Povijest F1

Razgovori o prošlim vremenima, mjesto za iskusne članove.
Odgovor

Post 11.11.2017., 10:15 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Na današnji dan takođe nije vožena nijedna trka.

Ali je zato 11.11.1926. rođena Maria Teresa De Filippis, prva dama koja je ikad nastupila u jednoj F1. Upisala je 5 entrya, od toga 3 starta, a završila je samoVN Belgije 1958, kao 10. sa 2 kruga zaostatka. Vozila je Maserati i Porsche. Debi je trebala imati na VN Monaka 1958, ali se nije kvalifikovala, zajedno sa bernardom Ecclestoneom. :mrgreen: Uglavnom, jedna od, zasad, 5 dama, koje su startale neku F1 trku. Bila je potpredsjednik Internacionalnog kluba bivših F1 vozača, od 1979. do 1997. Preminula 09.01.2016.

11.11.1937. u Monzi rođen je Vittorio "The Monza Gorilla" Brambilla. Prije automobila i bolida, vozio je motocikle, bio Italijanski prvak u klasi 175ccm, 1958. U 74 starta ostvario je po 1 pobjedu (ujedno i podijum), PP i FL, uz 15,5 bodova. A i pobjeda mu je bila "polovična" jer je dotična VN Austrije 1975. prekinuta zbog kiše. To je bila prva pobjeda za ekipu Marcha, a pored te ekipe vozio je i za Surtees i Alfu Romeo. Na startu VN Italije 1978., smatralo se da je Brambilla najviše nadrljao, jer ga je u onom kršu pogodio nečiji točak u glavu, te je ostao bez svijesti (Peterson je bio svjestan i mogao je na noge). Obojica su prebačena u bolnicu, Vittoriu su konstatovane lakše povrede, dok se Petersonu stanje iskomplikovalo, te je preminuo naredni dan. Vittoriov stariji brat Ernesto (Tino) se takođe bavio utrkivanjem. Vittorio je preminuo 26.05.2001. u mjestu Lesmo (pored Milana).
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 12.11.2017., 11:36 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
12.11.1914. rođen Peter Whitehead (poginuo 21.09.1958.). Vozio je u prvoj F1 sezoni. Vozio je za Ferrari, Altu i Cooper. U 10 startova iuzeo 1 podijum i 4 boda. Ima pobjedu na Le Mansu iz 1951., te 3. mjesto u klasi, kao i 2 pobjede na 12h Reimsa i jednu na 12H Hyeresa. Poginuo na Tor de Franceu u blizini Nimesa kada je zajedno sa svojim polubratom Grahamom (koji je bio za volanom) sletio u provaliju od 30 metara. Graham je preživio sa povredama dok je Peter preminuo na licu mjesta.

12.11.1995. vožena je zadnja trka sezone, za VN Australije. Ujedno i posljednja u Adelaideu. Sve je i ranije bilo riješeno u obje konkurencije, a Damon Hill je ostvario hattrick. Iskoristio je bizarno odustajanje Coulharda koji je na ulazu u box udario u zid, zatim kontakt MSa i Alesija, zbog čega su obojica odustali, te Herbertov i Bergerov kvar, te je na kraju završio sa čak dva kruga prednosti ispred Panisa u Ligieru i Morbidellija u Footworku. Hillu je to bio 30. podijuma, Morbidelliju i Footworku jedini, 90. FL za Williams, 80. FL i 110. PP za Renaultov motor, 5. i zadnji podijum za Hartov motor. Bila je to zadnja trka Wedlingera, Inouea, Blundella (osvojio je tad i zadnje bodove), Morena i Gachota ( :klanjam: za ono u taxiju u Londonu). Takođe, najbitnija stvar je da je to bila zadnja trka za V12 motore, koji su bili zabranjeni od naredne sezone. Hakkinen je na treninzima doživio nesreću kada je izletio pri 200km/h, te je glavom (kacigom) udraio u volan pri čemu je zadobio frakturu lobanje te su mu disajni putevi ostali blokirani. Oporavio se do početka naredne sezone, a nepune 3 godine nakon toga postao je svjetski prvak.
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 12.11.2017., 12:25 Re: Povijest F1

zekohonda
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 2522
Registriran: 25.02.2015., 08:32
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
za adelaide...bila je zadnja za v12, ali nisu onda bili zabranjeni.
drink in peace

