Službeno: Hamilton dobio opomenu i zadržao pobjedu nakon istrage sudaca!

Izdvojeno / Nemojte propustiti

Ante Vetma

Prije 6 godina 3 min 123 komentara

Lewis Hamilton je pozvan kod sudaca zbog incidenta koji se dogodio prilikom ulaska sigurnosnog automobila kad je Valtteri Bottas ušao u boks po nove gume, a Hamilton je najprije ušao, da bi se onda predomislio i prešao preko crte za ulazak i preko trave natrag na startno-ciljni pravac.

Hamilton je navodno prekršio pravilo iz dodatka L, poglavlje 4, članak 4(d) sportskog pravilnika koji brani prelazak preko linije koja označava granicu između pit-lanea i staze.

Nadopuna 18:39

Martin Brundle kaže da je Mercedes možda očekivao kaznu i da je zato nagovarao Lewisa da maksimalno pritišće do samog cilja kako bi ostvario 5 sekundi prednosti. Ipak, Lewis je u cilju imao manje od 5 sekundi u odnosu na Bottasa.

Nadopuna 18:46

Pravilo iz međunarodnog sportskog kodeksa:

“Except in cases of force majeure (accepted as such by the Stewards), the crossing, in any direction, of the line separating the pit entry and the track by a car entering the pit lane is prohibited.”

“Osim u slučajevima više sile (po prosudbi sudaca), prelazak, u bilo kojem smjeru, linije koja dijeli pit-lane od staze je zabranjen.”

Nadopuna 18:47

Nadopuna 19:21

Za ovu utrku vozači su dobili uputu da ne prelaze crtu kod ulaska u pit-lane:

“Zbog sigurnosnih razloga vozači moraju ostati desno od čunja na ulasku u boks prilikom ulaska u boks.”

Međutim, Hamilton nije ulazio u boks. Ipak, na temelju istog pravila, kaznu je dobio Kimi Raikkonen 2016. godine u Azerbajdžanu:

“U skladu s pravilnikom 4 dodatka L sportskog kodeksa – vozač mora ostati s lijeve strane crte na ulasku u boks.”

Video incidenta

Obrazloženje sudaca

“Suci su pregledali video i audio dokaze i saslušali vozača i predstavnike ekipe. Jasno je bilo da je vozač prešao preko linije koja dijeli pit-lane od staze i time se krši gore spomenuto pravilo. Oko odluke o kazni uzeli smo u obzir iduće faktore:

1. vozač i ekipa su iskreno priznali pogrešku i činjenicu da je zavladala zbunjenost unutar ekipe oko toga treba li ostati na stazi ili ući u boks i to je dovelo do kršenja pravila.
2. kršenje se dogodilo tijekom perioda sigurnosnog automobila.
3. ni u jednom trenutku nije ugrožen neki drugi natjecatelj i promjena smjera je obavljena na siguran način.

Obzirom na gornje stavke smatramo da bi opomena bila prikladna za ovu situaciju.”


Odgovor

123 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Nadam se da će mu spucati 10s…



    15
    8

    7
  2. Ferrari
    superx Prikaži

    Dobit ce zuti karton i on ce obecat da nece nikad vise to napravit… :)



    20
    20

    0
  3. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Pravilnik kaže da je za kaznu. Bude dobio vjerojatno 5s…



    3
    3

    0
  4. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Sad su se sjetili.
    Majko mila imali su 15 krugova za razmišljanje, a oni pol sata nakon trke pokreću istragu.
    Kimmi je za istu stvar dobio 5 sek u Bakuu, ali tamo dolaze sa 360km/h, a ovdje su bili SC uvjeti, pa nije toliko opasno.
    A Bottas 4,5sek iza, tako da ako dobije kao Kimmi onda pada na 2.mjesto.



    10
    10

    0
  5. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ovo odugovlačenje oko onog Lewisovog poteza stvarno nema smisla. U utrci kad se to desilo, taj slučaj uopće nije bio ni razmatran, a Sainzu je nedugo potom u par minuta od razmatranja dodjeljena kazna (vidio sam razlog zbog čega je dobio, ali situaciju na stazi nisam), da bi potom sat-sat i pol nakon utrke, koliko već, došla informacija da se Hamiltonov slučaj razmatra i onda su još tog vozača pozvali da se s njim raspravljaju je li za kaznu ili nije.

    Užasno obavljanje posla od strane sudaca po tko zna koji put, imaju pravila crno na bijelo na ne znam koliko stranica, dobro su plaćeni vjerojatno za to da ih tumače i oni naprave ovako nešto.



    16
    16

    0
  6. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    nisam znao za ovo pravilo… ali kontam kad ga jučer nisu kaznili, da ga neće ni sad.
    umjesto da su pričekali sa objavom pobjednika, kad već nisu razmotrili slučaj za vrijeme utrke, oni se sad sjetili…
    fuck off, charlie po 165. put!



    21
    20

    1
  7. Ferrari
    Ferrari boy Prikaži

    Nedavno sam gledao emisiju o Seni, sve me iz te emisije ponasanje sudaca podsjeca na sadasnje sudce tj da kazne nisu za sve jednake



    10
    7

    3
  8. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    5 sec…10 bi bilo previse ipak bi ga stavili na 4.mjesto ?



    7
    6

    1
  9. Red Bull
    Onomatopeja Prikaži

    Ako ovo nije kazna onda je sve besmisleno.Em je presjekao liniju em je ugrozio bezbjednost vracajuci se na stazu tim potezom.



    12
    5

    7
  10. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Nekako mi se čini da neće biti ništa od kazne…

    @ChrisMedlandF1
    FIA race director Charlie Whiting points out that Hamilton didn’t break the regulation regarding the pit entry bollard in the event notes. Confirms Raikkonen’s penalty in Baku was a different incident based on event notes, not International Sporting Code #F1 #GermanGP

    Uz sve ove izjave Whitinga s pressice koja trenutno traje, najbitniji je podatak kojeg je izvukao Keith Collantine iz RaceFansa – od 22 slučaja između 2011. i 2017. u kojima su vozači bili istraživani zbog prelaženja crte na ulasku u pit lane, samo su 4 dobila kaznu, a to se dogodilo na vikendima kad je to posebno naglašeno kao zabranjeno prije samog GP-a. Za VN Njemačke tog naglašavanja nije bilo.



