hamiltonu u realno lošijem ferarriu u odnosu na mercedes, jednostavno ne možemo govoriti da je Hamilton svemirac. To su činjenice, sviđao se vama netko ili ne. Ja sam navijač Vettela kao vozača ferarria ali jednostavno mislim da trenutno nije u top 3 vozača na gridu. Čak bi rekao da su to: 1. Ricciardo, 2. Hamilton, 3. Leclerc. I to Hamilton samo zato što ima više iskustva od malog Leclerca. A se mali izbrusi, bit će dugogodišnji prvak jer ima dosta hladniju glavu od recimo Verstappena… Moje mišljenje. Bez uvrede…



    2
    -15

    17
  20. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    U kvalifikacijama je po meni najbolji ikad koliko je puta iščupao krug kada ga do tada u vikendu nije bilo nigdje ne mogu ni nabrojati.
    Treba još pričekati i vidjeti kako će mu se odvijati kraj karijere, prije svega dokad će imati motiva ostati u F1. Da li će ti potencijalni naslovi biti kao ove godine di je laganica zasad ili kao prošle godine di je imao dosta jaku konkurenciju u obliku Ferarija i Vettela.
    No u F1 više nego u bilo kojem drugom sportu je teško uspoređivati različite ere zbog ogromnih razlika u pravilima i bolidima.
    No da je najbolji vozač svoje ere je neupitno i da će na kraju priče vjerojatno biti među top 3 ili top 5 svih vremena također.
    I za svakoga od tih vozača se da napraviti odličan argument kao najboljeg ikada samo tu u igru dolaze i osobne preference, simpatičnost vozača, koja era nam je najdraža i slično.
    Trebamo uživati dok još vozi i nadati se da će prije nego ode dobiti jaču konkurenciju, a mi kao fanovi sezonu kao prošlu naspram ove.



    3
    -2

    5
  21. fjaka Prikaži

    po kojim kriterijima se određuje najbolji f1 vozač?


    0
    0

    0
  22. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Apsolutni vladar F1.

    Da imamo Alonsa u jednako dobrom bolidu – imali bi što gledati, i Hamilton bi tad davao svoje najbolje, baš kao i španjolac.

    Formula 1 je trenutno više dosadno poradi toga što Hamiltona nema tko izazvati.Bottas je 100% idealan broj.2 vozač, stoga nema koristi nadati se konkurenciji unutar momčadi.



    4
    -2

    6
  23. avalon Prikaži

    i kad sve prođe za neke će LH bit statistički najbolji vozač F 1 , a za fanove najbolji ikad . takvim metrom su se mirili i ostvarenja MS . ma kako uspješni bili za fanove senne brazilac će uvik bit najbolji . za njega je npr najbolji bija fangio :) ovo me podsjeća na moto GP … fanovi rossia često pišu ( na jednom moto portalu ) da MM može osvojit i 20 naslova ( karikirano ) ali za njih će valentino uvik bit No 1 moto GP – a iako se MM (26) brzo “primiče” broju titula VR ( 40 ) … 7 Vs 9 sa velikom šansom da i ove sezone pobjedu u moto GP -u = 8 titula . svaka čast LH na njegovom talentu ali ako bi uspoređivali 2 statistički najbolja onda se ne može ne primjetit da je MS “gubija vrime” tj sezonu + u benettonu dok ovi nisu sazrili za osvajanje naslova . sa 2 uzastopna odlazi u “razvaljeni” ferrari “povukavši” za sobom brawna i byrna “izgubivši” tamo 4 sezone u slaganju ferraria za ono šta će usljedit . dakle 5 + ( ovi + je 5 trka za benetton iz 1991. ) “izgubljenih” . za razliku od njega LH je ka rookie doša u top tim . ptvu sezonu pokaza potencijal , osvojia titulu , a zatim nekoliko sezona “pluta” između 4. i 5. mista . MS su u mercu čakali do kraja da eventualno produži ugovor ali njemu je valjad bilo dosta praznih obećanja 3 sezone . nije produžija , to je LH otvorilo vrata , patija se 2013 . ,ali vrlo je moguće da ga je lisac brawn upozna šta će se događat od 2014. i ugovor je potpisan . “tajna” je u vrlo malo “praznog hoda” lewisa tokom karijere jer je recimo uglavnom dolazija na “gotov proizvod” i sve šta je treba bilo je “samo” odvozit . kad jednom dođu “novi klinci” fanovi F 1 oni će vidit samo impresivne brojke rekorda LH . za njih će bit best of the best ali to će zapravo kroz brojke bit točno . teško će to bit nadmašit jer sumljam da će se pojavit neki tako uspješno , dobro složen i vođen tim ka šta je merc ovih zadnjih 6 sezona , a bit će to bar još sezonu ili dvi .