Post 12.11.2017., 14:50 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
zekohonda wrote:
12.11.2017., 12:25
za adelaide...bila je zadnja za v12, ali nisu onda bili zabranjeni.
U pravu si.
Ferrari je jednostavno prešao na V10.
Lakši, efikasniji, manja potrošnja.....
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 13.11.2017., 21:57 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
13.11.1945. rođen Masahiro Hasemi. "Onaj" Masahiro Hasemi kome su greškom, u njegovom jedinom nastupu, na legendarnoj VN Japana 1976., izmjerili najbrži krug. FL je ustvari odradio Lafitte, ali i dan-danas se Hasemiju po mnogim statističkim bazama priznaje taj FL.

Idemo na trke.

13.11.1988., VN Australije. Senna trku ranije osigurao titulu, Mclaren poodavno. Senna uzeo 13. PP te sezone (što je do tada bio apsolutni rekord), ali ga je prost uzeo na startu i odmaglio do pobjede, uz postavljeni FL. Senna je završio drugi, a Piquet treći. Bila je to 40. PP za Mclaren i 70. pobjeda. Streiff je vozio zadnju (53.) trku. Bila je to zadnja trka prve turbo ere. Zanimljivo, turbo motori su se vratili na scenu nekih 25 godina i 4 mjeseca poslije, takođe na VN Australije. prost je na kraju sakupio više bodova od senne (105 - 94), ali je zbog tadašnjeg sistema bodovanja (u kojem se bodovalo samo 11 najboljih plasmana, koji je konačno napušten 1991.) Senna postao prvak (90 - 87), zbog pobjede više. Senna je postao drugi prvak koji nije (u totalu) osovjio najviše bodova u sezoni (prvi je bio Surtees 1964. godine, sa 40 bodova, kada je G.Hill osvojio 41, ali mu se "pikalo" 39). Od mogućih 400 bodova te sezone (16 trka po 25 bodova), Mclaren je osvojio čak 199, dakle, 49,75% :prcnjau:

6 godina poslije, isto mjesto. Pobjeda Mansella, nakon starta sa PPa, što su mu bile jedina pobjeda i PP (ujedno i zadnje, 31. pobjeda i 32. PP) nakon što je ponovo sjeo za volan bolida F1. To mu je bio i zadnji (59.) podijum. Iza su završili Berger i Brundle. MS je postavio FL i usput postao prvak za jedan bod :mrgreen: , dok je među konstruktorima titula otišla Williamsu. Bio je to 50. start Morbidellija, 194. i posljednji za Alboreta (i za Fittipaldija, Brabhama, JJ Lehta, Nodu i Lagorcea), 160. FL za Ford-Coswort motore u 400. startu. Uglavnom, jedna od najkontroverznijih i najtužnijih sezona je završena ovim:


13.11.2011. Abu Dhabi. Predzadnja trka. Takođe je sve odavno bilo riješeno. vettel je bio na PPu, ali je imao neobjašnjivo pucanje gume nakon par zavoja zbog čega je izletio i odustao. S tom Pp je izjednačio mansellov rekord od 14 PPa iz 1992., s tim što je Brko to uradio iz manje trka. Bez Vettela, do pobjede je došao Hamilton (175. pobjeda Mclarena), a na podijumu su bili još Alonso i Button, dok je FL postavio Webber. To je bila i jedina trka te sezone da nijedan od Bikova nije bio na pobjedničkom postolju. Maldonado je zaradio 30sec kazne za ignorisanje plavih zastava. :klanjam: :rofl:

Prije godinu dana, u Brazilu, kiša, haos, 2 prekida, mijenjanje inter-wet-inter-wet-bla bla..... Uglavnom, Lewis je došao do 60. PP, a na kraju je i pobijedio, vodeći čitavo vrijeme, čime je došao od svoje 52. pobjede i time ostavio Prosta za jednu pobjedu. Nico je bez rizika došao do drugog mjesta, a Max, koji je završio treći, postavio je FL i postao najmlađi koji je to uradio je jurio, vozio neke čudne putanje, ali je imao zayeb sa jednim, a posljedično, dva dodatna boxa za izmjenu guma, a možda je bez ta dva ulaska u box mogao i do prvog mjesta. A Kimi se fino izvrtio i sreća je da ga niko nije "pokupio". Bio je to Massin 250. entry, u kojem se "oprostio" od F1 (doduše, sve dok Rosberg nije najavio povlačenje :mrgreen: ), te 800. trka za Mclaren.
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 14.11.2017., 15:27 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
14.11.1945. rođen Brett Lunger. U 34 starta za Hesketh, Surtees, March, Mclaren i Ensign nije postigao ništa. Jedan od vozača koji je svojim bolidom naletio na Laudu na Ringu 1976. Služio 3 godine u Vietnamu.

14.11.1954. rođen Elieso Salazar. U 24 starta za March, Ensign, ATS i RAM, bio malo uspješniji od Lungera (osvojio 3 boda). U Indycaru bio solidan 2000. i 2001. (treće mjesto na Indy 500, 2000.) vozeći za AJ Foytovu ekipu. Najpoznatiji po ovome:


14.11.2010. vožena je zadnja trka sezone. Abu Dabi. Četvorica (Alonso 246 - Webber 238 - Vettel 231 - Hamilton 222) su ušla sa šansama za titulu (Hamilton je imao minimalne, doduše). Vettel je bio na PPu. Za početak, djed se izvrtio, pa ga Liuzzi zaskočio sa leđa, zbog čega je izašao Safet. Webber je malo "obrusio" gume pa je morao u box, a koji krug poslije Alonso je takođe "obrusio" gume, pa je isto uradio, iako je više išao da "pokrije" Webberov potez. obojica su pala su ispod 10. mjesta, ali je Alosno bio ispred Webbera. Pomjerali su se obojica prema vrhu, ali su na kraju trke ispred njih ostali Rosberg, Kubica i Petrov. Rus je čak 39 krugova proveo ispred Alonsa, koji je pokušavao izvršiti preticanje, ali bezuspješno. Pored njega, morao je preteći još i Kubicu, te Rosberga. Webber je negdje na polovini trke vjerovatno shvatio da od titule nema ništa. Vettel je došao do svoje 10. pobjede, sa lijepih 10ak sekundi ispred McLarenovog dvojca, Hamiltona (postavio FL) i Buttona. Plasmani Alonsa i Webbera (7. i 8. mjesto) su značili da je osvojio prvu titulu prvaka i tako postao najmlađi kojem je to pošlo zarukom. To je bila i 15. pobjeda za ekipu Red Bulla, a taj PP im je bio 20. Ujedno, Kubica je vozio svoju zadnju (76.) trku, na žalost, takođe i Di Grassi (18.), te Klien (49.). Kao i ekipa BMW Saubera (po nekim statističkim stranicama). Renaultovi motori došli do 130. pobjede i 175. PP. Red Bulle je trku prije osvojio konstruktorsku titulu. Sezona je završena Vettel 256 - Alonso 252 - Webber 242 - Hamilton 240 - Button 214.
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 14.11.2017., 16:38 Re: Povijest F1

pigmalion
Novi član
Novi član
User avatar
Poruke: 91
Registriran: 16.03.2016., 22:01
Navija za: Fernanda
Kontakt:
Frantic wrote:
14.11.2017., 15:27
14.11.1945. rođen Brett Lunger. U 34 starta za Hesketh, Surtees, March, Mclaren i Ensign nije postigao ništa. Jedan od vozača koji je svojim bolidom naletio na Laudu na Ringu 1976. Služio 3 godine u Vietnamu.

