Mercedesov šef Toto Wolff kaže da je promjena filozofije bila ključna za zadržavanje vodeće pozicije kroz zadnjih šest sezona.
Mercedesov motor je na početku nove ere pogonskih jedinica imao najmoćniji motor, ali ih je konkurencija s vremenom uhvatila na tom području. Svejedno, uspjeli su ostati najbrži nakon što su naglasak počeli sve više stavljati na kompletan paket i downforce.
“Možete vidjeti razvoj ove ekipe.”
“U ranijim danima ove ere imali smo bolid koji je bio brz po pravcima, nošen moćnim motorom.”
“Kroz godine su se motor i šasija spojili kako bi pružili optimalne performanse. Pola toga je bio motor koji je još uvijek impresivan, ali smo ga uspjeli upakirati u šasiju koja ima više downforcea i otpora zraka.”
“Više nismo najbrži na pravcu, ali vjerujemo da je kompromis između te dvije komponente za nas jako dobar.”
“Da ste mi prošle godine rekli da ćemo biti na P1 i P2 u kvalifikacijama Monaka – rekao bih da je to sjajno, ali vam vjerojatno ne bih povjerovao.”
Što se tiče nadolazeće VN Kanade, Wolff kaže da će biti izazov:
“Mislim da je svaka staza izazovna. Monako tradicionalno nije naša staza, a znali smo da imamo šansu zbog dobrih performansi u sporijim dijelovima Barcelone. Što se tiče bolida – definitivno smo u jednom brzom krugu bili najbrži [u Monaku]. U Montrealu smo ovdje bili sjajni prošle godine.”
“To je zaista uzbudljiv izazov i još jedna velika motivacija da odradimo najbolji mogući posao.”
– Toto Wolff
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cemu Toto takvo licemjerstvo. Imate najbolji tim, stratege, bolid, aero paket i naravno najbolju PU. Taj motor moze ici koliko god treba. Zasto farizejstvo? Nije sportski.
11
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To im je netko sve poklonio ?
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravilnik za motor su dobili prije nego ostali, mozda je poklonjeno a mozda je kupljeno, ko zna
21
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Markozaja – dakle Ferrari je nesposoban napraviti motor ? Nije li trenutno upravo Ferrariev motor najjaci ? Onda i nije do motora..
10
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mozda markozaja pise na mandarinskom al ocito citas ono sto zelis procitat qflash
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je od FIA-e dobio upitnik kakav motor žele. Svi drugi su siroti ostali zatečeni pravilima.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Markozaja
Dobro,, recimo to tako, Mercedes je dobio pravilnik prije nego ostali, sto bi u najgorem slucaju za momcad Ferrarijevog kalibra mogla biti “izlika” za jednu sezonu! Mislim da je davno proslo vrijeme prozivanja FIAe i Pirellija za nesposobnost crvenih, plavih, zutih i svih ostalih nijansi :)
Dani
Ovo bi valjalo i argumentirati, uostalom ako ti to znas, kako je moguce da ne zna nitko iz trenutnih F1 ekipa ili svi oni nijemo sute sve ove godine? Meni je jasno da na ljude iz FIAe dosta utjecu lobisti i da ne treba cuditi ako dolazi do nekih “usluga” ispod stola, ali misliti kako su nekome namjestili 4-5-6-7 prvenstava je vise nego neozbiljno.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno ti ima pozadine za koju mi ne znamo i vjerojatno nikad nećemo.
Naravno sve su ovo nagađanja ali osobno vjerujem da se debelo pogodovalo Mercedesu iz par razloga.
1.Bernie nije završio u prdekani u Njemačkoj što je da se gledao čisti zakon bi po svim silama zakona još uvijek bio tamo.
2. Prelazak Hamiltona iz šampionskog McL bolid koji je bio sposoban osvajati prvenstva u ekipu Mercedesa koji je bio ispod prosječni bolid.
To vam je kao da sada Vettel iz Ferrarija prijeđe u Williams razlika je otprilike tu negdje.
E sad jeli je to puka sreća ili je imao nekakve garancije od strane Mercedesa šta ga očekuje ako im se prikljući.
