Fernando Alonso kaže da bi radije zaslužio više uspjeha nego je dosad imao u Formuli 1, nego da ima “puno trofeja za koje ljudi misle da nije zaslužio”.
Prošlog vikenda u Kanadi Fernando Alonso je odradio svoj 300-ti GP vikend, a utrku je završio slikovito – zamolbom iz McLarena da se sporo vrati do boksa jer moraju umiroviti bolid.
Na upit novinara kako se osjeća zbog činjenice da ima manje pobjeda i naslova od nekih drugih velikana iz Formule 1 – Alonso odgovara.
“Mislim da je na neki način bolje ovako.”
“Neću biti sretan ako doma imam puno trofeja i ljudi misle da ih ne zaslužujem, to bi bilo još teže.”
“Očigledno, neke prilike sam propustio, posebno u zadnje tri godine s McLaren-Hondom. Nismo isporučili rezultate koje smo htjeli.”
“Trenutno idemo u pravom smjeru da se vratimo na pobjedničke staze, ali vidjet ćemo na kraju moje F1 karijere što ćemo osvojiti i što smo trebali osvojiti.”
“Ali, sretan sam i osjećam se privilegiran za sve što smo dosad učinili.”
“Tu ima vozača protiv kojih sam se utrkivao i znam koliki je njihov talent, a nikad nisu bili ni na podiju.”
“Vidim sad svog kolegu [Vandoornea], vidim Nicu [Hulkenberga], vidim Carlosa [Sainza] – sve talentirani vozači.”
“Kao što sam rekao, propustili smo neke prilike, ali sam sretan zbog onog što smo učinili.”
Što se tiče najboljih trenutaka u karijeri, Alonso je izdvojio dvije utrke uz svoje šampionske godine 2005. i 2006.
“Teško je izabrati trenutke kad iskusite toliko stvari, toliko dobrih trenutaka, toliko loših…”
“Definitivno dva naslova svjetskog prvaka, neke pobjede poput Valencije 2012., moja prva pobjeda u Mađarskoj 2003…”
“Ali, mislim da ima puno stvari i van staze. U 18 godina u Formuli 1, uglavnom isti ljudi okolo, isti mehaničari, mediji, timski kolege… Puno je zabave dosad u ovom putovanju i nadam se puno zabave ispred mene.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ti tako kazes. Vidis mene nebi bilo briga sto bi drugi mislili kad bih imao cetiri naslova. Sumnjam da Vettel ne moze spavati po noci.
27
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi ni njega bilo briga da ih ima više, al eto, stao na 2 i fura #positivethinking.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovom sportu nitko nema nezaslužen trofej, jer da ima najbolji bolid opet mora doći do cilja i pobijediti momčadskog kolegu. Makar kolega bio vodonoša.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki ili većina će me optužit i lupat minuse na ovaj komentar što napišem, ali je zaslužio pobjeda i titula 4 puta više nego što sada ima, i troduplo više postolja nego što sada ima. Jer je MOGAO to ostvariti, da je:
Ostao u McLarenu do 2012-e, uzeo bi titule 2008, 2010 i 2012, dam glavu za to. Onda bi ga pozvao Mercedes kod sebe jer je vozio Merc motor u McLarenu, i vidili bi kakav je vozač, te bi dero Rosberga u Mercedesu sve godine umjesto Hamiltona :) i tu još znaci nekih 3-4 titulice, nekih…40-ak pobjeda uz takodje nekih 30-40 pobjeda u McLaren slavi prethodno…piihh, nabralo bi se tu na ovih 2, još 6-7 titula, na ovih 32 pobjede, još 70-ak pobjeda, na 97 postolja, još nekih 120-130 postolja…i tako te stvari…aj sad da ne pričam, sam’ šuti, ne mora narod sve znati haj’ :D
71
41
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako da ne…
Zasto onda nije uzeo titulu 2007. sa najboljim bolidom? Zasto nije uzeo titulu i 2010. sa jednim od tri najbolja bolida?
Zato jer covik ne iskoristiva prilike koje mu se dadne, a ti govoris da mu se da jos prilika…
15
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za sve imam argument i razloge, vrlo rado, draga srca ti navedem. 2007 svi znamo koji duže pratimo f1, šta se dešavalo unutar tima, s Ronom, s Lewisom…
2010 je vodio DO ZADNJE TRKE u prvenstvu a onda mu u po trke TIM ZEZNO strategiju i u krivo vrijeme otisao u box…
Da dodam i 2012, možda ne znaš, svi znamo kako je Bernie bio na strani Vettela i RB-a, preticao švabo pod žutim zastavama, svi ga puštali na stazi xD ajde bolan…
25
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Računaš ti, ako dovoljno puta ponovimo laži – postat će istine za par godina ili mlađi navijači neće znati što je istina jer to nisu gledali? :mrgreen:
30
38
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2012. s razlogom nisam naveo, a to je koliko bolid, toliko bad luck
Ne znam koliko to tim moze zeznit sa strategijom kojom se drzi ispred Webbera, ali mora preteci Vitalija Petrova…mislim da se zna sta se dogodilo…vise od pola utrke je se mucio s njim
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ZamaF1 – da je nekoliko krugova ranije Alonso otisao u box, sve bi drukcije bilo na kraju trke legendo, uživaj ti meni, srdačan pozdrav.