14.11.1954. rođen Elieso Salazar. U 24 starta za March, Ensign, ATS i RAM, bio malo uspješniji od Lungera (osvojio 3 boda). U Indycaru bio solidan 2000. i 2001. (treće mjesto na Indy 500, 2000.) vozeći za AJ Foytovu ekipu. Najpoznatiji po ovome:


14.11.2010. vožena je zadnja trka sezone. Abu Dabi. Četvorica (Alonso 246 - Webber 238 - Vettel 231 - Hamilton 222) su ušla sa šansama za titulu (Hamilton je imao minimalne, doduše). Vettel je bio na PPu. Za početak, djed se izvrtio, pa ga Liuzzi zaskočio sa leđa, zbog čega je izašao Safet. Webber je malo "obrusio" gume pa je morao u box, a koji krug poslije Alonso je takođe "obrusio" gume, pa je isto uradio, iako je više išao da "pokrije" Webberov potez. obojica su pala su ispod 10. mjesta, ali je Alosno bio ispred Webbera. Pomjerali su se obojica prema vrhu, ali su na kraju trke ispred njih ostali Rosberg, Kubica i Petrov. Rus je čak 39 krugova proveo ispred Alonsa, koji je pokušavao izvršiti preticanje, ali bezuspješno. Pored njega, morao je preteći još i Kubicu, te Rosberga. Webber je negdje na polovini trke vjerovatno shvatio da od titule nema ništa. Vettel je došao do svoje 10. pobjede, sa lijepih 10ak sekundi ispred McLarenovog dvojca, Hamiltona (postavio FL) i Buttona. Plasmani Alonsa i Webbera (7. i 8. mjesto) su značili da je osvojio prvu titulu prvaka i tako postao najmlađi kojem je to pošlo zarukom. To je bila i 15. pobjeda za ekipu Red Bulla, a taj PP im je bio 20. Ujedno, Kubica je vozio svoju zadnju (76.) trku, na žalost, takođe i Di Grassi (18.), te Klien (49.). Kao i ekipa BMW Saubera (po nekim statističkim stranicama). Renaultovi motori došli do 130. pobjede i 175. PP. Red Bulle je trku prije osvojio konstruktorsku titulu. Sezona je završena Vettel 256 - Alonso 252 - Webber 242 - Hamilton 240 - Button 214.
To je trebao biti treći Alonsov naslov. Koji peh i baksuzija je bilo zapeti iza tvrdoglavog Vitaly Petrova. :facepalm: :facepalm:

A ovdi je Nelsonu stvano pukao živac....... :kokice: :kokice:
neću - ne želim - ne mogu - ne znam - ne zanima me
Pokušajmo se dogovoriti. Ako se ne možemo dogovoriti, biti će po mome. All Rights Reserved.

Post 14.11.2017., 20:50 Re: Povijest F1

f1zd
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 1880
Registriran: 16.01.2016., 20:05
Navija za: Vettel,Ferrari
pigmalion wrote:
To je trebao biti treći Alonsov naslov. Koji peh i baksuzija je bilo zapeti iza tvrdoglavog Vitaly Petrova. :facepalm: :facepalm:
Nemogu vjerovati da se neki još uvijek na to pozivaju...što je trebao, propustiti ga? :facepalm:

Post 15.11.2017., 14:37 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
15.11.1932. rođen jedan od "silnih" Unsera, Jerry Jr. Poginuo na treninzima za Indy 500, 17.05.1959. Braća Al i Bobby, kao i Alov sin, Al Jr., osvajali tu trku. Sin Johnny, kao i njegov rođak Robby (Bobbyev sin), takođe su vozili tke (uostalom i Indy 500).

