F1 Vijesti
- Multi 21
- GP3
- Poruke: 783
- Registriran: 07.07.2017., 18:38
- Navija za: Ferrari, Max, Leclerc
- Pogledaj profil
Ma sigurno da ime utječe, a i pozicija u pravom poretku. Al eto...
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- F12000
- Karting
- Poruke: 186
- Registriran: 15.05.2018., 23:39
- Navija za: Ferrari,Benetton, Leclerc
- Lokacija: Dalmacija
- Pogledaj profil
Sve mi miriše na još jednu sezonu bez postolja za Hulka 


- Mr.Spaceguy
- Formula 1
- Poruke: 2068
- Registriran: 09.04.2015., 13:08
- Navija za: Fernando Alonso, McLaren
- Pogledaj profil
Madarski motorsport javlja da ce prije Spa biti rotacija unutar par momcadi. Ocon u McLaren, Stroll u FI a Kubica u Williams.
- zekohonda
- Donator
- Poruke: 3848
- Registriran: 25.02.2015., 08:32
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
- Pogledaj profil
pa ne mogu stoffela izbacit prije spa, wtf??? 

drink in peace
- Frantic
- Donator
- Poruke: 7460
- Registriran: 16.06.2015., 21:46
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
- Pogledaj profil
WTF??Mr.Spaceguy wrote: ↑11.08.2018., 23:22Madarski motorsport javlja da ce prije Spa biti rotacija unutar par momcadi. Ocon u McLaren, Stroll u FI a Kubica u Williams.


"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" 

- Mr.Spaceguy
- Formula 1
- Poruke: 2068
- Registriran: 09.04.2015., 13:08
- Navija za: Fernando Alonso, McLaren
- Pogledaj profil
- zekohonda
- Donator
- Poruke: 3848
- Registriran: 25.02.2015., 08:32
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
- Pogledaj profil
nemam ništa protiv, ali kontam da će završit sezonu.
drink in peace
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Poruke: 2843
- Registriran: 21.05.2015., 18:40
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb- Ika
- Pogledaj profil
Kubica u Williams, Stroll u FI, Ocon u McLaren, Alonso u RB, a Ricci će dobiti nogu za ostatak sezone zato jer je Marko nadrkani @#&&#((:(@):.
Mystery solved.
Mystery solved.

I am a wallpaper.
Kimi Raikkonen 2018.
Scuderia Ferrari, Alfa Romeo Sauber, VR46, Ducati Corse, MV Agusta Reparto Corse
"Critical thinking is a dying art"
-CG
Kimi Raikkonen 2018.
Scuderia Ferrari, Alfa Romeo Sauber, VR46, Ducati Corse, MV Agusta Reparto Corse
"Critical thinking is a dying art"
-CG
- Har Kl
- Donator
-
- Poruke: 1113
- Registriran: 10.07.2017., 23:40
- Navija za: Mercedes
- Pogledaj profil
- Pastor
- Formula 4
-
- Poruke: 478
- Registriran: 14.04.2018., 11:15
- Navija za: Seb
- Pogledaj profil
Nešto kontam da bi moglo biti nekih rotacija nakon ljetne pauze, ali ne gore spomenutih. Možda i od toga nešto bude, pogotovo ima smisla za Strolla u FI, ali to onda povlači i još neke rokade.
A ja kontam kako bi moglo doći do izmjena u pravcu Red Bull - Renault. Sainz je Red Bullov vozač. Možda ga odmah povuku i stave ga do kraja sezone sa Gaslyjem u Toro Rosso. Pa da se bore za mjesto u Red Bullu. Mislim da to mogu uraditi bez obzira šta Renault mislio o tome. A onda ko će u Renault? Imaju li nekog rezervnog vozača sa licencom? Na testiranju im je bio onaj Markelov, ima li on dovoljno bodova za licencu? Mislim da im Red Bull nebi dao Ricciarda prije vremena. A možda i bi, da ga odmah sklone, da nebi prikupljao podatke do kraja sezone. Ali pitanje je da li se Ricciardu toliko žuri da ode u slabiji tim. A ako bi se to desilo, onda bi bila direktna rokada između njega i Sainza.