    9
    9

    0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Zar je 2009. i 2013. bio gotov proizvod?


      0
      -5

      5
      • avalon Prikaži

        Dani … ma znaš mene , najzagriženijeg mrzitelja LH . znam da je komentar dug pa ti je popustila koncentracija na ovoj vrućini ali …. ako već ideš “zapinjat mi nogu” svojim lukavim pitanjem pročitaj , pokušaj razumit napisano . da si to uradija valjda bi primjetija npr ovo “… to je LH otvorilo vrata , PATIJA SE 2013 . ….” ili na ovo …” UGLAVNOM dolazija na “gotov proizvod” ” ako SE PATIJA 2013. znači da bolid nije bija dobar , a ako je UGLAVNOM proizvod bija gotov možda bi to moglo značit da je bila poneka sezona kad nije sve bilo top ;) zapravo mislim ( a ti ćeš se vjerovatno složit samnom ) da su bolidi bili koje je vozija LH bili dobri svih onih godina kad je osvaja titule , a loši onih sezona kad ih nije osvaja inaće bi
        the best ever osvaja titule svake sezone od 2007. pa sve do danas. iznimka je možda 2007. kad je bolid bija top kad je lewis pobjeđiva , a loš one trke u kojima je pobjeđiva alonso , kimi i massa :) e da , čudi me da mi nisi zamirija MS ( ka prošli put ) jer i njega sam spomenija u mom komentaru :) :) :)



        4
        4

        0
    • ZX10R Prikaži

      Baš tako
      Da je vozio u nekoj prosječnoj ekipi ništa od njega
      Sve su to dobri vozači,naravno da ima boljih i onih malo lošijih ali danas bolid čini veliku razliku
      No hamilton je jedan od najboljih to sigurno



      2
      1

      1
  24. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    Najbolji vozač, po meni, je onaj koji ima najviše titula prvaka. Obzirom da Shumi ima 7 a Lewis 5 (a ne mogu organski ni jednog ni drugog) i Fangio 5 to su 3 najbolja vozača F1 svih vremena.

    Ako je netko uzeo 7 titula to znači da je 7 sezona bio najbolji u svim parametrima jedne sezone (gume, pravila, staze, vrijeme, išijas, manjak seksa, you name it).

    Stoga LH još nije nabolji ali ima dobru šansu da to bude.



    3
    -4

    7
  25. ZX10R Prikaži

    Hamilton je vrhunski vozač među najboljima ali ne najbolji
    Po wolffu je onda rosberg drugi najbolji,šta li ?
    Jedan od najboljih sigurno


    0
    0

    0
  26. Gagi032 Prikaži

    Najbolji je tragicno nastradao 1994 god i tu je kraj svih nedoumica!



    2
    -4

    6
  27. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Žao mi je što se vjerojatno nikada neće desiti sezona gdje su Hamilton i Vettel u Mercedesu.
    Zagarantirana odlična sezona. Kako god da bi završila, mislim da bi mnogi promijenili loša mišljenja o Vettelu.

    Hamiltonu treba momčad koja ima glavu i rep da bi dominirao, isto tako i Seb. Ne možeš osvajati naslove u cirkusu kakav je Ferrari trenutno i pritom ne mislim na bolid. Tko bi bio prvak i ne griješio, bio pod pritiskom u momčadi koja samu sebe sjebava.



    4
    4

    0
  28. fjaka Prikaži

    evo intervju jednog brazilskog asa, trostrukog svjetskog prvaka šta misli o vozačima nekad i sad (prva dva pitanja)
    https://www.youtube.com/watch?v=YS1WZIaelo0
    ako je nekad svojom osebujnošću svaki vozač u pojedinim momentma moga dat dodatni boost svojim načinom vožnje svojim slaganjem setapa itd danas toga više nema. danas je dovoljno bit brz a ostalo sve za tebe radi elektronika i stotinjak drugih ljudi. danas vozači nisu ništa drugo nego roboti čije se vožnje poklapaju u djelić milimetra. općenito kad čujen fanbojsiće onu ”najbolji ikad” ili ”jedan i jedini” i tako dalje oma mi se sere. mislin hamilton već 13 sezona sidi u bolidu s kojin se moglo pobjeđivat, ne osporavan njegovo vozačko umijeće ali rezultate koje je on ostvarija ostvarilo bi i pola grida aktualnih vozača. wolff samo neka upači prstom koga želi da osvoji prvenstvo. a daj hamiltonu williamsa pa da vidimo šta će napravit…činija bi društvo hulkenbergu, velik potencijal u nižerazrednim momčadima.