    3
    3

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      To i nije baš točno. Upute vezano za ulazak VN Europe 2016.:

      In accordance with Chapter 4 (Section 4) of Appendix L to the ISC drivers must keep to the left of the white line at the pit entry.

      i VN Njemačke 2018:

      For safety reasons drivers must stay to the right of the bollard at the pit entry when entering the pits.

      Znači, upute su vrlo slične. Doduše, nije mi jasno zašto je Raikkonen tada kažnjen, ali dobro.

      2016: https://www.fia.com/file/43425/download?token=JTmtVbnA
      2018: https://t.co/v1QQSbn9VV



      3
      3

      0
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Nisam znao za ovu uputu, previše sam vjerovao Keithovom komentaru :)

        Raikkonen je tad prekršio uputu, koliko se sjećam, cijelim bolidom je bio unutar te linije te je zatim prešao preko nje jer nije tad planirao ući u boks, što tu nije jasno?

        Meni je i ovo Hamiltonovo za kaznu, ali i dalje sumnjam da će je biti. I taman dok ovo pišem Hamilton je izjavio da mu neće oduzeti pobjedu.



        3
        2

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Raikkonen je tad prekršio uputu, koliko se sjećam, cijelim bolidom je bio unutar te linije te je zatim prešao preko nje jer nije tad planirao ući u boks, što tu nije jasno?

        Točno, cijelim bolidom je prešao preko linije. Ali, ako ova uputa kaže da se mora držati “lijeve strane od linije na ulasku u boks” – onda se ne odnosi na Raikkonena jer nije ušao u boks. Jasno, pravilo implicira da se ne petlja unutar te zone ako ne ulazi u boks, ali implicirati nije isto što i napisati. Zato kažem da je nespretno sročeno, referiraju se na dodatak pravilniku (taj L / 4d), a onda ga nespretno pojasne u tim uputama trkaćeg direktora.



        1
        0

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Realno, prekršio je pravilo pa ga treba kazniti, ali nečim tipa novac ili ban sa instagrama, a ne pozicijom u utrci…



        9
        8

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Sainz je s 10sekundi kaznjen za preticanje pod safetom. Poziciju nije zadrzao, nitko nije ostecen, ozlijeđen niti je bio u opasnosti, pa svejedno 10 sekundi.



        6
        6

        0
  11. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Nece ga kaznit sta vam je on je hamilton, jucer je moga zvat vucnu da ga odvede u box nebi ga kaznilo, reagirali su samo zato jer je kimi dobiankaznu pa da bude “razmatranje” i tako to



    14
    10

    4
  12. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Realno Vettel bi za ovo popio kaznu i to svi znamo. I ne radi se samo o ovome danas već općenito ove sezone gledamo cirkus s tim kaznama. Kakav god bio kraj ove sezone, tko god bio prvak, ne želim da se na kraju sezone govori o sucima i njihovoj nesposobnosti ili priklonjenosti nekome.

    Lujo po meni nebi trebao dobiti kaznu iako je prekršio pravilo. Jer kazne ako se dodjeljuju, ne dodjeljuju se satima nakon utrke. To je stvarno sramotno.



    16
    10

    6
  13. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    As you can see below, FIA race director Charlie Whiting has been speaking to the media.

    Some headline bullet points as we await the Hamilton outcome:

    – “No specific precedent” for this situation – stresses Raikkonen in Baku was specific to that event

    – No Ferrari protest

    – While he is not part of the stewards, Whiting reckons any penalty would most likely be ‘on the lower end of the scale’ of the options available


    0
    0

    0
  14. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Službeno: FIA će odluku o kažnjavanju Lewisa Hamiltona donijeti idući tjedan na VN Mađarske.



    7
    3

    4
  15. Ferrari
    superx Prikaži

    Update prema skysports Lujo u 19:24 napustio “sudnicu”
    Odluke jos nema…



    1
    1

    0
  16. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ništa od kazne izgleda

    James Galloway
    @JamesGallowayF1
    Still nothing official but Lewis Hamilton out of stewards and tells media the win ‘won’t be taken away’. He’s smiling and reflecting on ‘intense day’ #GermanGP #SkyF1



    1
    0

    1
  17. Marlboro
    F1 Dk Prikaži

    Ma tko će njima znat 50:50 kakve volje budu iako je lujo zaštićen koo ……



    8
    4

    4
  18. Marlboro
    Ferrari_smart_man Prikaži

    Gotovo nema kazne .. hahaha , lakrdija.



    26
    21

    5
  19. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Ma ništa od toga.. Progledat će im kroz prste.. Opet.. Žalosno da suci kroje prvenstvo..



    12
    6

    6
  20. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Sauber i has bi po meni sad tribali se fokusirat da izbacuju tupane i smetaju in do maximalnosti ako mercedes moze moze i ferrari



    8
    1

    7
  21. Ferrari
    superx Prikaži

    Ahahaha koja farsa, sluzbeno potrvdeno da nema kazne, odnosno samo opomena…
    Dolje napisah da ce dobit samo zuti.
    F*** you Charlie….



    29
    22

    7
  22. Aston Martin
    nando1 Prikaži

    Već se Ferrarijevci poveselili da će Lujo ostati bez pobjede. Već drugo razočaranje u istom danu . Da Vettel zna voziti po kiši ne bi vam trebalo kažnjavanje Hamiltona.



    22
    -34

    56
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      Monza 2008



      30
      24

      6
    • F1puls Portal
      Sarma Donator Prikaži

      Jel peče što je Seb uzeo naslov tvom Alonsu upravo po kiši ili da Alonso zna vozit prošao bi Petrova?!



      31
      14

      17
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Alonso i Vettel ne mogu u istu rečenicu. Da je Alonso imao ovakav bolid dok je bio u Ferrariju kao što ga sada ima Vettel već bi hladili šampanjac u Maranelu. Alonso se sa inferiornim bolidom tri sezone do zadnje utrke borio za naslov.



        18
        -17

        35
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Da, stvarno ne mogu.
        Jedan ima 4 titule (a možda ih uzme još).
        Drugi, na žalost, ima samo dvije. I ostaće vjerovatno na tome.
        Da je bio odvažniji, da je manje kalkulisao, da je više “tjerao” ekipu, možda je mogao imati i više titula. Meni je žao (zbog ekipe, naravno) što nije.
        I bolid nije bio inferioran. Nije bio najbolji (nije RB 2012 bio čisto najbolji, možda je to bio Mclaren ??), ali nije bio ni inferioran. Niko se nije s inferiornim bolidom borio za titulu.
        A koje tri sezone?
        Pamtim 2010. i 2012.
        Koja je treća u kojoj se do zadnje trke borio za naslov (u Ferrariju)?
        Da Ferdo vozi za Ferrari sad, to je pitanje ŠBBKBB.
        Srećom, pa ne vozi.



