Automobilska industrija

Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s Formulom 1.
Odgovor

Post 12.08.2018., 12:02 Re: Automobilska industrija

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 7272
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Pogledaj profil
Kod mene je kontra.
Ja bi od "njemačke trojke" samo BMW.
Uz svo dužno poštovanje, Benz i Audi ne bi ni džaba.
Ustvari bi. :mrgreen:
Ali bi ga odmah prodao i uzeo ekvivalentnog BMWa. :chill:
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" :kockastazastava:

Post 12.08.2018., 12:25 Re: Automobilska industrija

Iceman
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 1394
Registriran: 24.02.2015., 21:03
Navija za: Ferrari, Ricciardo
Pogledaj profil
Kod mene isto. BMW na prvom mjestu. Jednostavno ljubav na prvi pogled.
Ali mogu se složiti sa @zelot vezano za brijače i bmw. Ima ih na svakom koraku nažalost.

Post 13.08.2018., 12:00 Re: Automobilska industrija

Explorer
F1puls suradnik
F1puls suradnik
User avatar
Poruke: 2071
Registriran: 30.01.2015., 23:27
Navija za: Vettel, Leclerc, Ocon
Kontakt:
Pogledaj profil
zelot wrote:
12.08.2018., 10:26
Naravno @explorer prijedlog apsolutno rezonantan i stoji. Ne znam kakva je trojka unutra pa super da si oredlozio sa najboljom namjerom ;)
Trojka je unutra poprilično velika, ako budeš imao prilike pogledaj, iznenadit ćeš se. Recimo puno je veća od C klase koju si spomenuo da si gledao. Što se tiče nove C klase, ima ju dobar prijatelj i auto je odličan na gotovo svim poljima, no veeelika zamjerka ide za zadnju klupu. Mjesta za noge ima dovoljno, ali sjedne površine se prekratke i krov je prenizak, pa na svaku rupu ostavljaš malo po malo kose na tapecirungu krova :D

I ja sam u potrazi za autom, trebao bih idući mjesec po njega. Okačim fotografije kad kupim kanturinu.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post 13.08.2018., 14:07 Re: Automobilska industrija

zelot
Donator
Donator
Poruke: 828
Registriran: 13.10.2015., 09:02
Pogledaj profil
Da oas cu bacit oko na tu trojku kad uhvatim priliku.. Koja bi to bila godina ili model o kojem pricas? Oni imaju one "e"e oznake a nemam pojma kako oni to vode.

Od merca do sada sam zapravo samo vozio w203 iz 2004 mislim i nekako kao da je on bio veci. Ovo za novu c klasu tocno mogu zamislit sta pricas.

Cinjenica je da (barem ako se mene pita) mercedes mora biti e klasa ili veca ko voli i moze. Do sada sam razmisljao iskljucivo o c klasi jer izgkeds kompaktnije i ljepse i vise sportski ali sada sam uvidio da to nece ici :)

Na sto ti ciljas otprilike?

Post 13.08.2018., 14:25 Re: Automobilska industrija

Explorer
F1puls suradnik
F1puls suradnik
User avatar
Poruke: 2071
Registriran: 30.01.2015., 23:27
Navija za: Vettel, Leclerc, Ocon
Kontakt:
Pogledaj profil
Ta trojka se počela prodavati u jesen 2012., kodne oznake F30/31 (limuzina/karavan). E oznake su bili do prošle generacije, tada je bio aktualan E90, nasljednik slavnog E46.

Tako je, ta linija C klase veća je od W204, ali i nesigurnija, to je razlog zašto ima više mjesta. I kod Mercedesa i kod BMW je tako, E klasa/serija 5 su uvod u prava kola, ako mogu tako reći.

Ja ciljam na BMW 530d kodne oznake F11, redizajn, tako da će to vjerojatno bit 2014. godište. Nekako mi ispada najpogodniji za uvoz s tim godištem i CO2. Ispitao sam manje više sve, samo još treba ubrati dobar primjerak.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post 13.08.2018., 19:26 Re: Automobilska industrija

zelot
Donator
Donator
Poruke: 828
Registriran: 13.10.2015., 09:02
Pogledaj profil
Kolega tim povodom ouno srece. Mislim da se tu moze naci dobar auto sa malo km jer ljudi to mjenjaju puno cesce nego kod nas. Ljudi kupe, voze godinu dvije cesto kao auto broj dva pa mijenjaju staro za novo i tako se nadje auto nor 3-4 godine star sa 40tkm sto kod nas bas i nije moguce u toj kolicini. Pogotovo sto je tu ponuda premium automobila sto puta veca...