15.11.1987. vožena VN Australije. Piquet i Williams već osigurali titule. Mansell nije vozio, jer se oporavljao od nesreće sa treninga na prethodnoj trci. Mijenjao ga je Patrese, koji je već ranije potpisao za Williams za narednu sezonu. Berger je bio na PPu. Piquet je najbolje startao, ali ga je Berger odmah prešao nakon par krivina, te ga ostavio iza sebe da se bori sa Prostom, Sennom i Alboretom. Berger je odjurio naprijed i pobijedio, usput postavio FL, što mu je jedini Grand slam u karijeri. Piquet i prost su odustali zbog kočnica, dok je Senna (završio drugi) diskvalifikovan zbog istih (ustvari, zbog prevelikih barek-ductova). Tako je na drugom mjestu završio Alboreto (jedini u istom krugu sa Bergerom), što je bila 1-2 pobjeda Ferrarija, nakon više od 2 godine. Ujedno i prva back-to-back pobjeda Ferrarija nakon više od 6 godina (Gilles, 1981., Monako-Španija). Treći je bio Boutsen. To je bila zadnja trka za TAG-Porsche motor (68.), BMW M12 motor (97.), Ford TEC motor (30.), Motori Moderni motor (44.), Tea Fabija (64.), kao i debi trka za Stefana Modenu. Piquet naredne godine prešao u Lotus, dok je Senna prešao u Mclaren (iako je bilo govora ranije da upravo Piquet pređe u Mclaren). Piquet 73 (76) - Mansell 61. Williams 137. Palmer osvojio Jim Clark trofej (za atmosferce) sa 95 bodova, a Tyrrell Colin Chapman trofej sa 169 bodova.

Prije dvije godine. Brazil. Nico, nakon što je Lewis osigurao titulu, nastavio sa pobjedama. Startao je sa PPa, vodio skoro sve krugove (Lewis 3x bio u vodstvu, zbog boxova, a postavio je i FL). To mu je bila 13. pobjeda (40. podijum), Mercedesu (ekipi) 44. (zanimljivo, u 44. izdanju VN Brazila), a Mercedesu (motor) 130. (kao i 130. FL). Treći je bio Vettel. Alexa Rossija više nismo vidjeli u F1, nakon samo 5 startova. Rosberg je tako osigurao drugo mjesto u šampionatu, dok je Massa diskvalifikovan jer su mu gume na startu bile prevruće. Trka - dosada živa, od 15. kruga pa sve do kraja, prva petorica (izuzev zbog boxova, dakle 2-3 kruga) nisu mijenjala mjesta, a od 44. (opet) kruga pa do kraja to je važilo za prvu osmoricu (dobro, diskvalifikovani Massa je bio osmi).
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 16.11.2017., 09:01 Re: Povijest F1

pigmalion
Novi član
Novi član
User avatar
Poruke: 91
Registriran: 16.03.2016., 22:01
Navija za: Fernanda
Kontakt:
f1zd wrote:
14.11.2017., 20:50
pigmalion wrote:
To je trebao biti treći Alonsov naslov. Koji peh i baksuzija je bilo zapeti iza tvrdoglavog Vitaly Petrova. :facepalm: :facepalm:
Nemogu vjerovati da se neki još uvijek na to pozivaju...što je trebao, propustiti ga? :facepalm:
Ne, nije riječ o tome. Čudi me i dan-danas NESPOSOBNOST Fernanda Alonsa da prođe tvrdoglavog Vitaly Petrova...... Sa ove vremenske distance, to još više boli. Španjolac je vodio u prvenstvu i izgubio prvenstvo, više ne znam zbog čega??!! Ziheraštva?
Da se držim teme o povijesti, obećajem sebi ponovno pogledati utrku Abu Dhabi 2010. Vrlo, vrlo razočaravajuće od Alonsa.
neću - ne želim - ne mogu - ne znam - ne zanima me
Pokušajmo se dogovoriti. Ako se ne možemo dogovoriti, biti će po mome. All Rights Reserved.