        18
        11

        7
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Vettelčić pobjegao iz Red bulla kad ga je Ricci pojeo zadnju sezonu. Nije mu to Weber da ga pušta. Sramota je da sa evidentno jačim bolidom Vettel ne vodi u prvenstvu. A što bi tek bilo da se Mercu nisu oba bolida nisu pokvarlla u Austriji?



        7
        -16

        23
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Još jedan :facepalm:
        Pogotovo za prvu rečenicu.



        6
        1

        5
      • Rover
        zjurina Prikaži

        Iiii

        Još jedan, za istu rečenicu.



        4
        2

        2
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Jako originalno . Oduševljen sam.



        2
        -4

        6
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Pa i ne može ništa originalnije od facepalma, na žalost.
        Bilo kakav smislen i argumentovan post nema smisla, niti ga imam volje i strpljenja pisati.



        2
        2

        0
      • avalon Prikaži

        nando1 … “Alonso se sa inferiornim bolidom tri sezone do zadnje utrke borio za naslov.” hahahahaha …. je ako gledamo poredak na kraju prvenstva jer je 2010./12./13. završava na 2 . mistu ALI 2013. je završija 2. no sa “tek” 155 bodova manje od seba . ma OK , to ipak možemo gledat ka borbu za titulu do zadnje trke :) :) :) 2012. zadnja trka brazil … seb ulazi u “finiš” sa 13 bodova više od alonsa … u prvom krugu se izvrtija i pa na 22 . misto , fernando u tom trenutku 5. umisto da ide na pobjedu ka npr massa 2008. u japanu ( i to po kiši di masa nije baš ka doma ) , alonso je vjerovatno kalkulira misleći da seb ne može napravit nekakav drastični pomak po mokroj stazi . no već u 8 . krugu seb je vozija na 6 . mistu , fernando sa 3. “skliznija” na 4 . ostalo je povijest . da je iša na pobjedu titula bi bila fernandova , a ovako … borija se do zadnje trke :) :) :) do zadnje trke se borija i 2010 . ali jbga borija se i … petrov ;) tog “kobnog” brazila 2012. FA je ima šeh mokre staze i buttona ispred njega , a jenson je po meni bija jedan od boljih po kiši … alonso … hm , ne sićam se nekih njegovih maestralnih kišnih vožnji , sebovih da . npr 2008. u monzi sa TR , brazilu iste sezone kad je preteka LH kojemu se tu trku “krojila” titula . btw te 2012 . kad se FA “do zadnjeg daha” borija za titulu do 61 . kruga massa je vozija na 2 . mistu i virujem da je kolegjalno prepustija fernandu tu poziciju jer su valjda mislili da će 2 . misto bit dovoljno za osvajanje naslova ali … avaj :) :) :) massa je završija iza fernanda 0,86 s pa možda i felipeov “zaostatak” nekima možda nešto govori . najlakše se za neuspjehe svoga fana vadit na bolid koji nije bija bla , bla …. sad je ferrari za 10 zar ne ? iako svi vide i znaju da je već 4 sezone mercedes predominantan ( dominantniji nego sebov RB 2010 . / 13 . ) no alonso bi osvojia jednu , možda i dvi titule s njim .. a šta to nije uradija 2010./12 . ? jedino bi se složija da fernando i seb ne mogu u istu rečenicu jer seb ima 4 , fernando 2 titule , a i skoro svim segmentima statistika njemac je bolji ;)



        5
        -1

        6
      • Nando
        Lux14 Prikaži

        hm , ne sićam se nekih njegovih maestralnih kišnih vožnji

        Hm, ja se sitija na prvu Mađarske 2006., kvala u Silverstonu 2012, Sepang iste godine…
        I govoriš sad o propuštanjima… Jel Massa omogućio titulu Kimiju 2007 tako da ga je pustio na prvo mjesto? Jel se Schumacher domoljubno maknuo Sebu u Brazilu 2012? I ajde mi reci odkud ti to da je Alonso kalkulira, osim ako je to tvoja teorija (pa ta teza nema apsolutno ikakvog relevantnog temelja)? I ako ćemo već čitat wikipediju, pogledaj kolika je bodovna razlika između RB i Ferrarija na konstruktorskoj tablici unutar te 4 godine. A Alonso je kriv šta je gubio titule? I još pišeš da šta nije osvojio naslov 10./12. ako se govori da bi osvaja naslove sa Mercedesom?
        A ako ćemo po statistici, ispada da je Vettel tu negdje sa Sennom. Ali mislim, šta ima Senna radit u istoj rečenici sa takvim velikanom. https://youtu.be/x-Vv0W09O3I



        4
        -1

        5
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        I još pišeš da šta nije osvojio naslov 10./12. ako se govori da bi osvaja naslove sa Mercedesom?

        Mislio je na Ferrari. Može se skontat iako @avalon ima malo teže razumljiv stil pisanja.
        I da, Ferdo jeste malo kalkulant. Bio je i Prost, pa šta. Ne vidim tu ništa loše. Možda je u nekim trenucima možda malo previše kalkulisao, jbga.
        2012. da sad ne guglam izjave, a bilo ih je, i sve su bile u fazonu “Imamo 39 bodova prednosti, trebamo da završavamo na podijumima, ako ne ispred Sebastiana, onda tik iza njega”, itd,….
        Sjećam se ovakvih izjava vrlo dobro, jer je tad vozio za ekipu za koju navijam, pa su mi bile u centru pažnje.



        1
        1

        0
      • Nando
        Lux14 Prikaži

        Aha, nisam skužio, sorry @avalon.
        Mislio sam da govori o kalkuliranju baš u toj utrci u Brazilu 2012. Da, Alonso je tijekom te sezone sigurno kalkulirao (kao i Prost šta kažeš), ali baš da je mislio tijekom utrke u Brazilu da neće puno stiskat nego će on lagano pa šta bude… Teško mi je povjerovat u to, pogotovo jer niko nije mogao ukalkulirat kako će Sebu teći utrka.