A ja kontam kako bi moglo doći do izmjena u pravcu Red Bull - Renault. Sainz je Red Bullov vozač. Možda ga odmah povuku i stave ga do kraja sezone sa Gaslyjem u Toro Rosso. Pa da se bore za mjesto u Red Bullu. Mislim da to mogu uraditi bez obzira šta Renault mislio o tome. A onda ko će u Renault? Imaju li nekog rezervnog vozača sa licencom? Na testiranju im je bio onaj Markelov, ima li on dovoljno bodova za licencu? Mislim da im Red Bull nebi dao Ricciarda prije vremena. A možda i bi, da ga odmah sklone, da nebi prikupljao podatke do kraja sezone. Ali pitanje je da li se Ricciardu toliko žuri da ode u slabiji tim. A ako bi se to desilo, onda bi bila direktna rokada između njega i Sainza.
- Pastor
- Formula 4
-
- Poruke: 478
- Registriran: 14.04.2018., 11:15
- Navija za: Seb
- Pogledaj profil
Evo malo priče o Salu. Izdvojio bih njegovo mišljenje o F1 budućnosti. Posebno mi se sviđa ovaj dio:
A evo malo i Cyrila. Ima tu o svemu, a sviđa mi se šta kaže za promjenu motora. Ovako ta izjava sa prevodom sa njemačkog na engleski izgleda:
https://www.formula1.com/en/latest/inte ... ctory.htmlIt should be just flat-out racing. No saving tyres, no saving fuel. You go flat-out from start to finish, and maybe bring the refueling back and softer tyres. So, do shorter stints and have more pit stops and make it more team work that way. More chance of different strategies, more dependence on the driver. That would be ideal.
A evo malo i Cyrila. Ima tu o svemu, a sviđa mi se šta kaže za promjenu motora. Ovako ta izjava sa prevodom sa njemačkog na engleski izgleda:
https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... ricciardo/That's why we think it's wrong to change the rules again. The best thing would be to keep the current rules and easily modify them so that the riders can ride their races free without restrictions. We can increase the flow rate and speed to improve the sound. I do not understand why we need a new engine. The costs each manufacturer at least 50 million euros.
- Montoya
- Karting
-
- Poruke: 2
- Registriran: 05.11.2015., 19:04
- Navija za: Williams
- Pogledaj profil
Kimi produži na još 2 godine ?
- Perica9
- Formula 2
- Poruke: 1052
- Registriran: 26.10.2015., 12:01
- Pogledaj profil
- JFK
- Formula 4
- Poruke: 428
- Registriran: 26.02.2015., 07:18
- Navija za: No.7
- Pogledaj profil
I na njemu je izbor za 2020, hoće li produzit ili ne.
- Ferrari
- Formula 1
- Poruke: 4983
- Registriran: 21.05.2015., 16:23
- Navija za: Ferrari, Seb,Ricci
- Pogledaj profil
Baš sam sinoć slučajno naletio na Britanski Grand Prix 2005 na YT (full utrka) i odlučio pogledati...
Majko moja kakav grob od utrke...znači sve se svelo na hebenu strategiju sa gorivom (jer nije bilo promjene guma) i ono...nitko nikoga ne napada jer svi imaju neku svoju strategiju sa gorivom...još i štede ko ludi (za ovu ekipu koja kritizira da danas ima previše štednje)
Užas užasa od utrke...Montoya dobio, Alonso drugi i treći Kimi...dva Ferrarija preko jedne minute (skoro krug) tamo na 6 i 7 mjestu...
Tek sada kada vidiš malo te starije utrke od prije 10-15 godina vidiš koliko je utrkivanje danas bolje (iako su ovi bolidi još teži za praćenje drugih bolida) zato što ne možeš kalkulirati...ili ćeš proći ili si gotov...jer nema prevelike kalkulacije danas.
Teško ćeš kroz bokseve odraditi.
Majko moja kakav grob od utrke...znači sve se svelo na hebenu strategiju sa gorivom (jer nije bilo promjene guma) i ono...nitko nikoga ne napada jer svi imaju neku svoju strategiju sa gorivom...još i štede ko ludi (za ovu ekipu koja kritizira da danas ima previše štednje)
Užas užasa od utrke...Montoya dobio, Alonso drugi i treći Kimi...dva Ferrarija preko jedne minute (skoro krug) tamo na 6 i 7 mjestu...
Tek sada kada vidiš malo te starije utrke od prije 10-15 godina vidiš koliko je utrkivanje danas bolje (iako su ovi bolidi još teži za praćenje drugih bolida) zato što ne možeš kalkulirati...ili ćeš proći ili si gotov...jer nema prevelike kalkulacije danas.