Moje mišljenje je da je imao i da je Mercedes imao saznanja o promjenama koje slijede prije svih ostalih.I
plus pregršt u najmanju ruku dvojbenih odluka prijašnjih godina za koje nisu ispaštali a i kad jesu te kazne su bile smiješne. Npr kazna za provođenje ilegalnih testova je bila zabrana nastupa juniora na nekim testovima i nešto slično tome.
Zabrana razvoja motora sa onim idiotskim tokenima kad je Mercedes imao ogromnu prednost.
Sve u svemu to ne umanjuje njih kao ekipu i ljude koji tamo rade i na koji način je to sve posloženo u momčadi.
Po tom pitanju nitko m nije ravan trebalo je biti sposoban zadržati tu prednost svih ovih godina. A to sigurno ne bi bilo moguće da je ta ekipa posložena kao npr.Ferrari trenutno.
Ljudi znaju kako se vidi ekipa i za to im kapa do poda.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
blejky
Ako ti mislis da se u Njemackoj tek tako moze trgovati sa sudom/kaznom zatvora u zamjenu za “guranje” u F1, ne znam da li je uopce potrebno da odgovaram na ostale tocke…
Razlika izmedju onoga Mercedesa i danasnjeg Williamsa je ogromna, prije svega u tome sto Williams prezivljava uz “pay drivere”, a Mercedes je onda kao i danas bio i vise nego spreman za platiti sve sto se platiti treba. Vratili su se u Formulu onako kako to treba, hrpa novca u rukama pametnih ljudi, mozda je Hamiltonov prelazak bio neocekivan, ali tko riskira taj moze ocekivati profit, a i garancije je sigurno bilo.
Mercedes je vjerojatno znao nesto malo vise od ostalih (ako je vjerovati Berniu), ali pitam se tko je ostalima kriv sto nisu ?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ostali nisu imali problema sa zakonom u Njemačkoj
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imali ste prednost u razvoju pu, inali ste pirelijev test gdje vas tribalo dsq s pireliem, dobili napokon konkurenciju, te za sljedecu sezonu bolid slagan po vasoj volji i gumama.po vasoj volji…. jer stare gume ste samo vi niste htjeli dok je ferrari s njima moga plesat,… s tolikom politickom podrskom bilo bi zalosno da vas se moze uopce ugrozit
19
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li Pireliev test s gumama kriv sta je Ferrari muha bez glave ? Sta se Vettel vrti ko balerina cim vidi Hamiltona u retrovizoru ? To su dva glavna tazloga zasto Ferrari nema titule vec vise od desetljeca.
Mercedes je najbolji jer gledaju svoja posla i samokriticni su, laprdanje pokrivaju Red Bull i Ferrari…na njihovu sramotu kupe mrvice iza Mercedesa.
9
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krenia si u utakmicu ali igras s igracem manje, sto je politika radila s sennom i prostom sad radi namomcadskom nivou, sjecate se 2008 kad su mclarenu oduzeti bodovi, isto mos rec snasli su se uzeli podatke od ferraria i sta je bolje uzeli, ista stvar samo sta je ova “legalna”
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ VRSV
Dakle po tebi Formula 1, sport koji se vrti oko novca, radi neceg sto samo ti znas kao razlog – cini F1 dosadnim i predvidljivim sportom namjerno, jer…vole Mercedes a ne vole Ferrari pa zato i odnos u snagama kad je V6 era u pitanju.
Wow! Argumentacija na ‘visokoj’ razini kolega.
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nego sta je nego se vrti oko novca, sto je i normalno, ima tu i ljubavi al prvenstveno novac, dali bi ti da si vozac obisao godisnje 20 zemalja radio naporno zaboravia kako ti kuca izgleda a da jos uz to nemas para?