Nadam se da ces naci nesto sa cime ces biti zadovoljan.

Ja bas danas sa svojim trukezom isao u mazdu jer nes nabija ko ludo oa sam usout za sutra dogovorio probnu voznju sa mazdom 6 saltung jer sutomatik nije dostupan i htio sam sa cx5 ali sutrs nece bit moguce ali probat cu i cx5. Nikad nisam vozio suv pa zelim probat. Mozda nije lose :)

Post 15.08.2018., 10:00 Re: Automobilska industrija

zelot
Donator
Donator
Poruke: 828
Registriran: 13.10.2015., 09:02
Pogledaj profil
Moram recenzirat mazdu 6 2016 2.0 benzinac 165 konja atmosferac limuzina manual.

Mogao sam to dobit na voznju. Nije bilo karavana niti automatika ali i to je bilo dovoljno.

Ne mogu se oteti dojmu ds je to sve trebalo bolje napraviti. Vozna svojstva sasvim dobra. Solidno poteze iako se osjeti nedostatak turba ali ok, treba ga na okretaje razvacit ali ide dovoljno dobro isko bih ja jos malo dovoljnije.

Izvana, po meni odlican dizajn. Dsjem peticu. Gepek za limizinu sasvim dobar. Interijer tako tako.

Na oko ne izgleda lose i ima prolaz sto se instrument table tice.

Najceci nedostatak su sicevi koji su (pogotovo bocni drzaci ledja) od neke jeftine klimave spuzve i stvarno su losi. Preglednost tako tako ali tu su senzori pa sjde nije bad a i svi veliki auti su malo nepregledni dok se covjek ne navikne.

Ono sto me momentalno odbilo je polozaj vozaca tj nedostatak komfora unatoc prostoru. Rekao bih prevelikom prostoru.

Naime, izmedju vozaca i vrata je toliko mjesta da nema sanse ruku (lakat) imat naslonjenu na vrata na onaj sredisnji dio kod kvake recimo. Znaci lijeva ruka je stalno u zraku jer ni na vrh tapecirunga kod sajbe ne ide jer je onda previsoko. Znaci ili spustit ruku na lijevu nogu ili je u zraku. Prelose. Sa desnom isto nije bas neka situacija jer je mjenjac predsleko i naslon za ruku je morao biti duzi bar 20cm posto se ne moze mjenjac dohvatiti ako je ruka na sredisnjem naslonjacu koji je prakticki samo izmedju siceva. Ok, sa automatikom je to bolje ali svejedno lose za tu klasu i novce.

Vrata klasika, kvaka kad se pusti sve zvoni a kad se kucbe u njih skoro kao u praznu bacvu.. Ok. Nije premium klasa kao njemacki trojac ali ipak nekako za toliki auto nije bas za pohvalu.

Saltanje, kuplung i taj dio je ok ali mislim da je to na svim novim autima sa 5tkm tako. Utegnuto i glatko i da je drugacije ne bi imalo smisla.

Uglavnom, najvise me razocaralo to zanemarivanje vozaca koji nema gdje sa rukama osim na volan i ocajno los sic.

Moram reci da nikakav uzitak nisam dozivio u onom smislu da sam sjeo u limuzinu koja kosta oko 23000 polovna eura i koja kad u nju sjednes je kao da si sjeo u nesto po sebi krojeno.

Stice se dojam da je auto slozen sa nekoliko propusta koji su se za jednak novac u proizvodnji mogli napraviti bolje ili, kad vec kosta npr 30000 nova mazda onda je mogla biti i 31000 pa imati sic kakav dolici toj cijeni i trebalo se vise orjentirati na ugadjanje vozacu tako da moze ruke odmoriti, da mi je mijenjac blize i da nema 20cm rupetine izmedju vozaca i vrata.

Sto se vrata kao takvih tice ok ajde. Nije to mercedes i ne kosta kao mercedes (ili nesto slicno) pa ne moraju bit vrata kao od nekog sefa da kad zatvoris osjetis i cujes hermetiku vjerujem da su vrata na svim autima klase mazda takva ali je i jedan dobar pokazatelj sta znaci premium klasa. Mercedes, predzadnji model a i svi zapravo, kad ta vrata otvoris ili zatvoris odmah se vidi koja je to masivnost i vjerojatno razlika u tezini je par kilograma ali ok, to kosta.