    6
    3

    3
  29. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Senna, Clark i Fangio se okreću u grobu, možete samo zamisliti Schumachera da mu Corrine ovo kaže, sigurno bi umro od smijeha. To je kao da mi kažemo da je Modrić najbolji nogometaš u povijesti samo zato što je Hrvat, ili da ja kažem da je Kobe najbolji košarkaš u povijesti samo zato što je proveo cijelu karijeru u Lakersima.



    3
    -3

    6
    • Honda
      blown diffuser Prikaži

      To je kao da mi kažemo da je Modrić najbolji nogometaš u povijesti samo zato što je Hrvat, ili da ja kažem da je Kobe najbolji košarkaš u povijesti samo zato što je proveo cijelu karijeru u Lakersima.

      Ok a je li tebi Šumaher najbolji samo zato što je vozio za Ferrari, bi li bio najbolji da je osvojio 5 naslova sa nekom drugom momčadi?



      2
      0

      2
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Pravo pitanje je bi li Schumacher bio najbolji da nije nikako vozio za Ferrari…


        0
        -3

        3
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Pravo pitanje je bi li Schumacher bio najbolji da nije nikako vozio za Ferrari…

        Imao bi možda i više titula. Prije nego je prešao u ferrari, McLaren ga je htjeo dovesti. Tamo bi još ranije počeo osvajati naslove… Onda ko zna ko bi kasnije bio najbolji. Ali Schumacher bi sigurno bio najtraženiji vozač za bilo koji tim koji cilja ka vrhu…



        3
        3

        0
      • Ferrari
        VettelFerrari Prikaži

        Ne, meni je Senna najbolji vozač, ali kada bi usporedili Schumachera i Hamiltona, Schumacher je bolji u svakom segmentu.



        1
        0

        1
  30. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Možda će Mercedes biti najbolji bolid ikad, ali Hamilton ne! Frapantan je podatak da je Hamilton u posljednjih 6 godina imao više pobjeda od svih vozača zajedno!

    To je tih 6 godina Mercedes-ove dominacije!



    3
    2

    1
  31. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Hamilton će sigurno biti upisan zlatnim slovima u knjigu povijesti Formule 1 i smatrati će se jednim od najvećih u povijesto ovog sporta i to nitko nemože poreći jer brojke govore svoje, kao i njegove vještine tijekom utrke. A to može zahvaliti time što se našao u pravo vrijeme na pravom mijestu gdje su njegove vozačke sposobnosti u kombinaciji sa savršenim bolidom došle do izražaja. Jer da je, recimo, Hamilton ostao u McLarenu, a da je možda Alonso otišao u Mecedes možda bi gledali drugačiji scenari, gdje se Hamilton muči sa Hondinim motorom, a Alonso s lakoćom pobjeđuje. Hoću reći da bezobzira koliko je vozač telintiran, ako ne dobije bolid u kojem može pokazati svoj talent ostat će zapamćen kao prosiječan vozač. I to je Hamilton najbolje iskoristio, dali su mu najbolji bolid na gridu, a on im je krenuo u rušanje rekorda i upisivanje svojeg imena na popis najboljih u Formuli 1, i kako stvari stoje vrlo brzo će izjednačiti ili čak i preskočiti sve rekorda velikog Kaisera.



    2
    2

    0
  32. Lotus
    weki66 Prikaži

    Neznam….svaka njemu cast na svemu……ali postoji jedan veliki “ali” po mom misljenu….
    LH odkad je usao u F1 vozi u vrhunskim momcadima……sto ni jedan drugi vozac u povijesti koji se zna spominajt u toj listi “najboljih svih vremena” nije imao bas…..svi su s vremenom izborili za bolje momcadi…..
    A i realno….od pocetka hibridne ere……masa vozaca bi to sve osvojila sto i on u Mercedesu…..