        0
        0

        0
      • avalon Prikaži

        Lux14… malo ste mi postali komični sa tim učestalim spominjanjem wikipedije kad mi replicirate . ne znaš(te) nijednu drugu stranicu di se mogu pronač podatci iz bliže i dalje povjesti F 1 ? e vidiš ja znam :) :) je , massa je 2007 . propustija kimija i o tome sam pisa nekoliko puta . massa je već tada pokaza da je timski igrač tim više šta ni 2007. ni 2012. nije ima šansu za neki odlični konačni plasman , kimi i alonso jesu . zaostaci na kraju ukazuju ( bar meni ) da je felipe propušta kolege u interesu ferraria . “Jel se Schumacher domoljubno maknuo Sebu u Brazilu 2012? ” skoro sa 100 % sigurnosti bi moga kazat NIJE ! prejak je takmičarski duh ima MS da bi ikoga pustija . jbte , pa taj ni rođenom bratu ne bi pustija jer kako je jednom izjavija hakkinen da je MS jako dobar van staze ali nemilosrdan na stazi . no MS je tada pokaza i inteligenciju … RB je u odnosu na mercedes bija svemirski brod . pogledaj konstruktorsku tablicu ( možeš i na wikipediji :) :) :) ) RB 460 , mercedes 142 boda ( jedva su pobjedili sauber koji je ima 126 bodova na kraju ) . 4 . renault je ima 303 tj 161 bod više od merca ;) i šta je tada sa takvim bolidom MS treba iči na “nož” po još mokroj stazi sa sebom , eventualno proklizat , izazvat sudar , možda i izbacit seba iz trke 7 – 8 krugova prije finiša i time “iskrojit” prvenstvo ? ma daj ! naravno , ovo ti dobro dođe da insinuiraš mada virujem da bi i sam doša do ovih zaključaka da si malko razmislija . možeš ti čitat wikipediju ili koristit neki drugi izvor ( ima ih … znaš ? ) ali treba razumit napisano jer kad napišeš “….pogledaj kolika je bodovna razlika između RB i Ferrarija na konstruktorskoj tablici unutar te 4 godine.” onda bi ti savjetova da u svoju “jednadžbu” uvrstiš i bodove masse i webbera jer bi svi koji prate F 1 trebali znat ( valjda ) da se u konstruktorskom zbrajaju bodovi oba vozača . ne samo fernanda i seba ;) da se ne mučiš pogledat ću ja u wiki ( po tome sam poznat na portalu za razliku od vas koji sve podatke “držite” u glavi :) :) :) ) 2010 . webber 242 , massa 144 ( 98 manje ) , 2011. webber 258 , massa 118 ( 140 manje ) , 2012 . webber 179 , massa 122 ( 57 manje ) 2013. webber 199 , massa 112 ( 87 manje ) . kad je massa osvaja malo bodova razlike su bile 102 boda 2010. , 275 bodova 2011. jer tada je uz massu podbacija i alonso ( button odlično odvozija , FA tek 4. iza njega i webbera , 2012 . webber je odvozija lošije ( tek 6 . ) i na kraju razlika 60 bodova i 2013. massa katastofa ( 8 . na kraju ) i razlika 242 boda . u 4 sezone webber je RB donija 878 , massa ferrariu 496 tj 382 boda manje ;) da je massa vozija približno na nivou webbera ( isti bolid ka fernando koji je 2010./12. bija tek nekoliko bodova od seba ) bodovne razlike bi MOŽDA bile u okviru 50ak ili 60ak ( a možda i manje ) bodova u konstruktorskom ;) rekoh ti … ukalkuliraj massinu bodovnu “uspješnost” te 4 sezone pa ti možda bude jasnije . drago mi je šta si posprdan kad pišeš “Ali mislim, šta ima Senna radit u istoj rečenici sa takvim velikanom.” pa stavljaš klip sa sudarima seba ( od kojih neki nemaju veze sa njim … naljstanja su na već nastali krš ) ..a bi li možda stavija i krševe senne ? npr GP francuske 1985 . , paul ricarda 1986 . , spa sa mansellom 1987. , MC 1988. , adelaide 1989. sa udaranjem ( po kiši ) brundle – a , mexiko 1991. , MC 1993. kad se zalipija u ogradu ( Q ) , san marino 1993 . … toliko sam naša na wikipediji . da znam druge izvore možda bi pronaša još ponešto ali ….. ne znam :( nije čudo da se papak ka seb razbija no čudi me da se i takav velikan ka airton izrazbija tokom nažalost naprasno prekinute karijere . jesi li i ti zna za ova krševe senne kad si se sprda na račun “velikana” seba ? vjerovatno ne jer bi zna da svaka kontra ima i izaziva rekontru ;) i o kalkuliranju … da , mislim da je fernando uz talent i ostale vozačke kvalitete koje neosporno ima i kalkulant ! kad ti protivnik “propadne” na 22 . misto ,ošteti bolid , a zadnja je trka koja može odlučit sve ideš na kalkulaciju tim više šta je staza bila mokra . tom kalkulacijom izgubiš titulu za koju si se borija cilu sezonu . pokazatelj (ne)kalkulacije ( možda donekle i gluposti ) je seb u njemačkoj . vodija je ( 6 , 7 s ? ) ispred LH na stazi sa nekim mokrim šikanama i umisto da ih prolazi sigurno bez recimo žurbe , da pusti lewisa da žuri ako ga želi dostić , prestić i pobjedit pa da u toj žurbi . želji englez prokliže se nije želija odvozit kalkulantski i desilo se šta se desilo . idem sad virnut na wiki da vidim jesm li šta propustija pa ako jesam vratim se sa PS nadopunom :) :) :) da samo znaš kako zavidim vama znalcima koji sve podatke imate “arhivirane” u glavi , dok ja ( i mnogi tv komentatori sporta ) “kopam” po netu da pronađem još poneki izvor osim wikipedije ali .. ne mogu , ne znam … :( hvala ali ovo ti nije trebalo “Aha, nisam skužio, sorry @avalon” .. kužim ja … katkad kako , zašto ;)



        3
        3

        0
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Imao je bolid 2007 pa je morao koristiti taktike, da bi na kraju izgubio.



      15
      13

      2
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Dječak nando1sigurno ne pamti stvari iz prošlosti…dešava se svakome.
      https://www.youtube.com/watch?v=uFAgBuN45x4



      8
      6

      2
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Što ti je to trebalo ” dječak” .Mogao si staviti samo link bez onog dječak ! Misliš da si time ispao duhovit. Naravno da svi vozači griješe nitko nije savršen , nije ni Senna bio ali to tupavo podbadanje sa “dječakom” je potpuno promašeno.A baš si našao relevantni video , tamo u Japanu se prst pred nosom nije vidio od kiše a danas je palo tri kapi kiše i Vettel odmah u šljunak.