Uglavnom ohladio sam se vec u prvim minutama voznje. Odvozio pola sata, autocesta 220 uhvati, djeluje stabilno.. Na vecim brzinama zena je komentirala buku ali radio je bio ugasen i mislim da ta buka nije bila nista pretjerana, usudio bih se reci sasvim ok. 200 je 200 i vjetar radi svoje ali mi smo bez radia sasvim normalno pricali. U gradu i gradskim cestama sahtovima i to je ok. Ne mogu recu. Stvarno dobro drzi cestu i moze joj se vjerovat ako se zeli voziti malo zesce. Cak kocenja u sred zavoja na vecim brzinama auto podnosi odlicno i ne bjezi nigdje nego lijepo prati cestu.

Nedostatak komfora za vozaca je najveca mana auta. Apolutno zanemaren vozac i sve sto se moglo napraviti da kad vozac sjedne da je sve tu.

Ne znam kakav je karavan za voziti ali nije ni bitno jer podvozje je isto. Moze bit samo malo nestabilnij pretpostavljam. Za automatik isto ne znam kakav je ali tu ionako ne mogu puno reci jer nisam nikada imao automatika. Pogotovo nekoliko njih oa da imam sta usporedjivat. To sto sam nekoliko puta vozio je premalo za ista reci..

Tako da, 23000 otprilike za 2-3 godine star auto sa istina, vrlo malo km, ipak nije bas jeftino jer realno za te novce se, samo godinu dvije stariji i malo vise km (recimo 30000 vise) dobiju premium klase kao bmw 3 karavan, c klasa karavan, audi karavan i mnogi drugi.

Sta je je vise vjerujem npr audiu 2014 sa 55000 nego jednoj ovakvoj mazi 2016 sa 20000 za slicne novce. S tim da nakon 10 godina ako bi covjek vozio audi ce bit skuplji i to dosta a ono sto ce audi ponuditi vozacu je daleko vise bolje i kvalitetnije.

Karavan ce rjesiti nedostatak prostora tako da bez obzira sto je mazda 6 za klasu veca ok recimo bmw3 to i nema toliko veze jer sa npr bmw 3 karavanom se nece skoro nikako osjetiti razlika i velicini makar i mazda bila karavan. Ok, ima ona vise mjesta ali i bmw ima dovoljno da ne fali.

Nista, idemo ispocetka

Post 15.08.2018., 15:44 Re: Automobilska industrija

Explorer
F1puls suradnik
F1puls suradnik
User avatar
Poruke: 2071
Registriran: 30.01.2015., 23:27
Navija za: Vettel, Leclerc, Ocon
Kontakt:
Pogledaj profil
Na Mazdu su se svi digli zadnjih godina jer su pogodili s dizajnom, ali dizajn ne čini kompletan auto, ono što Mazda 6 nije. Ovim detaljnim osvrtom si napisao zašto je to tako i da premium auti s razlogom nose značku koju imaju, bez obzira bio to Mercedes, BMW, Audi ili Jaguar.

Po meni je Passat i dalje najkompletniji auto D segmenta nepremium proizvođača, iako je izašao prije četiri godine. Da, većina auta mu parira u puno stvari, ali kad se sve stavi na papir, Passat izlazi kao pobjednik. Spomenimo objektivne stvari - ponuda motora, prostor u kabini, vozna svojstva, kvaliteta izrade i završne obrade, sigurnost i ostale usporedive stvari.
Recimo jedan Renault Talisman ima veću dozu komfora, ali zaostaje po pitanju prostora u kabini i ponudi motora, Superb ima više prostora, ali se lošije vozi i nije kvalitetno napravljen kao Passat i slične usporedbe.