    4
    4

    0
  33. Michael Schumacher
    khar Prikaži

    pozdrav ekipa, evo i mene nakon dugo vremena :D

    kako bi ono rekli svaki gazda svog konja hvali ili tako nesto :)
    Najbolji u povijesti je FanFiction nas fanova posto niti matematicki ne mozemo usporediti dva vozaca iz dve ere. Neki dan me nasmijalo kad sam vidio grafiku najboljih strijelaca svijetski prvenstava u nogometu pa su u nekom casopisu stavili muško/žensku listu. Jel to isti sport uopce? :D U jednom ti Manuel Neuer skida zicere, a u drugom golmani redovito primaju golove kroz ruke. :)

    Meni vise upada u oko ono sto su neki od vas rekli o usporedbi Ham i Vet, odnosno kako je Ham smiren i ne griješi kad vozi ili kako je on superiorniji vozac Vet.

    Ja se nuzno s tom konstatacijom ne mogu sloziti. Zašto? Zato sto smatram da usporedujemo kruske i jabuke.

    Mercedes je generalno bolji bolid i sama mentalna snaga koju imas kada znas da ces na cistu brzinu bolida pobjediti 70% utrka je neusporediva.

    Takoder Ham je zacrtane ciljeve ostvario, isto tako Ham zna da ce Mer jos 2-3 godine biti dominantan bolid, on i da izgubi prvenstvo, dugorocno ne gubi puno.

    Ako vec zelimo pricati o Ham mentalnoj snazi treba otici u 14,15,16. Jak protivnik u istom autu. Pa pogledati koliko gresaka je bilo.

    Recimo ja se najvise sjecam 16.
    Baku je sjebao kvalifikacije i gume te se zabio u zid u krugu za hlađenje,
    u Monacu je 2-3 puta vozio ispocetka zavrsni kvalifikacijski krug,
    u Sliverstonu je skoro pobrao zid po kisi takoder u Sliverstonu niti jedan krug nije u Q napravio a da nije sa sva 4 izisao van staze,
    u Njemackoj u Q3 u prvom zavoju dobiva oko 0,5sec izlaskom van staze da bi u 3-4 blokirao prednji tocak i sve to izgubio,
    u Austriji zbog promjene strategija tokom utrke Ros dolazi ispred Ham pa Ham daju priliku za undercut, boom, blokada tocka za vrijeme Hammertimea, gubitak bolida i Ros je i dalje ispred
    u Mađarskoj nabija Ros u Ric i onda zadnja 3 kruga prije boxeva gradi prednost brzim krugovima da ga Ros ne ugrozi, boom 6,7 ili 8 zavoj blokira tocak leti van staze u asfaltiranu zonu, gubi 3 sekunde i vraca se na stazu tik ispred Ros,
    u Singapuru mašio Q
    u Maleziji gubi bolid u predzadnjem zavoju i izgubio bi PP da Ros nije izgubio bolid u zadnjem zavoju,
    u Meksiku blokirao tocak u prvom zavoju na startu i kratio stazu da spasi utrku.

    Uz sve to ne racunam da je te godine zasrao sigurno 6 startova.

    Jebote te sezone je i gadno zaostajao, te se vracao u igru <- sarkazam alert:) khm prije ga je FIA vracala u igru :P , vodio, pa ponovno gubio.

    Što reci, jedinih godina kad je bio pod pritiskom jednakog ili brzeg auta, Ham je isto pucao ko kokica kad je trebalo ici 100% svaku utrku. Zato smatram da su kritike na racun Vet i djelomicno Maxa neosnovane, bar sto se tice voznje. Jednostavno sto vise moras forsirati limit vise ces grijesiti. To vrijedi i za Senu, MSC, ALO, Vet ili Ham.

    Ali isto ono cega treba biti svjestan je da od 16 pa na dalje sam Ham svjestan cinjenice da ce on samo skupljanjem bodova postati statisticki br 1 svih vremena, tako da onaj film o baksuzu iz 16 necemo vise gledati. Normalno osim ako kao timskog kolegu ne dobije nekakvog novog Sennu koji bi ga mogao ugroziti na domacem terenu.

    Jel Ham bolji vozac od Vet i Alo, iskreno mislim da nije, jel Alo razina MSCa i Senne, neznam. Gdje se tu nalaze Max i Ric, pojma nemam. Tu smatram da vec ulazimo u "sferu pick your flavor." :)

    Neznam ekipa kako vi na ovo gledate, ali eto to je neko moje stajaliste. Pozz



    17
    15

    2
  34. OnlyAlonso Prikaži

    Hamilton najbolji svih vremena..hahahahahah Bit…please



    1
    0

    1
  35. Rover
    zjurina Prikaži

    Meni žao čovjeka, al iskreno !
    Garant si usipao u kavu zabunom malo “bijeloga” umjesto šečera !!!



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.