Post 16.11.2017., 11:18 Re: Povijest F1

CrashOverride
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 625
Registriran: 06.07.2016., 08:14
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Ja i dan danas ne razumijem gestikulacije od Alonsa prema Petrovu na kraju utrke.. Sta je zelio rec s tim..
FinoAllaFine

Post 16.11.2017., 12:54 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
16.11.1982. rođen Tazio Giorgio Nuvolari. Bio je jedan od najvećih u periodu između dva svjetska rata. Prvak ECa u bolidu Alfa Romea 1932. ekipa Alfa Corse, a i poslije je bio dobar u ekipi Scuderia Ferrari (bolid Alfa Romeo, Enzo još nije počeo proizvoditi automobile), te poslije u Auto Unionu. Pobjedio na Targa Florio (1931., 1932.), Mille Miglia (1930. i 1933.), te 24h Le Mansa (1933.). Preminuo 11.08.1953. od posljedica moždanog udara (drugi po redu, prvi je imao godinu prije, nakon čega je ostao poluparalizovan).
Image

Citiraćemo @zeku
zekohonda wrote:
11.08.2017., 12:17
za velikog tazia:
Skip Barber (16.11.1936.) je odradio samo 5 startova u F1 (March), bez učinka, a najpoznatiji je po osnivanju "Skip Barber School of High Performance Driving", kasnije "Skip barber Driving School".

Roberto Guerrero (16.11.1958.) takođe nije ostavio traga u F1(u 21 startu, u Ensignu i Theodoreu). Poznatiji je bio preko bare gdje u Indy seriji, gdje se zadržao čak 17 sezona, te je u 143 starta imao 2 pobjede, 10 podijuma (od toga 3 na Indy 500) i 5 PPa (1 na Indy 500).
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 16.11.2017., 12:57 Re: Povijest F1

f1zd
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 1880
Registriran: 16.01.2016., 20:05
Navija za: Vettel,Ferrari
Promašio si Tazija za kojih 100 godina :prcnjau:

Post 16.11.2017., 15:27 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
f1zd wrote:
16.11.2017., 12:57
Promašio si Tazija za kojih 100 godina :prcnjau:
Za 90 :mrgreen:
Jbga, tipfeler :pivo:
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Post 17.11.2017., 09:59 Re: Povijest F1

Frantic
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
User avatar
Poruke: 5015
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
17.11.1967. rođen Domenico Schittarella. Simtek, 1994.-1995., 7 entrya, 6 startova. Uglavnom, najveće postignuće mu je 6. mjesto na Le Mansu 1999.

17.11.2013. vožena je VN SAD. Kimi se "povukao" iz "Lotusa" zadnje dvije trke. Morao je i na operaciju leđa, a već je bio dogovorio sa Ferrarijem za 2014. Zamijenio ga je Kovalainen. Vettel je uz hattrick (nije bio Grand slam, jer je 2 kruga zbog boxa Grosjean bio vodstvu) došao do svoje 38. pobjede u karijeri i 8. u nizu, čime je oborio Ascarijev i MSov rekord od 7 uzastopnih pobjeda. Na podijumu su bili još Grosjean i Webber. To je bilo i zadnji puta da su 3 bolida sa Renaultovim motorom bila na pobjedničkom postolju. Vetellov FL je bio 40. Red Bullov. Bottas je na toj trci osvojio prve bodove (8. mjesto). Alonso još jednom "osigurao" drugo mjesto u generalnom poretku, samo što je to bilo daleko (bodovno) iza Vettela.
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" - Grunf :kockastazastava:

Odgovor