        5
        -5

        10
      • avalon Prikaži

        par kapi kiše i seb u šljunak …jbga kad on nije rey de lluvias ( kišni kralj ) ka fernado koji je masu puta oduševljava svojim egzibicijama po kišnim stazama . tu mu nisu bili ravni ni senna ni regenmeister/regenkönig MS . ni njih 3 zajedno nisu imali toliko Q i trka života ka fernando sam .. bar nam je on to tako prikaziva svojim izjavama :)



        5
        5

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Vidiš, sad svi vozači griješe, a gore lijepiš kompilaciju Vettelovih odustajanja, s namjerom ponižavanja. A tri kapi kiše su daleko od istine, s još jednom bitnom razlikom – vozilo se na gumama za suho. Pa koliko je god palo kiše, staza nije bila suha. I ostali su isto pravili greške. Samo niko nije platio toliku cijenu kao Vettel. Greške se zaista dešavaju svima, samo svi ne budu kažnjeni isto. Treba imati i sreće. Ima ona utrka u Brazilu, po kojoj se Max Verstappen odmah počeo svrstavati u velikane. Tu je Max imao jednu ogromnu grešku. Srećom uspio se izvući, i srećom to mu se desilo na vrlo širokom dijelu staze, i srećom nije dotakao zid, za razliku od Masse na oproštaju koji nije imao sreće. I ta se vožnja, koja je mogla uz malo manje sreće totalno drugačije završiti, veliča kao najbolja Maxova vožnja. Ovime ne pljujem po Maxu, vožnja je bila odlična, ali kao što rekoh mogla se puno lošije završiti za njega…



        1
        1

        0
    • Nando
      Lux14 Prikaži

      Po tome većina velikana F1 ne da ne zna vozit po kiši, nego ne zna vozit općenito. Svi rade greške, i na suhom i na mokrom, pa ni Vettel, Alonso, Hamilton nisu izuzetci. I ne komentiraj tuđe fanbaseove, nije u duhu portala niti ima ikakvog smisla (osim ako hoćeš nešto bezveze uskuhat).



      1
      1

      0
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Ti ćeś mi govoriti što ću komentirati a što ne ? Lik me naziva dječakom a pratim F1 prije nego se on rodio. I još stavi video u kojem Alonso izlijeće po kiši koja pada kao iz kabla . To je sad kao neka usporedba sa ovim jučer ? Ne kužim što je time htio postići? Pa jučer je u Njemačkoj palo tri kapi kiše.



        2
        0

        2
      • Nando
        Lux14 Prikaži

        Ak te vrijeđa to je njemu na slavu. Ignoriraj ga. I ja mislim da je Alonso bolji vozač od Vettela i Hamiltona, ali sad nije vrijeme za rasprave o tome (niti ćeš išta puno postići njima). Kao ni što nije bilo za one rantove o Alonsovoj personi u komentarima za njegov 300. gp. I ne, neću ti ja govoriti što da komentiraš, prepuštam to moderatorima.



        2
        1

        1
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Ti zaboravljaš da je bio na slik gumama, ali ok.



        3
        3

        0
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Wapi , Alonso nije u top tri momčadi samo zato jer ni Hamilton ni Vettel a ni Ricci ili Max ne bi dozvolili da im kolega bude Alonso jer on ne bi htio biti broj dva , naravno s pravom . A šefovi momčadi ne bi htjeli dva top vozača u istoj momčadi. Svi bi oni rado uzeli Alonsa ali znaju dobro da on ne bi nikoga propuštao naprijed kao što to rade Botas ili Kimi.



        2
        -1

        3
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Da im je bolji nego Hamilton ili Ricci ili Max ili Vettel, vozio bi umjesto njih, a ne pored njih.
        Očito misle da mu nešto fali – sigurno ne u vozačkoj sposobnosti.

        Vjerojatniji je swap Vettel – Hamilton nego bilo koja kombinacija s Alonsom u 3 velike momčadi.



        2
        2

        0
    • Aston Martin
      nando1 Prikaži

      Avalone, Vettel je imao sreće da vozi nadmoćne bolide većinu svoje karijere . Red bull nitko nije mogao pobijediti one četiri godine. Ali Alonso se u puno slabijem Ferrariju hrvao i borio s njima . Tko je prekinuo Schumijevu dominaciju ? Vettel opet ima sreće što je Ferrari napravio top bolid. No on to ne zna potpuno iskoristiti , puca pod pritiskom.Alonso si je sam kriv što se tiče Mclarena , kombinacija Mclaren Honda je na papiru obećavala puno , no nije tako ispalo. Ali kao što mnogi misle Alonso nije otišao u Mclaren zbog novaca nego zbog izazova, voli riskirati , ima muda . Ne igra na sigurno kao Vettel , nekad to prođe , nekad ne. Mogao je otići u Mercedes , uzeti još tri naslova i sad bi bio bolji po tome od Vettela. Moje je mišljenje da je Alonso bolji i kompletniji od Vettela . To je moj stav . A što drugi misle , njihova stvar.



      2
      -5

      7
      • Mclaren
        luke flywalker Donator Prikaži

        Mogli smo i Clarka i Farinu uključiti u raspravu, i prije 50 godina je znala past kiša.



        5
        5

        0
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Ne igra na sigurno kao Vettel? Vettel koji dolazi u Ferrari nakon 2014. kad je Ferrari imao najgori bolidu zadnjih ko zna koliko godina? Da to mi djeluje baš kao ziheraski potez. Vettel je uspio od Ferrarija napraviti sjajnu ekipu, a s time i sjajan bolid, što po tvom mišljenju Alonso nije.



        9
        9

        0
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Multi, zanimljiva konstatacija . Ferrari je imao najgori bolid u 2013 a Alonso je bio drugi u prvenstvu a Ferrari treća momčad ?! A najgori bolid ? Onda taj Alonso ipak nešto vrijedi kad je s tim kršem došao di drugog mjesta! Veliš Vettel je preporodio Ferrari ? Hm , kad nešto osvoji onda se može govoriti o pteporodu. I Alonso se naosvajao drugih mjesta koliko hoćeš!