5
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam bas za ranije, i dalje bi bio iza Petrova…
Mozda kasnije, ali sta cemo onda sa Webberom? Mozda bi ga on presao u ta 2-3 kruga
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pazi sad @AlonsoForever. Mislim, pustio si mašti na volju, pa moram i ja.
Da 1997., nije imao neki glupi kvar u toku sezone koji mu je oduzeo nekoliko bodova, vjerovatno ne bi blokirao Jacquesa u Jerezu (jer bi u tu trku ušao sa par bodova više), završio bi lagano iza njega i imao bi titulu više.
Da ga DC nije nabio u Belgiji 1998., te da nije imao onolike pehove u Japanu iste godine, to bi značila još jedna titula više, jel` tako?
Da 1999. nije polomio nogu, definitivno bi uzeo titulu i te godine. To su već 3.
Da mu nije crko motor u Suzuki 2006. (a da je Alonso i dalje imao onaj kvar iz Mađarske npr.), to je još jedna titula.
Da nije otišao iz Ferrarija, uzeo bi titule i 2007. i 2008.
To je 6 dodatnih titula.
Dakle ukupno 13, jbte, heej (1994.-95. i od 1997.-2004., te 2006.-08.)
I sigurno 110-120 pobjeda, skoro 200 podijuma…..
Prema tome Alonso bi po ovom scenariju imao samo jednu titulu.
A da je Kimi 2005. imao samo 2 kvara manje (dok je bio u vodstvu), možda bi Alonso nadmašio Sir Stirlinga, kao vozač sa najviše pobjeda bez titule.
Dakle, ja se samo ovdim “tvojom računicom i tvojim razmišljanjem”.
Vidiš kako lako Alonso dođe sa nekih 8-9 titula na 0 titula.
Takođe, isto tako, MS je mogao vrlo lako završiti karijeru sa “samo” 4 titule (da je Hill sačekao samo 10 sekundi pa da ga onda pretekne u Australiji 1994., da je Mika 2000. imao manje kvarova/odustajanja – mada je iovako imao manje odustajanja od MSa, te da su ili Montoya ili Kimi 2003. takođe imali koji kvar ili koje izlijetanje manje, ili da je MS imao koji kvar više, u oba slučaja).
Da su se 88. bodovale sve trke, a ne 11 najboljih od 16, Prost bi imao 5 titula a Senna 2, da Lauda nije izgorio na Ringu imao bi 4 titule, a Hunt nijednu. Da Mansellu nije pukla guma u Australiji 86. imao bi 2 titule, bla, bla, bla, …..
Vidiš, i ja i ti smo pisali u kondicionalu, da je ovaj ovo, da je onaj ono, da se ovo desilo, da se ono nije desilo….
Bilo je što je bilo i ispalo je kako je ispalo.
Pričaš o tome “ko je šta zaslužio”. Teška tema. Neki Alonsov hejter bi ti rekao da je zaslužio zbog Spygatea i Crashgatea (iako nije on direktno ništa “skrivio”) da bude prognan iz F1.
I usput, ne valja ti računica.
Ako ne bi vozio za Ferrari onda mu moraš odbiti 11 pobjeda i 44 podijuma, koliko je ostvario u Ferrariju u 5 sezona što je vozio za njih. ;)
40
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a zamisli da msc nije jos otisao iz merca 2012, frajer bi imao 20 naslova
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko dobar i argumentirat tekst… Genijalno, užitak bilo čitati :D
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ne bude da uvijek “ružim” ovaj post zaslužuje da se zakuca na zid kao primjer argumentovanog teksta :thumbs:
Mada mi nije jasno kako misliš nije Alonso ništa skrivio u te dvije afere?
Drugi mu “napakovali”, a on jadnik nije znao se odbraniti :prcnjau: ?
Ili si ipak navodnike stavio sa razlogom :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
&Har Kl pa za “spygate” je priznao sve (oko mailova sa de la rosom..) i kriv je, samo nije mi jasno kako se uspio izvući, valjda je njegovo nedjelo bilo blago u poredjenju sa kompletnim nedjelm meklarena.
U “crashgate-u” je slijedio upute sa pit walla i pitanje je je li znao šta se sprema ili je i on “izigran” u svoj toj priči.