Da su oni tili da bude konkuretno bilo bi kao i 2012, da ima 5 6 potecijalnoh prvaka i 10 ljudi da se bori za pobjedu…
Vole mercedes kao i hamiltona i to je cinjenica netriba bit pametan za to svatit, jer da nije tako puno vise bi kazni pokupio hamilton samo prosle sezone
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne želim da ovo ispadne neki hejt komentar na Mercedes, ali samo ću iznijeti svoje iskreno mišljenje o ekipi i eri koju proživljavamo kao ljubitelji sporta. Nezapamćena dominacija jednog tima, da li zbog ranijih saznanja o konceptu PU (vidjeli smo šta samo godina znači/ne znači u razvoju istog), da li zbog čudnih slučajnosti oko mijenjanja dizajna pneumatika u sredini sezone u korist Mercedesa, da li zbog navodnih testova iza zatvorenih vrata s ekskluzivnim dobavljačem bez znanja ostalih ekipa, da li zbog nekih interesantnih odluka sudaca u korist vozača? Onda bi neki rekli da je lako razvijati aeropaket kad znaš da imaš daleko najsnažniji PU i da nema tog dizajna koji će usporiti prednost na području snage i sirove brzine.
Uz sve navedeno, ma koliko to bilo tačno, Mercedes je briljantna kompanija već decenijama. Njihova F1 ekipa je pravi odraz filozofije Daimler AG, njemačkog mentaliteta i discipline. Uvijek korak ispred svih u psihološkom i organizacijskom smislu, sigurno nisu nezasluženo tu gdje jesu.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čudno kako BMW u svom povratku od ( 2000. ), 2006. nije uspio prema ovom tvojem iskazu?
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njemacki mentalitet… a tu od cistacica do glavni nema nijedan njemac pa vidi sat ti
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U BMW Sauberu su bili uglavnom Švicarci – u tome je bio problem, za razliku od Mercedes F1 gdje su uglavnom Englezi, kao i u Williamsu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molim vas već često čitam ovdje kako je Mercedes imao pravilnik za motor prije ostalih. Od kud ta informacija?
Jel ima kakav članak? Ili je to samo patka koja se proširila?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“They knew a bit more about the (proposed) power unit because the Mercedes people were in close contact with the FIA in defining the concept of this engine. It is why they had such a strong start last year and they are keeping that advantage now.” – Bernie Ecclestone, 2015.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je vjerovati Berniju, isti Mercedes je pomogao Ferrariju s PU-om.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Mr.Spaceguy Taj isti čovjek je potvrdio da su se pravila štimala za Ferrari. I to ne jednom nego više puta.
Nikad nije spomenuo tako nešto za Mercedes.
Samo što to ne odgovara teorijama koje su popularne ovdje
Također ima jedan interesantan intervju sa Max Mosley-om gdje je objašnjavao kako su se pregovori vodili za vrijeme njegove vladavine.
Prvo se dogovaralo privatno sa Ferrarijem pa tek su se onda prijedlozi iznosili pred vijeće.
https://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/f1news/6804061/Max-Mosley-how-I-helped-broker-deal-to-keep-the-peace-in-F1-and-prevent-breakaway-series.html
Ali i to također ne odgovara čitaocima.
14
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svemu ovome bih ipak još samo dodao dva podatka. U tom trenutku Mercedes/Renault ekipe imale su daleko najviše iskustva u toj domeni od svih ostalih timova na gridu, zahvaljući razvoju te tehnologije u cestovnim vozilima. Ispalo je da je i FIA trebala nekoga s kojim će napraviti ispravan okvir za novi izgled F1 u budučnosti. Niti jednim aktom FIA nitko od ostalih timova nije bio spriječen sudjelovati u tom stvaranju novog okvira za F1. Dapače jedan tim je eksplicitno izjavio da on zna raditi motore a da ga elektrika/elektronika ne zanima. Nije mi drago kada se o nekoj činjenici govori samo polovićno jer cijela istina o tim godinama stvara ipak malo drugačiju sliku.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@HarKl Svi su zaboravili da je Ferrari bio sveta krava..kao i uvijek traži se problem uokolo a ne u svojim redovima.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetma
Kad Bernie inace daje izjave onda je on stari “stari prdonja”, “sijeda budala” , ali izgleda osim onda kada kaze da je Mercedes znao “a bit more” , tada je Bernie onaj koji zna i umije da kaze :)
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl kad sam ja bio kratkih nogu bila je školska knjiga “razumijem što čitam”. IJa bi rekao da ti nisi razumio što piše u članku
@AMG
Treba razlikovati kad Bernie daje scoje mišljenje o nečemu i kad svjedoči o prošlim događajima. To su dvije različite stvari. Kad ignorira društvene mreže ili predlaže prskalice onda je “stari prolupali prdonja”. Kad svjedoči o događajima onda to treba uzeti ozbiljno jer je bio tamo.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je u pitanju pokazivanje pravilnika Mercedesu svakakvih sam gluposti, od raznih stručnih lica, čuo ovdje. Od toga da razvijaju motor od 2007. Do toga da je Ferrari izmijenio samo dva cilindra. Ko biva nije velika razlika :bonk:
Tako da možeš govoriti šta hoćeš.