Što se tiče mog izbora, hvala na poželjenoj sreći. Ne pucam na kilometre već na auto koji je pravilno i uredno održavan, pa da ima i 150 tisuća kilometara to nije problem jer 3.0 motori odvoze i po 500 tisuća bez problema ako ih se održava. Ono što me najviše privuklo toj petici je što ima fantastičnu unutrašnjost (kad čovjek sjedne u njega ima osjećaj da su tu peticu baš napravili za njega), ovjes te sinergija motora i mjenjača. To mi niti jedan drugi auto iz te klase ne nudi i upravo zato sam ga odabrao.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post 15.08.2018., 16:23 Re: Automobilska industrija

zelot
Donator
Donator
Poruke: 828
Registriran: 13.10.2015., 09:02
Pogledaj profil
Tesko je znati je li odrzavan dobro ili ne pogotovo ako su bila 3 vlasnika npr. a meni km igraju jer kupujem automatika pa bih htio sa sto manje km.

Ovo za motor se u nacelu slazem ali takodjer cesto ispadne da sa motorom nema problema skoro nikad. Limarija je najosjetljivij dio na automobilu pa onda podvozje tj vozni trap. Motor ko motor uvijek izdrzi osim ako bas ne pukne remen ili lanac ili dihtung glave da ode. Motor je samo motor dok alnaser, alternator, turbo, mjenjac, kuplung... To nista ne spada pod motor a to odlazi. Isto kao egr dpf i slicna sranja.. Mene najmanje brine motor kao takav. Na malo km gledam tako da necu morat nista od potrosnog mijenjat bar 100tkm kao npr amortizere, opruge, kvacilo ili zamasnjak.. Takodjer prvi ovjes (vilice kugle krajnici ramena seleni...) traje jako dugo.. Cca 150000 pa ako auto ima 50000 sljedecih 5 godina se ne bi trebalo nista mojenjat osim ulja i filtera...

U hr je bilo laksejer su majstori jeftiniji. Ovjde deru ko ludi. Npr izmjena diskova i plocica prednjih i zadnjih u servisu ce uzet 150-200 eura a posao jednostavan da ne moze bit jednostavnij. Malo sto ce dic na dizalicu i promjenit vilicu, znaci otpustit parmatica i ponovno ih stegnut, cirka 100e.

4 amortizera ispod 200 nema sanse, to samo ruke naravno.. Zato zelim malo km da nemam tih problema. Ionako planiram svakih 5 godina mijenjat staro za novo tako da nikad vise ne mjenjam amortizere i slicne stvari nego kad je auto star 5-7 godina mijenjat i stalno vozit mlado i novije.

Jbg od masu automobila meni se cini da nemam sta kupit osim svetog trojca ImageImageImage

Ici cu jos u vw jer navodno oni otkupljuju stari auto kakav god da je a moja mazda je za smece skroz pa mozda ponude neku paru i ako matematika bude stimala mozda i zavrsim sa passatom ali o tom po tom :)

Post 15.08.2018., 17:41 Re: Automobilska industrija

Iceman
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 1394
Registriran: 24.02.2015., 21:03
Navija za: Ferrari, Ricciardo
Pogledaj profil
Explorer wrote:
13.08.2018., 14:25
Ta trojka se počela prodavati u jesen 2012., kodne oznake F30/31 (limuzina/karavan). E oznake su bili do prošle generacije, tada je bio aktualan E90, nasljednik slavnog E46.

Tako je, ta linija C klase veća je od W204, ali i nesigurnija, to je razlog zašto ima više mjesta. I kod Mercedesa i kod BMW je tako, E klasa/serija 5 su uvod u prava kola, ako mogu tako reći.

Ja ciljam na BMW 530d kodne oznake F11, redizajn, tako da će to vjerojatno bit 2014. godište. Nekako mi ispada najpogodniji za uvoz s tim godištem i CO2. Ispitao sam manje više sve, samo još treba ubrati dobar primjerak.
Nemam kaj za dodati na tvoj izbor osim da mi frend koji radi i živi u njemačkoj ima taj model, nije kravan već limuzina i mislim motor 525 ak se ne varam + M paket i podvozje. Kad smo bili nešto mlađi i dok je još bio ovdje stalno smo komentirali aute itd itd, samo što je on frik kaj se kuži puno više od mene u automobile i još radi u firmi koja R&D sustave, motore, elektroniku za druge auto gigante.
Vozio sam se u tom autu i to je to. Nemamo kaj drugo pričati. Auto leži na cesti, ide, vozi se. Nešto je tvrđi zbog sportskog podvozja, ali zadovoljan je.
Definitivno marka broj 1 ak se mene pita.