&Frantic :rofl: da je bogdo, sve to što si pobrojao
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic dobra dobra.. .. Nakon ovog samo ‘frantic has left the conversation’ i mir..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka si im rekao…
Oni su svoje prilike iskoristili za razliku od tebe
14
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi misle…. želiš reći da ti misliš da netko ne zaslužuje svoje naslove ili dio njih? :D
Nije teško zaključiti tko ga svrbi.
A jebajiga sad
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso smiri se nije sramota imat “samo” dvije titule i skoro još tri. Svi znaju da si dobar vozač, ali nekako im ne pašeš, jebiga došle su već tri generacije klinaca u posljednih 12 godina. Jedino ti ostaje da moliš boga da Riki ode u Ferrari, Sainz u RB pa odi u Renault za manje para pa bar osvoji koje postolje i pobjedu. Nitko sretniji od mene i većine pratitelja ovog sporta.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad će mene svi popljuvati, al mislim da je trebao ostati u Ferrariu. McLaren Honda nije bio realan projekt i proćerdao je svoje najzrelije godine u GP2 vozilu, sramotio se po stazi (Kimi-get that McLaren out of the way) itd…
Da je ostao u Ferkanu prošle godine se mogao boriti za naslov. Da nije srao po njima i stalno kenjkao da nema najbolji bolid (što je ruku na srce bila i istina) vjerojatno bi vibra bila bolja….
Možda bi se trebao vratiti u Renault, možda taj McKvaren proradi, možda, mada sve sam manje optimističan :(
Sve u svemu, volio bi ga više od svega vidjeti opet u borbi barem za postolja, ovog Vettela jednostavno ne podnosim, mada je dobar vozač, ali po meni najnezaslužniji četverostruki prvak svih vremena. Hamilton je izvrstan vozač kad je u formi, Kimi je simpa luđak, Crashstappen ima potencijala, Ricci super vozač i super tip, ali Alonso, Alonso je uz sve svoje mane, mađioničar i točka.
Volio bi vidjeti lika kojeg se istovremeno poštuje, voli i prezire da još jednom povede utrku, prije penzije.
Ajmo minusi :)
25
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini problem je taj što njega Ferrari više nije htio…
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma slažem se, to sam i napisao između redova. Trebao se strpiti, McLaren Honda je bio veeeliki rizik. Od početka se znalo da barem dvije sezine neće biti ništa od njih…
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema se tu sta pljuvati. Odlazak iz Ferrarija je bila greska.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad je lako reći, ali u tom trenu nije bila pogreška (koliko god je meni to bilo žao u tom trenutku). Jer što da je produžio još godinu dvije? Znači još dvije godine frustracija i kenjaže po medijima i opet bi se rastali.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nitko nije mogao znati kako ce ispasti.. sjecam se kak smo svi govorili za hamiltonov prelazak u mercedes da je najveca greska i da je lud, pa nam je 2013. svima nahranila ego kak smo dobro prognozirali i onda odjednom pogle kaj se dogodilo.. alonso je imao 5 godina u ferrariju u kojima je ostvario i vise nego sto se s tom momcadi tada realno moglo.. pazi.. ponudi ti se odlazak u mclaren, znas da dobivaju japance u suradnju, znas da je to nekad davno dobro funkcioniralo, japanci su mogli testirati unaprijed taj motor kako su god htjeli jer koliko znam do ulaska u f1 nisu pod nikakvim restrikcijama bili..
Sve je ukazivalo na to da je Alonso napokon upiknuo tu “pravu” momcad u pravom trenutku.. momcad koja jedina ima potencijala izazvati mercedes, al jbg ispalo je kako je ispalo.. al sada biti general poslije bitke i govoriti trebao je ostati u momcadi koja je ulaskom u novu eru izgledala uzasno izgubljeno dok mu se nudila mogucnost novog dobavljaca motora i jedne jake momcadi.. nije pogrijesio kad je donosio odluku.. Isao je all in i izgubio..nazalost..
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma je, al Japanci nisu bili u formuli godinama, ok za McLaren nitko nije mogao predvidjeti da će ispasti tolika truba, al kako je tako je.