Teško ćeš kroz bokseve odraditi.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Har Kl
- Donator
-
- Poruke: 1113
- Registriran: 10.07.2017., 23:40
- Navija za: Mercedes
- Pogledaj profil
Ma dolijevanje goriva je za sada završena stvar.Ferrari wrote: ↑13.08.2018., 12:52Baš sam sinoć slučajno naletio na Britanski Grand Prix 2005 na YT (full utrka) i odlučio pogledati...
Majko moja kakav grob od utrke...znači sve se svelo na hebenu strategiju sa gorivom (jer nije bilo promjene guma) i ono...nitko nikoga ne napada jer svi imaju neku svoju strategiju sa gorivom...još i štede ko ludi (za ovu ekipu koja kritizira da danas ima previše štednje)
Užas užasa od utrke...Montoya dobio, Alonso drugi i treći Kimi...dva Ferrarija preko jedne minute (skoro krug) tamo na 6 i 7 mjestu...
Tek sada kada vidiš malo te starije utrke od prije 10-15 godina vidiš koliko je utrkivanje danas bolje (iako su ovi bolidi još teži za praćenje drugih bolida) zato što ne možeš kalkulirati...ili ćeš proći ili si gotov...jer nema prevelike kalkulacije danas.
Teško ćeš kroz bokseve odraditi.
Oni koji navijaju za vraćanje dolijevanja goriva, nesvjesno navijaju da se trke rješavaju kroz boxove umjesto na stazama.
Uvijek će biti staza gdje će se većina stvari morati odraditi kroz uspješne boxove, ali u 70% utrka, na ovaj način, dobijamo pravo utrkivanje.
Slijedeće godine, nadam se, će se smanjiti overtake gap bar za pola sekunde. Kad bi se mene pitalo ja bih još skalirao bolide za 0.75 i to bi bilo to.
Ali opet će se naći dobar dio navijača (bar 50%) koji će naći zamjerke.
IMO, Liberty zajedno sa FIA rade dobar posao na unapređenju utrkivanja.
- Frantic
- Donator
- Poruke: 7460
- Registriran: 16.06.2015., 21:46
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
- Pogledaj profil
Sva srž problema je u ovom boldanom.Ferrari wrote: ↑13.08.2018., 12:52Baš sam sinoć slučajno naletio na Britanski Grand Prix 2005 na YT (full utrka) i odlučio pogledati...
Majko moja kakav grob od utrke...znači sve se svelo na hebenu strategiju sa gorivom (jer nije bilo promjene guma) i ono...nitko nikoga ne napada jer svi imaju neku svoju strategiju sa gorivom...još i štede ko ludi (za ovu ekipu koja kritizira da danas ima previše štednje)
Užas užasa od utrke...Montoya dobio, Alonso drugi i treći Kimi...dva Ferrarija preko jedne minute (skoro krug) tamo na 6 i 7 mjestu...
Tek sada kada vidiš malo te starije utrke od prije 10-15 godina vidiš koliko je utrkivanje danas bolje (iako su ovi bolidi još teži za praćenje drugih bolida) zato što ne možeš kalkulirati...ili ćeš proći ili si gotov...jer nema prevelike kalkulacije danas.
Teško ćeš kroz bokseve odraditi.
Da imaš današnje gume, sa obavezom korištenja najmanje dvije komponente, plus dodatno (što nije danas slučaj) da su trajnost/brzina komponenti još "distanciranije", i da imaš situaciju da moraš i po 2x u box (samo zbog guma), te kad na to dodaš doljevanje goriva (kretanje u trku sa količinom sa kojom si se kvalifikovao), mislim da bi čak i Monako bio zanimljiv.
Onog (ili one) ko je predložio/donio pravilo o nemijenjanju guma te sezone treba poslati na Goli otok da tuca(ju) kamen jedno 20-ak godina.
A Ferrariji te sezone......, oni su na većini staza bili cca. sekundu iza Renaulta i Mclarena.
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" 

- Ferrari
- Formula 1
- Poruke: 4983
- Registriran: 21.05.2015., 16:23
- Navija za: Ferrari, Seb,Ricci
- Pogledaj profil
Ma i sa promjenom guma SVI taktiziraju sa gorivom i na to su se svodile utrke...Frantic wrote: ↑13.08.2018., 15:23Sva srž problema je u ovom boldanom.Ferrari wrote: ↑13.08.2018., 12:52Baš sam sinoć slučajno naletio na Britanski Grand Prix 2005 na YT (full utrka) i odlučio pogledati...