Koji dio moje rečenice
Nisam mogao pročitati u zalijepljenom članku?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi
Razumijem sto zelis reci ali ne bi stvari bile puno drugacije da je ovo izjavio neki vozac iz Formule 3 koji o ovome nema pojma.
Isto je bilo na GP1.hr u vrijeme dominacije RBR, samo sto je tada svaki Red Bullov korak bio nelegalan. Sada kad je post jos duza, stanje je jos gore
Izmedju ostalog, ti valjda to trebas znati, prvenstvo se vodi i izvan staze …a izgleda da je Mercedes i tu daleko ispred :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AMG
Ne mogu tvrditi što bi drugi mislili, ali siguran sam da je svakome razumnome Bernie Ecclestone vrlo relevantan svjedok kad priča o odnosima u F1 (dok je još vladao), za razliku od, kako ti kažeš, vozača F3.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@HarKl
Mercedes je svoju tehnologiju razvijao upravo 2007, njihov prvi poduhvat je bio SLS AMG E-Cell. A pošto se ova F1 počela više poistovjećivati sa cestovnim vozilima, tj tehnologija istih je bila više usmjerena, onda s razlogom Mercedes ima prednost. Jedino ko je možda podbacio je Renault, a Ferrari je tu uletio ko pijan u kukuruze.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Slavenowsky,
Mercedes razvija motore za cestovni saobraćaj od 1885 godine.
Hajmo ih i za to optužiti što su počeli ranije sa razvojem cestovnih motora od Ferrarija koji nastao nekad prije 2. svjetskog rata.
Ja zaista ne znam kad je Mercedes počeo sa razvojem za SLS AMG E-Cell.
Recimo da je počelo baš 2007. Čisto sumnjam i u to jer tada su još uvijek bili aktuelni SLS AMG motori.
Kakve veze to ima sa teorijom da su oni počeli sa razvojem F1 motora još 2007 prema pravilniku (kojeg btw nije bilo ni u skicama) koji su dobili na uvid prije ostalih ? Pa ne radi se o FormulaE !
Ja se generalno slažem da su oni to počeli eksperimentisati prije ostalih, zajedno sa svojim cestovnim automobilim. Slažem se da su bili ispred svih sa razvojom, ali da su krenuli u pripremu F1 motora 5 godina prije donošenja pravila to se nikako ne mogu složiti. Razlog je jednostavan, neko je trebao odobriti budžet 5 x cca 200mil eura po sezoni u nešto što niko ne zna na šta će izaći. Ne zaboravi na VETO Ferrarija koji je lako mogao sve promijeniti i jeste jedan dio promjenio u ZADNJEM momentu.
12 godina nakon još uvijek nije procurila nijedna informacija po ovom pitanju, kako iz FIA tako ni iz McLarena (koji je morao biti upućen), a ni iz Mercedesa. Do sad bi bar neko izletio sa informacijom. Tolika lova i projekat se ne može sakriti od očiju toliko dugo vremena.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@HarKl
Prvo ako kreneš u razvoj hibridne tehnologije, pa makar od bicikla da si krenuo ona je baza. Mercedes je godinama u F1, zar ne misliš da neće početi razvijati svoj motor u više sfera, pogotovo u F1! ?
Sistem KERS se pojavio u 2008 godini, što znači da hibridna tehnologija je započela svoju fazu. F1 je sve više išla ka novijoj tehnologiji, pogotovo onoj koja baca akcenat na auto-industriju.
Mercedes je imao znanje, nije im to bila strana misao, dok Ferrari koji je vazda težio da bude atmosferac, u hibridnoj tehnologiji se izgubio, a logično je i zašto!