Dan danas mislim da je Honda ipak veći krivac od njih, ali ne toliko koliko su se trudili pr-ovski je okriviti. Da je Honda imala bolji motor, Woking bi razvijao šasiju. Da Woking nije inzistirao na size zero, možda bi motor bio bolji. No suludo je bilo pretpostaviti da će firma koja nije bila skoro deset godina u F1 za godinu dvije parirati firmama koje su tamo u kontinuitetu, pogotovo u razvoju tako suludo kompleksnog motora.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Htio ti dati plus od početka čitanja članka… Onda sam došao do Vettela… I odlučao ostat neutralan :D
Možeš nekoga voljet ili mrzit, ali prozivat “najnezaslužnijim četverostruki prvak svih vremena”… čemu? Ionako to nije neka uvreda jer ih je samo 5 na svijetu (ak dobro brojim). Ja teško podnosim Hamiltona, pa eto, ne pljujem po njemu (kao vozaču) jer se svaki naslov cijeni. Ako ćemo realno, naslov je 2008. više zaslužio Massa, dva puta je u uber dominantnom autu pobjedio Rosberga (jedinog protivnika) i 2017. je više osvojio zbog spleta okolnosti nego vozačkog umijeća. Ponavljam, svaki naslov se treba cijeniti, al popljuješ Vettela i u istoj rečenici uzdižeš Hamiltona, a ne drži ti vodu.
Mislim da Vettel svojim vožnjama danas demantira sve kritičare iz doba Red Bulla kada ga se pljuvalo zbog dominantnog auta i manjka akcije na stazi i starta s polea, pa eto nije bio “Alonsova veličina”. U Ferrariju dokazuje kakva je veličina s vožnjama koje pruža kada nema najbrži auto.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo sad xxxx. godine svjedočimo vozaču koji kad starta iz trećeg reda koji ne može ništa napraviti u utrci, a kad starta s pole positiiona je neuhvatljiv…. ne zna preticat… zapravo nema pojma, sjedi u dominantnom bolidu i onda sve osvaja… i moja baka bi tako….
Na ovaj gore odlomak stavite godinu 2015. i Hamiltona i npr. 2011 i Vettela i sve će štimati prema “društvenim mrežama”. Kako se 2011 ili 2013 govorilo za Vettela tako se 2015 ili 2017 govorilo za Hamiltona.
Kad se toga malo podsjetite trebala bi se upaliti lampica pa shvatiti da nije to baš sam tak.
Ne postoji nezasluženi svjetski prvak. Čak i Keke Rosberg je to zaslužio, a kamoli ne netko drugi.
Zaboravljate kako često hvalite vozače da “razvijaju” auto, nije li onda taj dominantni auto i njihova zasluga? Da li pozicija Williamsa samo posljedica grešaka kod inženjera ili i činjenice da nemaju boljeg i iskusnijeg vozača pa je feedback možda pogrešan i/ili nedovoljan? Da li bi Stroll i Sirotkin bili dobri u RBu ili da li bi RB bio jednako dobar bolid sa Strollom i Sirotkinom kao glavnim vozačima?
Neki likovi su nam simpatični neki nisu, ali tvrditi da im je nešto palo s Marsa – nije. Trebalo je biti u poziciji da se to uzme, trebalo je raditi kao crv da budeš tamo gdje treba kad treba.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko kaže da nema najbrži auto u zadnjih par utrka?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzeo sam ti komentar za ozbiljno sve do “najnezaslužniji četverostruki prvak svih vremena”.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dečki, to je moje mišljenje, nisam napisao da je Vettel loš vozač, štoviše, da je dobar vozač. Ne mogu prijeći preko zadnja dva naslova i gotovo. Vodi cijelu utrku, vodonoša čuva dupe i u jednoj sezoni ga Alonso skoro dobije u klasu lošijim kolicima.
To je to, moje subjektivno mišljenje. Čak mu ne zamjeram ono puštanje od strane Schumija, likje taj dan vozio kao životinja. Hamilton je prošle gidine uzeo naslov dobrom dijelom zbog Vettelove loše forme, mogao ga je dobiti da je bio koncentriraniji i da su malo češće mijenjali sviječice . Alonso se s Vettelom mogao j…..ati, lik je imao klasu bolji bolid i opet ga je ugrozio jednu sezonu. I to je to, moje mišljenje i ništa drugo.
Isprika svim Vetteloljupcima, nisam htio uvrijediti nikoga, al imam pravo misliti i napisati što smatram ds je točno.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Joj koliko ćete još puta spomenuti puštanje Schumachera. :facepalm: Pa ko misli da bi mu prestizanje Schumachera bio ikakav problem stvarno nije normalan.
Vettelove titule je ugrožavala uglavnom Red Bullova nepouzdanost. Moje mišljenje. Inače je mogao i 2009 do naslova…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh da me je netko snimao sve ove godine od one 2003-2005 kada sam ucio pricati pa sve do danas i da je sve to poslao Alonsu onda bi shvatio da je postigao nesto sto nitko drugi ne moze (za mene jel)…14-15 godina sam priljepljen za ekran, mnoge su se stvari promjenile, polako sam odrastao, ali sve dok dolje pise ALO ja sam i dalje onaj mali djecak koji se veselio vise Alonsu nego darovima za rodendane i blagdane. Neke se stvari jednostavno ne mijenjaju, a lista stvari koje bih mijenjao za jos jedan Alonsov naslov je beskrajna ? Mozda sam lud i mlad, ali to je ono sto ce zauvijek biti u meni.