        1
        -2

        3
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Schumijevu dominaciju je prekinuo BE i Bridgestone. Alonso si je sam kriv i zaslužan za sve. što ga je snašlo. Dobro je procijenio da za 2007. treba otići iz Renaulta, čak je dobro odabrao i gdje, ali nije se mogao uklopiti u momčad koja je te i iduće godine imala bolid za osvojit naslov. On je 2008. “pobijedio” u Singapuru i o tome opet nije znao ništa… 2009. je Briatore pokrenuo neviđenu medijsku kampanju o “nemotiviranom Kimiju” ne bi li mu oslobodio mjesto u Ferrariju jer se tada još bojao Raikkonena – uspjelo mu je – Kimi je otišao u šumu . Prve godine je došao na domak naslova, ali nije imao muda da ga osvoji. Tu je počelo vrludanje Scuderie i pad sve dok se nisu riješili excel majstora Domenicalija i “uvijek elegantnog”, zajedno s Alonsom.

        Stvorio je image frajera koji radi interne probleme pa ga više nitko ne želi osim raznih očajnika.

        Možda je zaista najbolji svjetski prvak trenutno na gridu, ali to nikad neće biti dokazano jer se stjerao u kut. Jedino gdje može ići je tamo gdje ga nitko ne pozna, sve dok i tamo ne obriše …. o zavjese. A onda će biti debelo vrijeme za penziju pa će na španjolskoj TV prosipati otrov po nekim klincima koji tada budu vozili F1 i pričati o dobrim starim vremenima formule koja su završila tamo 2006…..



        7
        6

        1
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Wapi , al ga nadrobi , svega i svačega ! Nitko ga ne želi osim raznih očajnika !Ha ha !Alonso je uništio Ferrari ?!! Na čemu si ti?


        0
        -5

        5
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @nando1 ljubazno molim da se pristojno razgovaraš i da čitaš s razumijevanjem.

        Točno je da Alonsa ne želi nitko osim očajnika jer sad ne bi bio u McLarenu da je drukčije.

        Nisam napisao da je uništio Ferrari – Ferrari je počeo pad 2010, a to je zasluga Domenicalija i Montezemola – vozač pa makar i vrhunski to nije mogao spriječiti.



        2
        2

        0
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        @nando
        Kako misliš najgori bolid? U odnosu na druge godine, ili u odnosu na ostale timove te sezone? Ferrari je tad bio rubno 2./3 najbrzi bolid. U odnosu na druge godine, ponavljam 2014. je Ferrari imao najveću kantu…Massa je 2013. imao lošu sezonu, ali unatoč tome im je malo falilo za 2. mjestu u konstruktorima. Ne kažem da ne vrijedi Alonso, vrhunski je on vozač. Ali 2010. i 2012. nije vozio traktore i do zadnje utrke bio u borbi za naslov. I da, u pravu si, treba malo pričekati da bi se nazvalo preporodom.



        2
        2

        0
  23. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Molio bi urednike ove stranice da naprave clanak u zadnje 2 3 sezone sve ferrarijeve besmislene kazne i sve pute kad su progledali kroz prste, te isto tako naprave za mercedes i da stave i redbull za usporedbu… Znan da nije jednostavno bas al eto bio bi zahvalan



    45
    43

    2
  24. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    FIA, Charlie i suci su opšti smijeh, lakrdija, komedija i sramota.
    Toliko proturječnosti, toliko potiranja samog sebe i svojih odluka, za ne povjerovati.
    Ono baš čovjeka prave budalom.
    Nešto kao prošle godine kad su napisali da Ham nije kočio Seba u Bakuu i onda izbace snimak u kojem se (jasno ko doan) vidi da ga koči (na samom ulasku u zavoj, kroz apex normala, pa onda na izlasku iz zavoja).
    Ali, neka nisu dali nikakvu kaznu Lewisu. Sad bi to bilo bezveze, samo bi se još više kmečalo od strane Benza, Torgera, Nikija, Hamde, SKYa i čitave engleska javnosti i sralo po Ferrariju, a Ferrari je najzakinutija i najkažnjavanija ekipa zadnjih par godina (a eto, oni su “tobože” Ferrari i FIA im “zdušno pomaže” :rofl: ).
    Nadam se da će Ferrari odnijeti pobjedu čisto na stazi. Uprkos ovakvim stvarima.
    Forza Ferrari



    36
    25

    11
  25. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    Svete krave, 193. Put.
    Fuck off charlie, 206. Put.



    42
    38

    4
  26. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    o ovome ljudi pricaju kada se zale a ne zasto je Vettel ili Kimi dobio kaznu. Za neke pravila vrijede dok za neke ne. Po svim prijsanjim kriterijima je ovo za kaznu.



    36
    35

    1
  27. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Fuj…da je botas bio izvan 5 sec dobio bi kaznu….fuj fuj fuj



    35
    33

    2
  28. Mclaren
    wilson Prikaži

    Ovo samo potvrđuje da su sve momčadi, svi vozači imaju isti tretman. Jedne,jedni više od drugih. Da je ovo napravio recimo Grosjean, skoro sam siguran da bi dobio kaznu tipa bar deset sekundi i koji kažnjenički bod ili prolazak kroz boks. FIA, ne valja vam sistem.



    23
    21

    2
  29. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži

    E poslije ovog ako ne osvoji titulu…
    Forza Ferrari i nek se čarli je*e



    18
    17

    1
  30. Ferrari
    Nebuloz Prikaži

    Ovo nije smjelo proći nekažnjeno…



    19
    18

    1
  31. Kimi Raikkonen 7
    Rajko Nen Prikaži

    Kao sto napomenuh u prethodnom clanku..

    “Sve zivotinje su jednake, samo su neke jednakije od drugih”- Orvel



    26
    25

    1
  32. Rover
    zjurina Prikaži

    Ovo je smijuria & govnarija samo takva… fujjj

    Dvostruka mjerila, samo trebaš izabrat …. hahahahaha

    & kao što sam napisao ovdje:
    https://www.f1puls.com/31352/lewis-hamilton-osvojio-kaoticnu-vn-njemacke/#comment-68450

    to je kao i dosuđeni penal protiv nas na FIFA WC 2018
    bloody fuc**g sheet



    10
    5

    5
  33. Sebastian Vettel
    mzf1 Prikaži

    Hamilton se mozda voli poistovjecivati sa Sennom al po odnosu sa sucima gori je od Prosta.