I ne govorim da je Mercedes imao sve na dlanu, već da su oni što se tiče hibridne tehnologije bili u prednosti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja iskreno ne znan zašto se mi ode prepiremo oko dominacije jednog tima? To je uvik bilo u formuli i uvik će bit toga, nekad je to bia McLaren pa Williams pa Ferrari pa Red Bull, sad je vrime došlo na Mercedes, za par godina će se opet prominit tržišni lider, a ostali će bit tržišni slijedbenici. Naravno da kad si lider uvik imaš pravo prvi odabrat šta ti odgovara i krojit pravila po svome guštu.
Britanci su konačno dočekali priliku da njihov vozač skine sve moguće rekorde i da ne budu oboreni idućih 30 + godina i dok god se to ne dogodi gledat ćemo monotonu i dosadnu sezonu i Hamilton će vozit do 50-te ako bude tribalo jer će mu pravila to dozvolit, pri tome mislin na auto koje će bit superiorno u odnosu na druge. Budimo realni da iko od vozača sa grida sidne u Mercedes, bia bi prvak i to je tako.
Nažalost kako se današnji sport okreće samo zbog novaca, a Formula je najskuplji sport na svitu, tako i glavešine iz FIA-e vide svoj udio u ciloj toj priči jer nemojmo bit naivni i mislit da svi oni ispod stola ne dobvaju cifre na off-shore račune po Bahamima, Sejšelima i ostalin zemljama, za pravila koja su pogurali da bi neki tim bia bolji od drugoga. Trenutno Mercedes očito bolje plaća ove ispod stola dealove za koje niko ne zna ni koliki su ni kad su, ali budimo svjesni da postoje. Niko nije kriv Ferrariju, Red Bullu, McLarenu i ostalima šta ili ne mogu nadmašit Mercove ponude ili ne žele ili su x y razlozi.
Za kraj još, ja bi osobno isto tako tia da ima baren 5, 6 vozača koji se bore za naslov, ali nažalost u realnom svitu di vlada pohlepa i želja za moći koja koristi novce ko gorivo za doć do tog cilja, taj san ipak nećemo tako skoro gledat.
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlicna konstatacija ….potpisujem 100 % …isto mislim .
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuo sam od par ljudi, testnih vozača (identitet nije bitan), da je javna tajna unutar F1 kako SVI testiraju motore. Doduše zamaskirano. Primjerice, imaju GT3 auto i unutra stave 1.6 turbak bez hibridnih sklopova i rokaju po 200+ krugova na dan. Ako se takve stvari dešavaju, siguran sam da ima toga i za druge stvari (ERS? gume?). Samo je pitanje koliko tko ima love/snalažljivosti.
Witch hunt na stranu, doista uvijek je bilo era s dominantnim momčadima. Problem je što je sad dosadnije no ikad jer radi svih restrikcija to je izraženije i dulje nego što bi moralo te sam siguran da će još barem par godina Mercedes rušiti rekorde na žalost svih nas koji čekaju nešto napetije.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Testiranje motora nije zabranjeno, ali niti nije previše relevantno u nekom drugom autu…. Motor je dio koji se kupuje. Od 2008. postoje vijesti o drugim autima s ugrađenim F1 hibridnim motorima. To je 2008-9 i 2013-4. bilo potrebno, ali danas mislim da su prerasli tu fazu razvoja. Jer ništa ne može napraviti na F1 motor takav stres kao F1. Sve drugo je kamilica.
Gume nema smisla staviti na bilo što drugo osim aktualne F1. Osim toga gume ti mora isporučiti Pirelli, ako nisi 2013 Mercedes ili danas Williams onda ti se ne bude gledalo kroz prste….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li istine o povlacenju S.Vettela na kraju sezone ili su to obicna nagadanja?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da će voziti još barem 2020, a onda možda nastupi veliki swap.
Alonso je krenuo u ofanzivu kao i 2009. ali Vettel je malo tvrđi orah od Kimija.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno nakon povratka Kimija u Ferrari da oslobodi Alonsu mjesto i odlazka Alonsa u McLaren nakon onakve 2007 me vise nista ne bi iznenadilo.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983
Bilo je tada dosta guzve u McL, netko je morao otici :)
0
1