23
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@alonsoforever @frantic
Da je rubens barichello svaku sezonu koju je vozio imao najvise pole positiona, postolja, pobjeda, bodova, sad bi imao daleko najvise naslova prvaka…
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali nije….
Mislim da je poenta mog donjeg posta vrlo jasna.
Samo sam morao to malo slikovitije dočarati.
Zato je post bio malo podugačak.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanima me što bi odgovorio da ga je novinar na ovu izjavu pitao je li vratio trofeje koje je dobio za pobjedu u Singapuru 2008. i u Njemačkoj 2010.
18
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li prema tome i Vettelov naslov iz 2012 ne zasluzen posto ga je Schumacher pustio na 6. mjesto?
14
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim Vettelovu izjavu o trofejima nego Alonsovu, pa zato pitam – ako ne želi nezasluzene trofeje je li vratio takve natrag?
Ne mislim to ja nego Alonso.
22
64
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda je očito da ih Alonso ne smatra nezasluženima.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel je od svih titula zaslužio samo 2010-e. Jer eto, odvezao je zadnju trku dobro, iskoristio tudju gresku protivnickog tima i uzeo titulu, a sve ostale, ni 2% ih nije zaslužio.
7
52
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AlonsoForever daj se smiri. Ako želiš da neko poštuje tvog (našeg) omiljenog vozača i njegov fanbase, pokaži i ti poštovanje prema njihovom.
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonsoforever Zašto ostale nije zaslužio? Jer je imao bolji bolid od ostalih(ne previše)? Što ne bi to veliki Alonso trebao moći nadjačati?
Pa nema prvaka bez dobrog bolida…
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja sam decki skroz smiren, i to pričam…samo realan. 2011 do 2013 znamo svi kakva se politika vodila od strane RB-a i Bernia, posebno kad vidimo 2013 u pola sezone se pravila oko guma i svega mijenjaju, a te godine Ferrari i Lotus naštelovali gume i bolid za sezonu odredjenih pravila već godinu ranije. Sve se od 7-8e trke namjestilo za RB…2011 bi i moja baba s onakvim bolidom osvojila pobjede i titule, ne pricajte gluposti. Alonso nikad nije imao dominantan bolid a da pored sebe nije imao nikog ko bi ga ugrozio. Sve što je osvojio, je zasluženo, i još je i više mnogo zaslužio. A sve ovo što sam kazao su rekli prethodno i Alonso i Hamilton. Sve vi to znate i pamtite, niste zaboravni i glupi :)
7
31
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dajte sad cemo reci da je vettel nezasluzeno uzeo titule, pa sto ih nije mark uzeo bili su u istom bolidu koliko znam. a alonso sta on prica gdje god je dosao napravio je sranje od ekipe prvo mclaren pa ferari pa evo opet ovi. savjet za njega malo manje price a vise rada i eto dobrih rezultata.
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2011. i 2013. je Red Bull imao nedodirljiv bolid, ali Vettelovi su naslovi zasluzeni jer je tu timski kolega koji je jedva parirao 2011. Buttonu, a 2013. Alonsu, a kamoli Vettelu. Ono s cime se ne slazem je da je Alonso napravio sranja po ekipama. 2007. je bio u borbi za treci naslov uzastopno, a osim sto se borio s Hamiltonom i Raikkonenom borio se i s vlastitim timom koji se fino opredjelio. U Ferrariju je bila prica kako je unio nemir, a ono sto ja vidim je da je u tim unio borbu za naslov te pobjede koje Massa ocito nije mogao i svjesni smo svi ovdje da bi bez Alonsa sve sezone osim mozda 2010. bile za zaborav Ferrariju, prema tome neki ce njegove zalbe i prigovore na slab bolid shvatiti nemirom, ali to je sasvim normalno kada se boris za naslov da ocekujes i bolid koji ce olaksati posao.
17
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Kapiten – e, ovo sam cekao da neko pita. Zato što su sve bolide i resurse, rezultate i ko zna šta sve ne oslonjavali na mlađeg vozača, i odredili ga brojem 1, svi znamo da je Mark bio vozač broj 2, vodonoša, BAŠ ZATO JE I NAPUSTIO RB I F1. :)
Tako su u doba Benettona i Ferrarija Schumija odredili, podesili svake zime bolid po nijemcu za sezonu, a ko hebe njegovog timskog. Na jaaaaaako slične načine su dolazili do uspjeha nijemci MSC i Vet. Copy paste xD samo što se Vet-u nije posrećilo da baš toliko vremena sjedi na tronu kao stariji nijemac. Ja ne kažem da MSC nije dobar tj. odlican vozač, on je prejebena vozačina koja zaslužuje poštovanje, i znao je vozit u APSOLUTNO SVIM uslovima, ali, kad pogledaš NA KAKVE NAČINE je dolazio do slave, šta se sve u njegovim timovima radilo, pricalo, podešavalo, dogovaralo…..