Majko moja kakav grob od utrke...znači sve se svelo na hebenu strategiju sa gorivom (jer nije bilo promjene guma) i ono...nitko nikoga ne napada jer svi imaju neku svoju strategiju sa gorivom...još i štede ko ludi (za ovu ekipu koja kritizira da danas ima previše štednje)
Užas užasa od utrke...Montoya dobio, Alonso drugi i treći Kimi...dva Ferrarija preko jedne minute (skoro krug) tamo na 6 i 7 mjestu...
Tek sada kada vidiš malo te starije utrke od prije 10-15 godina vidiš koliko je utrkivanje danas bolje (iako su ovi bolidi još teži za praćenje drugih bolida) zato što ne možeš kalkulirati...ili ćeš proći ili si gotov...jer nema prevelike kalkulacije danas.
Teško ćeš kroz bokseve odraditi.
Da imaš današnje gume, sa obavezom korištenja najmanje dvije komponente, plus dodatno (što nije danas slučaj) da su trajnost/brzina komponenti još "distanciranije", i da imaš situaciju da moraš i po 2x u box (samo zbog guma), te kad na to dodaš doljevanje goriva (kretanje u trku sa količinom sa kojom si se kvalifikovao), mislim da bi čak i Monako bio zanimljiv.
Onog (ili one) ko je predložio/donio pravilo o nemijenjanju guma te sezone treba poslati na Goli otok da tuca(ju) kamen jedno 20-ak godina.
A Ferrariji te sezone......, oni su na većini staza bili cca. sekundu iza Renaulta i Mclarena.
Jer tada gume (i prije 2005, a i poslije) nisu imale nekakvu značajnu degradaciju jer si imao dva proizvođača (kasnije jednog , ali smjesu nisu mijenjali jer je do 2010. nadolijevanje bilo aktualno) i zato što si već imao strategiju u pogledu goriva nije bilo potrebe za degradirajućim gumama.
Pošto nema nadolijevanja od 2010. pa nadalje tada je Pirelli na zahtjeva FIA-e morao raditi gume koje će osigurati 2 do 3 zaustavljanja u boks jer nije bilo strategije sa gorivom. Dobro...ti to sve znaš već.
Jer baš sam nedavno gledao bazu vremena po krugu (prije i poslije 2005.) i da li su vremena značajno rasla tj. dali su zbog degradacije guma padale performanse...i iskreno nisam vidio da su gume bile baš uzrok ulaska u boks nego gorivo. Gume su mijenjali jer ionako si u boksu barem 6 do 7 sekundi pa zašto ne dobiti svježu gumu za svaki stint. Iako je guma možda gubila od početka do kraja stinta 3 do 4 desetinke (danas izgubiš od početka do kraja stinta oko sekunde možda i više)
Isto tako naravno da je ipak puno teže konstruirati gumu da traje čitavu utrku jer jbg nije isto napraviti gumu za 20-30 krugova i za 60+ .
Mislim da se Ferrari tada najviše mučio sa zagrijavanjem Bridgestonki...nije bila šasija ni motor problem već gume koje su bile jako teške za kontrolirati te je Ferrari u većini utrka bio primoran stavljati hrpu downforcea na bolide da zagriju gumu i da dobiju kakve takve performanse iz njih.
Uglavnom...to je bila farsa jer da danas to netko napravi npr. Mercedesu svi bi vikali Ferrari International Assistance...a ono ljudima su doslovno oduzeli potencijalna 2 naslova...2005. i 2006...i još taj isti Ferrari nije osvojio naslov od 2008.
Ma općenito...nadolijevanje goriva je užas...iako daje dodatnu strategiju (to nitko ne spori) no uništava utrkivanje...tek sada kada isključiš nostalgiju iz glave i vratiš se unazad pogledati te utrke...baš loše.
Iako bi prije vratio nadolijevanje nego dva različita gumara...to prezirem. Iako bi doslovno morao birati između dva zla.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 4
-
- Poruke: 478
- Registriran: 14.04.2018., 11:15
- Navija za: Seb
- Pogledaj profil
Pa normalno da nije bila velika degradacija guma kad su bili kraći stintovi... Ali ovo što Salo reče, mekše gume i nadolijevanje goriva.
- Sarma
- Donator
- Poruke: 997
- Registriran: 14.04.2017., 19:26
- Navija za: Ferrari
- Pogledaj profil