Pričao sam sa kolegom (nije frend s početka teksta) vezano za BMW i kaže da se očigledno nisam vozio u Merc E klasi. Kaže puno više prostora, a osjećaj i ležanje u vožnji je savršen. Kaže da njemu smeta što si u BMW-u skučen, dok to ja nisam tako doživio. Iako sam skužio da si okružen masivnim elementima oko sebe ja iskreno to nisam doživio kao minus već više kao sigurnosni aspekt petice. Osjećam se i više nego zaštićeno. Ali morao bih sjesti u E klasu da bih mogao suditi.

Post 18.09.2018., 03:12 Re: Automobilska industrija

Majki2111
GP3
GP3
User avatar
Poruke: 835
Registriran: 13.03.2015., 04:10
Navija za: Fernando Alonso
Lokacija: Zgrebačka Dubrava
Pogledaj profil

Post 26.09.2018., 12:13 Re: Automobilska industrija

zelot
Donator
Donator
Poruke: 828
Registriran: 13.10.2015., 09:02
Pogledaj profil
Eto nakon nekoliko mjeseci trazenja auta napokon kupio jeee :)

Bilo je tu svega. Od merc w204 pa mazde pa se nesto i vw gledao pa merc w205 benzinac i na kraju dizel odabran :)

Iako sam zudio za benzincem, punuda je vrlo slaba u njemackoj. Ljudi ih masovno kupuju a vracaju dizele. Svaki dan na radiju nesto kontra dizela seru a i auto kuce daju premije za dizela. Meni za mazdu nudili 1500e u mercu i 1200 u vw kao dodatni novac na vrijednost auta. Prosle godine ili pocetkom ove moj bratic dobio 6200 eura za vektru dizela 10 godina staru sa propalim kuplungom i 270tkm. Jbg sada su premije manje.

To je mislim glavni razlog zasto mi na 10 benzinaca ima 100 dizela u ponudi. Naravno, cijena je benzincima slocila u nebo i skuplji su 2-3k eura od dizela.

U tako maloj ponudi bilo tesko naci odgovarajuci auto dol je dizel nudio sve boje sve opreme ama bas sve. Euro6znam da nece moci zabraniti jer to bi bio pucanj u oba koljena autoindustrije za svabe a u hr ce uvijek biti pozeljan.

Znaci, crna mecka, c220 sa 170ks i automatik 7 brzina. Nije avantgarde oprema ali ima sve sto meni treba. Prvi vlasnik. Mislim da je 10/2016 i ima 44tkm i unfallfrei sto bi svabe rekli. Nije razbijan.

Mirise jos uvijek na novi auto. Nema stvarno nikakve pikice, skoro pa potpuno nov.. Cijena, 23.400e sa novim tehnickim na dvije godine. Garancijom na godinu dana tako da sta god da crkne i bude odem bilo gdje u eu u servis i ne placam nego dam garanciju i osiguranje placa popravak. Jos ce mi ulje i filter izmjenit.

Cisto usporedbe radi, vw mi nudio golfa 7 1.5 turbak 150ks 2017 godina 8000km automatika za 22.990 eura.. Pa jebem mu 500e razlika i 35000km i jednu godinu kad mogu mercedesa vozit. Karavan je btw.

Nije merc ovdje ono sto je kod nas.

Uvjet mi je bio automatik i ne bas mali auto i ne stsrij od 2015. Znaci, passati, skode, njemacki trojac premiuma i slicno... I sve je to tu. Na kraju koji god da sam gledao ispadne me jeftinij od mecke cca 2000 eura a nekadai manje. Eto primjer golfa a znamo da je passat skuplji.

Posto audia i bmw nisam ni trazio tsko je samo mecka ostala za kupit jer glupo mi je dat 21000 za octaviu koja ima 20k manje km i godinu mladja od mecke. Za 5 godina ce moja mecka vrijedit 5000 vise od skode npr..

Nemam fotke jer idem po auto sutra ili prekosutra. Cekam papire ds mi stignu ds regam i osiguram i onda odmah pravac hr na momacku i sljedeci tjedan na svadbu hahahaImageImage ko zadnji coban ono prije svadbe kupio auto ds ga svi vide pa se sad kurci hahaha. Nije tako sa moje strane ali za mnoge ce biti sa njihove strane cini mi seImageImage

Usput. Jucer napravio 700km sa mazdurinom. 350km do autokuce di sam kupio.