3
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pises pizdarije. To je isto kao i kada citam komentare u boksu da bi tyson prebio lewisa da su boksali koju godinu ranije. Pa onda krenu price kako se lewis usrao tysona devedestih pa cekao da ovaj ostari, isto tako i vi uvijek nalazite jeftine price i izgovore. Lewis u bilo koje doba dana i noci moze tysonu reci da ga je prebio ko beba zvecku, kao i vetel alonsu za naslove. Pajdo ako ces se izvlaciti na godine nisi trebao ni boksati onda. Mozemo mi do prekosutra razglabati i davati argumente koliko je tu bilo postenja koliko nije, zasto je ferari sa vetelom proradio iako nije da ih i dalje fia ne podjebava kao sto je to radila i dok je alonso bio tamo. Tako da prestani srat po vetelu hamiltonu i pravilima nego probaj sagledat siru sliku i svog mezimca. Isto tako se moze reci kako je hamilton nadmudrio vetela i uzeo mu naslov. Ista stvar kao i sa alonsom. Ista stvar i prosle godine sto je merc dobio dozvolu za motor nakon belgije, mozda je vettel mogao biti prvak ali nije i pomiri se i nastavi dalje, sa cime se alonso trenutno muci. Imas lipo rezultate utrka i statistike, i ja bi volio da u svijetu nestane glad i da svi imaju ista prava i novce, ali tako ovaj jebeni svit ne funkcionira, a f1 nije umjetnost da mozes pricati price na svoj nacin u svom svijetu
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kapiten : dajte sad cemo reci da je vettel nezasluzeno uzeo titule, pa sto ih nije mark uzeo bili su u istom bolidu koliko znam. a alonso sta on prica gdje god je dosao napravio je sranje od ekipe prvo mclaren pa ferari pa evo opet ovi. savjet za njega malo manje price a vise rada i eto dobrih rezultata.
Čekaj ti to ozbiljno ili ….. A da pitamo Webera što misli o tome? Daj molim te, svi pamtimo samo Fernando is faster than you. A nitko ne pamti da je Weber bio zadužen za štopanje Alonsa, Buttona i svih ostalih koji su mogli ugroziti zlatnog dečka koji ima najbolja kolica i pole position. E sad kad se natječeš s momčadi koja ima takvu politiku i maš lošiji bolid što je onda čudno u tome i da je Ferrari imao vozača br.1 i br. 2 ?
Mclaren (1. put) i Ferrari nisu bili sranje od momčadi, ni prije ni poslije njega, tek McLaren drugi put, a Alonso s tim nema veze.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonsoforever
Zar ti stvarno misliš da Webber nije mogao do titule zbog timskih naredbi i favoriziranja Vettela? Ako da, ova rasprava gubi svu smisao.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne mislim, al to ne umanjuje činjenicu da je čuvao dupe Vettelu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ozbiljno, Njemačka 2010? Imamo doslovno na stotine momčadskih odredbi u zadnjih 20ak godina, a on bi trebao vraćat pobjedu?
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve sto se ovdje pise je nerelevatno, kao i alonsova izjava, svatko moze iznijeti svoje argumente koje netko drugi opet moze srusiti, imamo gotove utrke i statistike i to je jedino bitno, mozete se ovako svadjati dok ne umrete
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, još jedna stvar koja se može iščitati između redova u onom mom dugačkom postu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante, pretjeruješ…. Jel Prost treba vratiti zadnji naslov jer je vozio superiorniji elektronikom nakrcan bolid? Vettel zadnje dvije titule jer je imao vodonošu? Button radi duplog difuzora? Kimi jer su se Alonso i Hamilton čupali cijelu sezonu?
Uostalom rekao je da neće da doma ima puno trofeja koje ne zaslužuje, a ti si naveo dva. To nije puno :).
11
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kužimo se, ja ne mislim da itko treba vraćati bilo što, ali očito Alonso to misli. A ako je namjestena utrka zaslužena pobjeda – to isto govori dosta.