    20
    14

    6
  34. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Hamilton je za jedan vikend uradio dvije gluposti, gurao bolid i eskivirao odlazak u box! Ovo nisu bezazlene stvari

    Ovo sto pisem nije patetika, nego cist razum, sta da se je neko juce zabio u Hamiltona dok je gurao bolid i napravio od njega sataras na stazi? Ovo je malo uznemirujuca cinjenica, koju niko nije spominjao!

    Niko nije znao da ce Bianchi onako uzasno nastradati, pa su na kraju napravili cirkus od pravilnika, no opet taj isti nikako da bude dosljedan i pravican za sve, bez ucesca reputacije vozaca itd. 4 ili 104 titula prvaka. ti nista ne znace ako odes 2 m pod zemlju!

    Danas isto, Hamilton je mogao proklizati i udariti u branik, sad ce se javiti neki serifi i reci, SBBKBB, ali suci moraju unaprijed gledati stvari, jer sutra ce neko uraditi isto sra#je, ali na gori nacin, napravii havariju na stazi! Sve sto ne izgleda prirodno na stazi treba biti opomenuto ili kaznjeno.

    5 sekundi kazne nista nebi naskodilo Hamiltonu, ali bi sudije bile dosljedne.

    Nekada ne shvatam taj Ferrari-jev ponos, glume gospodu, ali ovo itekako ih se tice. Drugi timovi su ocigledno zadovoljni svojim rezultatima, a neki ne mogu od svojih go#ana da se tuzakaju sa sucima, trabaju tu malo jace i ozbiljnije face da se pozabave…

    I jos nesto, Hamilton neka zadrzi svoju pobjedu, on je nju zasluzio, bez obzira na sve, njemu svaka cast, dok moze da manipulise sistem, njemu super, a mi cemo da mlatimo praznu slamu..



    29
    25

    4
  35. Jenson Button
    Foxi_HR Prikaži

    Koja debilana… Danas se pro? svi… I Ferrari kojem se o glavu obilo puštanje Vettela od strane Kimmija, i Merc koji je zorno pokazao da osim patronata kod sudaca unutar momčadi također vladaju odredbe protiv utrkivanja. I koliko to god bilo legitimno vozačima to ne bi trebalo javno naglašavati! Upravo iz ovakvih razloga neizmjerno poštujem Sennu koji je živio za utrkivanje, a ne politiziranje i prostituiranje ovog sporta.
    Jedan tim jedan vozač, a dobavljače motora i šasija nek sami biraju! Ovo je postalo jadno i smiješno…

    Ps. I onda na kraju kažu iz pita Hamu da je pobjeda veličanstvena, a Bot ga je morao pustiti… ?



    18
    11

    7
  36. Adrian Newey
    zgrobnika Donator Prikaži

    Nemam problema s SV-ovim izletanjem, ni s LH tehnickim problememima, ali s LH-ovim izlazenjem iz boxa i guranjem bolida bez OZBILJNE kazne imam jer su standardi ocigledno dvostruki. Ne navijam ni za jednog ni za drugog ali ovo se i meni neutralnom gadi do zla boga



    33
    30

    3
  37. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Šta kažeš? Opomenu dobio, a dobro, valjda če ga to naučiti pameti.
    Nego jeli dobio nagradu za vozača dana???? Mislim da zaslužuje jer ovako ne smije svatko odvoziti.



    13
    12

    1
  38. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Izgleda da je presudilo to što je na stazi bio SC, pa je opasnost da ga netko pogodi puno manja njego u normalnim racing uvjetima.
    Takve stvari ubuduce treba rješavati prije kraja utrke jer da su mu javili da treba još 0.5sek napraviti da bude siguran od Bottasa vjerojatno bi mogao to napraviti i nebi se radila drama.
    Ovako će se sve do Mađarske pričati o tome da je povlašten umjesto o odličnoj utrci, na čiji rezultat taj potez nije ni utjecao.
    A što se tiče guranja auta u petak, osobnog sam mišljenja da je vlasnicima to bio “great television” i da je to glavni razlog zašto se nije reagiralo.
    Glupo je da zbog FIA-e pričamo o ovakvim stvarima kad imamo najuzbudljivijiu sezonu od 2008. pred očima, ovoliko promjena vodstva u prvenstvu nismo imali kad bi zbrojili od 2013. do ove godine ?



    16
    13

    3
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Nije poanta da su trebali regirati za vrijeme utrke da on nadoknadi dovoljno vremena da ima sigurnu pobjedu vec da ga kazne ODMAH za vrijeme utrke pa malo padne u poretku pa kad bi trebao prestici npr Kimija i Bottasa bi bio malo drugačiji poredak na kraju trke. I nije dobio kaznu samo zato jer bi utjecala na pobjedu.
      Ali nek je on krsio pravila. Nece njemu niko govoriti kuda ce on ulaziti na stazu.



      15
      11

      4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ne razumijem čemu čuđenje da pravila nisu ista za sve.
      U svakom sportu se najboljima toleriraju stvari koje drugima ne prolaze, nije to ništa novo.
      Prošle godine suci su rekli da nisu u Bakuu htjeli dati Vettelu crnu zastavu jer nisu htjeli utjecati na prvenstvo.
      RB, Ferrari i Mercedes se gledaju drugačije nego ostali.
      I da su ga odmah kaznili nebi pao iza nikoga jer bi mu dali +5 sek, a s obzirom da je obavio box nadodali bi mu tih 5 sek na kraju, što znači da bi Bottas morao malo samo usporiti i umjesto +4,5 bilo bi +5,2 sek i Hamu bi ostala pobjeda.



      4
      3

      1
      • Fia
        bodo Prikaži

        E vidiš to si uboja u sridu. Da su mu dali tih 5 sec, a toliko ili max 10 se dobiije i ako nekoga gurneš malo sa staze ono trkaći incident , pa Botta uspori, opet ne bi valjalo. Pričalo bi se vidi fore dobia 5 sekundi i slično. Zato su suci to nekako zmuljali da ne ispadnu smiješni, a da su svaku drugu kaznu dali ne bi valjalo. SC je bio vani, dobio na vremenu nije, što je ulazio uopće prema boxu uopće nije jasno. Pa iskreno da sam među sucima neznam šta bi napravia a da ne ispadnem bedak. Plus, trebali su odmah najaviti da je pod istragom, ako su već nešto misllili, a čini mi se da nisu. He, he, sada ispadne kriv Lujo koji i sam traži informaciju od pitwalla jer vidi da tu nešto ne štima, ali nije niti on siguran…..ČInjenica štetu nije napravia nikome , prednost nije stekao , nego još i koju sekundu izgubio. I to je to. Lupati po njemu nema smisla, tražiti logiku u nelogičnoj i neuobičajenoj situaciji bez štete po ikoga , nema smisla.