Dusu sam joj izvadio ImageImage pogotovo u povratku kad sam vec kupio auto. U povratku mi je prosjek brzine bio 144kmh sa 3-4puta radovima i 80kmh ogranicenjem i tankanjem.

Hrpa dionica bez ogranicenja i tenisica mi je ko ona u carlosa sainza sa dakar rallya. Izlizan djon od upiranja u pod. Jos sam tepih maknuo da ide dalje Image ok nisam ali ono... Jedno oko na cesti drugo na kazaljci temperature.. Ne ide (po satu) preko 215 cak ni nizbrdo ali znam ds i laze sat tako da je to bilo nekih 200kmh max ali ne minitu dvije nego po pola sata dionice.

Kad sam se vracao resetirao sam komp i potrosnja mi je bila na tih 350km autoceste 9.5 litara. Napominjem, dizel 2.0 121ks ImageImage

Sad jedva cemam mercedesa isprobat na istoj ruti. Ocekujem 230+ i nekih 7 litara potrosnje ako budem bas tako ludo vozio.

Naravno, nadam se da ce biti i srece sa autom jer uvijek treba. Bez sudara nekog ne daj Boze i bez nekih kvarova jer to kad stane sumnjam da se bez laptopa ista moze popravit. Kad smo kod laptopa moram napomenut kako ima 230v prikljucak sto mi je bas fora Image

Post 26.09.2018., 13:10 Re: Automobilska industrija

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 7272
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Pogledaj profil
Aj sa srećom.... :pivo:
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" :kockastazastava:

Post 26.09.2018., 13:31 Re: Automobilska industrija

zelot
Donator
Donator
Poruke: 828
Registriran: 13.10.2015., 09:02
Pogledaj profil
Hvala frantic :)

Post 26.09.2018., 15:29 Re: Automobilska industrija

Har Kl
Donator
Donator
Poruke: 1074
Registriran: 10.07.2017., 23:40
Navija za: Mercedes
Pogledaj profil
Čestitam,
Ipak si kupio C klasu. Nadam se da će slike doći ubrzo :)
Nešto sam očekivao da ćeš se pojaviti sa E klasom :trep:
Znaš kako ono kažu, od sada ti to najgore auto bilo, a do sada najbolje :cool:

Post 26.09.2018., 16:15 Re: Automobilska industrija

1883
Karting
Karting
User avatar
Poruke: 4
Registriran: 13.01.2016., 17:40
Pogledaj profil
@zelot
Drago mi je što si kupio MB... :thumbs:
Drago mi je i što nije avantgarde, jer, hebo Mečku limuzinu bez nišana. A bez nišana nema one posebne čarolije u vožnji. To zna svatko tko vozi Mečke dugo vremena. Iako su avantgarde verzije ljepše iza i općenito nešto sportskije unutra, ipak mi to ne bi donijelo prevagu pri kupnji - nikada.

Sretno i uživaj sa svojim novim članom obitelji :koska:

Post 26.09.2018., 16:43 Re: Automobilska industrija

Explorer
F1puls suradnik
F1puls suradnik
User avatar
Poruke: 2071
Registriran: 30.01.2015., 23:27
Navija za: Vettel, Leclerc, Ocon
Kontakt:
Pogledaj profil
Zelot čestitam, nadam se da ćeš biti zadovoljan autom. Prijatelj mi ima 220 limuzinsku verziju i jako je zadovoljan.
Javi kako vuče makinja :)

Inače i ja sam nabavio nova kola, nabacim fotografije za par dana.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post 26.09.2018., 22:24 Re: Automobilska industrija

Iceman
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 1394
Registriran: 24.02.2015., 21:03
Navija za: Ferrari, Ricciardo
Pogledaj profil
Nadam se da je BMW :D

Post 26.09.2018., 22:36 Re: Automobilska industrija

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 7272
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Pogledaj profil
Iceman wrote:
26.09.2018., 22:24
Nadam se da je BMW :D
Biće razočarenje ako nije :chill: :kokice:
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" :kockastazastava:

Post 27.09.2018., 00:12 Re: Automobilska industrija

Explorer
F1puls suradnik
F1puls suradnik
User avatar
Poruke: 2071
Registriran: 30.01.2015., 23:27
Navija za: Vettel, Leclerc, Ocon
Kontakt:
Pogledaj profil
Je je, ugodno ćete se iznenaditi. Možda već sutra sve napišem i postavim fotografije :)
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Odgovor