O tome se radi, Alonso je vozačina, ali ne pamtim kad smo imali nešto za napisati o njegovim rezultatima, u zadnjih par godina skoro uvijek su neke bockave izjave. Pa ako već ide bockati, onda možemo istjerati priču do kraja, u njegovom stilu. Dakle, je li namjestena utrka zaslužena pobjeda i ako nije – je li vratio trofej? Pitanje je jednostavno i lako se dođe do zaključka. S njim je skoro uvijek samohvala, omalovažavanje protivnika ili uvelicavanje onih koje je pobjeđivao da time sebe uzvisi, kritika ekipe jer mu nije servirala pobjednički bolid, kritika Formule jer je sad odjednom dosadna i slično. I čini mi se da pritom smatra da si radi dobar PR. Upravo suprotno, da šuti i vozi mislim da bi ga puno više ljudi cijenilo, ukljucujuci i mene, a ovako se vrlo često sve svede na komentare “vozačina, ali nula od čovjeka”. Naravno, svatko bira svog favorita, a ja ne mogu simpatizirati niti suosjećati s takvim muljatorom ni u bunilu. Tko može – super, sve pet.
12
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok Ante, ako pričamo o osobnim karakteristikama tu se slažem. Puno zuji, malo meda daje i sam si je kriv za to, to je činjenica.
Ali bi i dalje volio vidjeti da uskoči u pošten bolid pa da postane malo zanimljivije. Isto tako je činjenica da je uglavnom vozio u underdog bolidima i da ga možda zato svi cijenimo više nego npr. nekog drugog šampiona koji je uglavnom vozio u super bolidima. Da je birao mudrije ili imao više sreće možda bi bio prvi, imao vodonošu i svi bi rekli ok, super vozač, ovako je imao šansu izvlačiti iz realno lošijih bolida maksimum i vjerujem da je to razlog zašto ga većina cijeni.
E sad, sve to skupa boli i rađa frustraciju i onda idu ovakve izjave. Ima lik srca, vrela krv iz Španjolske :).
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo, dolazimo do zajedničkog jezika otprilike :) Ja mu isto želim bolid sposoban za pobjede, kao 2010. recimo, pa da se opet bori na vrhu. Doduše, tu dolazimo do pitanja koji bi to bolid mogao biti. Realno, McLaren je bila njegova zadnja prilika.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je rekao da bi ljudi mislili.
Svaka čast na redovitim psihoanalizama Alonsa, ipak samo zato svi tu da pomno razglabamo svaku riječ koju đubar kaže i da onda slavimo pad takve odvratne persone i njegovog kolosalnog ega. Na F1Sinapsi sve imamo dobre poznavatelje Alonsa pa ga ti isti mogu prozvati za nulu od čovjeka (sigurno po ulici nabija djecu nogom ili je bio aktivni sudionik holokausta i sličnog).
Toyota je izjavila da su jako zadovoljni kako Alonso radi i koliko je posvećen uspjehu, ekipa iz Indya također, iz Ferrarija je izišao uzdignute glave uz oproštaj svih kolega iz momčadi. Alonso je vozač, nije psiholog u momčadi i ne ide po tvornici i razbacuje papire inžinjerima. Želi dobar bolid, a kad ga dobije čini čuda njime i na taj se način najbolje oduži momčadi. To što želiš da Alonso odgovara na pitanja ko da je u NU2 to je tvoj problem i hir.
EDIT: Duboko se ispričavam na tonu kojim je ovo napisano i ako sam uvrijedio tebe ili nekog iz redakcije, samo mislim da je bitnije kakav je vozač, nego osoba
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi uvrijedio nikog, bez brige, normalno raspravljamo. Meni je na prvom mjestu kakav mi dojam ostavlja kao osoba. Ako mi netko ne paše, ne mogu ga simpatizirati pa sve da je sekundu brzi od svih ostalih.
U tome i jest dio ljepote, inače bi svi bili na istoj strani i portal bi imao 0 komentara. :mrgreen:
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lux14, F1 je malo komleksniji od toga što ti kažeš. Osim što vozač mora biti dobar vozač, što Alonsko i je, potrebno je i da bude motivirajuć za sam tim, ne previše političan kako ne bi narušavao determiniranost u timu. Ovo zadnje najviše zamjeraju Alonsu, svojim odgovorima “u rukavicama” ili preko timskog radija (koji je redovito u eteru tokom utrke) previše utječe na psihu unutar tima. Sjeti se samo ucijene koju je uputio prema Ronu Denisu kako bi uvjetovao mjesto prvog vozača.. i kasnije hrpa medijskih izleta kritika upućena ili timu ili proizvođaču motora.. sve to utječe na motivaciju i mir unutar tima, koji su u svojim neuspjesima i neprospavanim noćima u radioni i uredima dodatno van pameti. A upravo tada treba okrenuti kotač u drugu stranu. Pozitivan primjer ti je Sebastijan Vettel.. sve ono što je Alonso mogao biti (možda čak i bolji) a nije.