        0
        -1

        1
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        Kako nije stekao prednost?
        Da je usao u boks vratio bi se iza bottasa i kimija.



        5
        5

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Naprotiv, suci, s obzirom kako su postupili, su baš ispali smiješni



        1
        1

        0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Bile su 2010 i 2012 zanimljive, takođe



      1
      1

      0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        @frantic
        Jesi bile su zanimljive, ali tih sezona sam imao osjećaj cijelu sezonu da je RB najbolji auto, a da Ferrari mora čekati neki njihov kiks.
        Ove sezone od staze do staze neznamo tko će imati najbolji auto plus tu je i RB kao treća ekipa koja se miješa.



        1
        -1

        2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Ferkan uopšte nije bio loš 2010.
        A 2012 je Mclaren mooooožda bio i bolji od RBa, ako ništa onda u egalu.
        Znam da se ovima dosta često kvario onaj glupi alternator (i kvarove treba računati).
        Pored te 3 ekipe bio je Lotus (2012.) koji je mogao otrgnuti neke bodove, kao i Benz, kojemu je, ruku na srce, forma padala 2010 >> 2011 >> 2012.



        4
        4

        0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Ma ne kažem da je bio loš, nikad loš bolid neće konkurirati za naslov u F1, ali sam imao osjeća da je RB superioran.
        A 2012. imaš pravo, tad je McL pokopala nepouzdanost, Ham je vodio u te godine čak u jednom trenutku.
        Također plus ovoj godini je da od 11 utrka 8-9 je bilo jako dobrih, te skoro ni jedna dosadna, ako se ovako nastavi iza ljeta mislim da će biti jedna o boljih sezona u povijesti.



        1
        -1

        2
  39. Ferrari
    racer 29 Prikaži

    Službeno je.. Lewis Hamilton je zaštićeniji od sredozemne medvjedice, sibrskog leoparda i crnog nosoroga zajedno!!!!



    62
    53

    9
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Nece njemu niko govoriti sta smije a sta ne. Ni Čarli, ni FIA, ni pirelli ma ni brko iz Benza. Nek se on vratio kud je naumio, nek drugi paze kuda Hamica vozi. Sve cemo to riješiti.



      22
      18

      4
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Koliko fali MSC ovdje, sjecate se kad je ham njega blokirao ali on mu odma precacem isa i usporija njega u njegovoj namjeri za brzi krug, da je schumi tu kao vozac nebi oni to radili vjerujte vi menj ludom



        2
        0

        2
  40. F1puls
    siljo Prikaži

    Realno je trebao dobiti 15-20s koliko bi mu trebalo da prođe kroz boks



    17
    10

    7
  41. hercegovac Prikaži

    Ljudi moji pa pratim F1 od 1994 godine i jučer nakon utrke nisam mogao vjerovati!
    Ako promotrite malo bolje on prolazi između dva čunja i linije ulaska u box i čovjek samo iziđe. KIMIJU ili nekom drugom bi Whiting obrazložio recimo “skratio stazu i opalio ga sa 10 sec” ali crni SENNA on sve nepropisno ali po propisima bez kazne!!!
    SRAMOTA!
    U vozačke sposobnosti neću da ulazim Hamillton je zvijer ali sto je Hinjo i Prgavac…. uhhhh
    Može mu biti jer ga stoje FIA/Whiting smiješno!!!
    Ovaj Engleski lobij ubija F1 i uvijek je tako!!!
    Nisam navijač crvenih ali ova priča oko motora kako imaju prednost od 40 ks je tako ogavna i tako Engleski namontirana da nemožeš vjerovati!!!
    Ne bih se čudio sljedeće sezone da se uvedu neke promjene na motoru ako Meca ne odkrije odakle Ferrari crpi ovu snagu…
    Za kraj uradio sam isto ovo sto i Hamilton na F1 2018 PS4 pa sam dobio usporenje od igrice!!!
    Što znači da je KRIV :) Jeste da je virtualno ali meni smiraj da se nisam bezveze nasekirao.
    LP



    20
    17

    3
  42. avalon Prikaži

    ” vozač i ekipa su iskreno priznali pogrešku i činjenicu da je zavladala zbunjenost unutar ekipe oko toga treba li ostati na stazi ili ući u boks i to je dovelo do kršenja pravila.” jbte pa i seb , a naročito kimi su iskreno priznali greške ( kimi čak na “mini” intervjuu neposredno posli trke ) pa su ipak popušili kazne . a možda je cake u tome šta su se trebali pozvat na zbunjenost unutar ekipe ka mercedesovci pa bi kazne izostale ? možda je štos u tome da se ne kažnjava svaku nego svaku drugu ili treću trku i to samo onda ako su u nešto umišani vozači ferraria i drugih timova … osim RB naravno . jbte kakvo objašnjenje izostanka kazne ” …. zavladala zbunjenost unutar ekipe oko toga treba li ostati na stazi ili ući u boks… ” znači ako se desi zbunjenost ( ka sinkopa horvatinčiću ) onda se može kršit pravila bez kažnjavanja ( u slučaju horvatinčić bez posljedica/zatvora ) . a ako se u budućnosti neki drugi timovi budu izvlačili na zbunjenost , neodlučnost treba li ili ne ući u box mogu li u slučaju lošeg rezultata uložit prigovor i tražit da se trka ponovi jer da nije nastupila zbunjenost/neodlučnost možda bi pobjedili ? stvarno je jak taj anglo saksonski lobi u F 1 .. svaka čast :(



    7
    4

    3
  43. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Razumijem za sudare na stazi, da se može interpretirati na razne načine. Ali ovo. Postoje jasna pravila, i situacija gdje je jasno to pravilo prekršeno. Kako za tako jasnu situaciju ne mogu donijeti konzistentnu kaznu koja se primjenjiva u svakom takvom slučaju? Pa bilo je kazni za ovo (ili slično, na izlasku iz boksa) gdje bolid samo nagazi malo crte pa dobije kaznu. Pa spomenuta Kimijeva kazna u Bakuu, gdje ulazak u boks od staze dijeli samo crta na asfaltu, pa čovjek dobije kaznu…



    6
    6

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.