RIP

Razgovori o prošlim vremenima, mjesto za iskusne članove.
Odgovor

Post 05.12.2017., 11:36 Re: RIP

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 5155
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Prije 6 godina je, nakon duže bolesti preminuo Peter Gethin (rođen 21.02.1940.). U karijeri vozio za mclaren, BRM i Embassy Hill. U 30 startova je osvojio samo 1 pobjedu (ali kakvu), a to mu je bio i jedni podijum, bez PPa ili FLa, pri čemu je osvojio 11 bodova. Dotična pobjeda se desila na VN Italije 1971. Da, ona luda, najbrža (sve do 2003.) i "najgušća". Iza Gethina (BRM), završili su Peterson (March) +0,01sec; Cevert (Tyrrell) +0,09sec; Hailwood (Surtees) +0,18sec i Ganley (BRM) +0,61sec. :klanjam:

Prolazak kroz cilj je na 1:54
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 15.12.2017., 10:11 Re: RIP

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 5155
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
15.12.2006. na autoputu pored Parme poginuo je Clay Regazzoni, vozeći Chrysler Voyager, naravno prilagođen za invalidne osobe. Udario je u zadnji dio kamiona pri brzini od nekih 100km/h. Autopsija je otklonila sumnju u srčani napad, za koji se smatralo da je izazvao gubitak kontrole vozila. Sahranjen je 23.12. u Luganu. Najveće uspjehe je postigao u Ferrariju, bio je viceprvak 1974. Ostvario prvu pobjedu za Williams (1979. VN VB), ostao invalid na VN SADa Zapad, vozeći Ensign. 5 pobjeda, 28 podijuma, 5 PPa, 15 FLa, 212 bodova , sve u 132 starta. Najjači brk F1 (Ertl je van konkurencije, on zalazi u boemske vode).
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 16.12.2017., 11:20 Re: RIP

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 5155
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
16.12.1982. od srčanog udara je preminuo Colin Chapman (rođen 19.05.1928.), jedan od najvećih kinstruktora u F1, čovjek sa možda i najviše (na žalost), poginulih ili nastradalih vozača, čovjek čiji je moto bio da bolid mora biti najbrži u tih 1,5 - 2 sata koliko traje trka,va nakon prolaska kroz cilj neka se slobodno raspadne. Još jedna "umotvorina" je bila "Dodavanje snage čini auto brzima na pravcu, smanjenje težine čini auto brzim na svakom dijelu staze".
Manje je poznato da je imao 1 DNS u F1, za volanom Vanwalla jer se povrijedio, iako jena kvalama ostvario 5. vrijeme.
Dao je jedan veliki doprinos, možda i najveći, u smislu tehnološkog razvoja ovog sporta.
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 17.12.2017., 20:16 Re: RIP

pigmalion
Novi član
Novi član
User avatar
Poruke: 95
Registriran: 16.03.2016., 22:01
Navija za: Fernanda
Kontakt:
Frantic wrote:
16.12.2017., 11:20
16.12.1982. od srčanog udara je preminuo Colin Chapman (rođen 19.05.1928.), jedan od najvećih kinstruktora u F1, čovjek sa možda i najviše (na žalost), poginulih ili nastradalih vozača, čovjek čiji je moto bio da bolid mora biti najbrži u tih 1,5 - 2 sata koliko traje trka,va nakon prolaska kroz cilj neka se slobodno raspadne. Još jedna "umotvorina" je bila "Dodavanje snage čini auto brzima na pravcu, smanjenje težine čini auto brzim na svakom dijelu staze".
Manje je poznato da je imao 1 DNS u F1, za volanom Vanwalla jer se povrijedio, iako jena kvalama ostvario 5. vrijeme.
Dao je jedan veliki doprinos, možda i najveći, u smislu tehnološkog razvoja ovog sporta.
Njegove bolide su nazivali mrtvački kovčezi ili tabuti - zbog broja vozača koji su poginuli u njima. Kada je John Player Special postao naslovni sponzor ove ekipe, to se poklopilo sa ovim zlosretnim i kobnim nadimkom.

Cijenim njegov genijalni rad, jer je sve riskirao - od ekipe, vozače, financije, i svoj ugled ( F1 = rizik ). Po mojem skromnom mišljenju, on je bio jači i od Enza Ferrarija - jer je pokojni Talijan bio previše političan.
Danas F1 nedostaju divovi poput njih dvojice, koji bi pokrenuli ovu umrtvljenu F1. Ali što bude, biti će.....

Anthony Colin Bruce Chapman je umro pod i dan danas nerazjašnjenim okolnostima. Oni koji su pristalice zavjera ( ja nisam jedan od njih ), vjeruju da je lažirao svoju smrt zbog prezaduženosti i potencijala za neuspjeh kod De Loreana - što se pokazalo točnim.

Sve u svemu, Colin Chapman i svi njegovi vozači - koje je on birao su dio NEDODIRLJIVE / NEPROMJENJIVE F1 povijesti.
neću - ne želim - ne mogu - ne znam - ne zanima me
Pokušajmo se dogovoriti. Ako se ne možemo dogovoriti, biti će po mome. All Rights Reserved.

Odgovor