Baš je nedavno Rosberg pričao koliku važnost mediji i škakljive izjave vozača imaju na performanse unutar tima:
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@vetma ok sad se razumijemo ;) . Poštujem tvoje mišljenje i pohvale za odličan rad na portalu
@hattrick da, očito je da ono što vozač izjavi u medije utječe na tim, iako je možda u nekoj drugoj izjavi pohvalio tim ili slično. To je nešto čime Alonso nije ovladao (što se pogotovo vidjelo za vrijeme Honde) i moguće je kako kažeš da ga je to koštalo uspjeha (2007. sigurno je utjecalo, za Ferrari osobno ne vjerujem toliko). Nadam se da će u budućnosti (koliko mu je malo u F1 ostalo) paziti pa možda i opet bude u bolidu kakvim će se boriti za pobjede.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I btw. samo još jedan comment prije spavanja. Nikad nema toliko komentara ispod članka oko ovakve zapravo nebitne izjave nekog vozača….osim ako se ne radi o Alonsu :)
22
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za dobrim konjem se prasina dize ?
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Većina komentara je od strane ekipe koja piše totalne gluposti u njihovom fanatizmu za Alonsom…i onda je tu ekipa koja im naprosto govori istinu da ovi ne bi iskrivili povijest.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto ovo je vrlo podcjenjivački. Postoji li neko univerzalno mjerilo što su totalne gluposti a što nisu? Ili je mjerilo da je većina ekipe Alonso fanatik kad se ti ne slažeš sa nama?
Al ajde da zaključimo raspravu, Alonso je ruku na srce na kraju karijere pa se nadam da će Ricci ili Crashstappen skinuti Hamiltona i Vettela s prijestolja.
Obojica su dobri vozači, imaju duha, a nijedan nije željan ispasti (fake) cool daddy u medijima kao Hamilton (trebalo bi biti više žena na gridu, ne znam kako ću se moći utrkivati u Miamiu taj grad je stvoren za zabavu-Hunt se okreće u grobu i viče mali, ne seri) ili infantilni seljo kao Vettel (polijevanje sve i sva šampanjcem bez kriterija dobrog ukusa, guranje zastave Alonsu u dupe prilikom mahanja fanovima, potpuno “nepredvidljivo” vikanje “grande makina ragaci” na bantu talijanskom svaki put kad osvoji prvo mjesto itd…).
Ajmo nove snage, pa da se dopisujemo oko njih, ovi stariji su pomalo dosadni :).
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nije rekao tko ih to nije zaslužio?
Odličan vozač, 2x prvak, ali nikada više tako dobar, brz i beskompromisan kao do 2006. Pad je počeo pojavom LH, dokrajčio ga je SV, još ako ovaj osvoji naslov s Ferrarijem pada u zaborav što se njih tiče.
26
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ekipa je 2005. govorila da je Kimi zaslužio naslov…pa eto Alonso je osvojio…2006. su svi govorili kako je MSC zaslužio naslov pa eto Alonso osvojio…jedva oba ta naslova i to u nominalno boljem bolidu.
Pouzdan, brz i sa mass damperom 2006…dok je Ferrari bio poprilično oštečen od strane FIA-e…2005. McLaren nepouzdan do ibera…Ferrari nije bio konkurent za naslov u nijednoj priči.
Ono, ako baš želimo gurati određenu mantru…
Ovdje je očito na koga se referira…zato i neče biti najveći i zato ga druge ekipe ne žele.
Zapamtite…Ferrari nikada ne bi bio jak kao što je danas da je Alonso ostao u njemu. Njegovo ponašanje, ego, konstantno kritiziranje i podcjenjivanje drugih vozača…to jednostavno ne pali.
I nema tu onoga “trebao je ostati u Ferrariju to je bila pogreška”…Ferrari ne bi bio danas u poziciji u kojoj je da je on ostao…jednostavno.
20
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari jednostavno više nije želio Alonsa i to je to.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, suviše je kenjkao, to je moj point cijelo vrijeme, trebao se strpiti i bilo bi mu bolje, njemu i Ferkanu. Nitko me ne može uvjeriti da bi vozio lošije od znate već koga :)
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Fernando je najbolji u svojoj generaciji. To je moje subjektivno misljenje
12
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasluzio si to sto i dobio..
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj topic će do večeras imati 100 komentara? Alonso stvarno ima marketinšku vrijednost, pogotovo u ovim krajevima.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, baš me zanima jel bi Vettel izazvao ovakvu reakciju :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i nije nešto za ponositi se kad ti je ovo jedini način za dobivanje pažnje.
Još jednom pokazuje loš i butthurt karakter.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AlonsoForever pogledaj prvo sebe i svog idola pa onda kopaj po tudima
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaki repect Alonso vozački vrh ali makni sebe i svoju karmu iz Mclarena…njega krivim za sve loše u Mclarenu hahahah
5
3