U dvanaestoj rundi nema knockouta. Tada se dobija ili gubi na osnovu onoga što ste uradili tijekom cijelog meča. Ista stvar je u Formuli 1, u zadnjih pet krugova nikoga neće poniziti i potući, već ćete žeti kako ste cijelu utrku sijali. Iz Bahreina možemo izvući važne lekcije koje ukazuju da će ova sezona biti sigurno jedna od najboljih od 2012. godine.
Nitko to ne radi bolje od Mercedesa. Nitko u Formuli 1 trenutno ne zna bolje posložiti karte od Mercedesa kada dođe vrijeme za bokseve, i sinoćnja utrka je to dokazala. Da li je u pitanju sada već nažalost ofucana fraza u narodu „softver“ ili genijalnost ljudi koji sjede na drugom katu kućice iza garaže, ali Mercedes diktira utrku kada dođe vrijeme za boks. Imali su strpljenja da sačekaju da se Ferrari upuca u nogu i pozove oba bolida u boks prije no što je Mercedes to uradio, na taj način im se Ferrari potpuno otvorio i pokazao svoju strategiju. Sve što su oni tada trebali uraditi jeste iskoristiti svoj tempo na tvrdim gumama i olako matirati oba Ferrarija.
Ferrari je bio očajan, što dokazuje drugi boks Raikkonena (onaj u kome se desio incident s mehaničarom). Taj mi poziv u boks govori da su u potpunosti zanemarili Raikkonenovu utrku koji ionako nije imao tempo dovoljan za postolje kako bi testirali scenario u kojem bi pozvali Vettela u boks i spasili njegovu utrku dok se još dala spasiti. Nakon greške u boksu nikada nisu saznali kakva vremena su mogli postići na svježim supersoft gumama, te su bili primorani da zadrže Vettela na stazi do kraja, što nas dovodi do druge točke.
Party mod, ha? Navijači Ferrarija, predvođeni i motivirani komentarima direktno svojih vozača su napravili sjajan PR posao gdje su Mercedesov „party mod“ još prije Australije predstavili kao najvećeg zločinca današnje Formule 1, i bacajući svu pozornost na Mercedes uspješno su namamili javnost da zaboravi na njih. Ali prve dvije utrke dokazuju da Ferrari ima najbrži „paket“ ove sezone i nikakav mod tuđeg motora to ne može sakriti. Još uvijek nismo niti sigurni zašto Ferrari ne bi imao takve modove, ali činjenica da je Vettel u Australiji držao prednost ispred Hamiltona koji je koristio slične modove motora, te činjenica da je uz čuvaje guma dobar dio vremena Vettel jučer uspio postavljati krugove koji su ga držali u vodstvu do samog kraja (iako nismo čuli radio naredbe, tko kaže da Mercedes nije naredio Bottasu „party mod“?), dokazuju teoremu.
Krug | Vettel | Hamilton | Razlika u krugu (u odnosu na Hamiltona) |
Ukupna razlika (u odnosu na Hamiltona) |
---|---|---|---|---|
38 | 1:27.309 | 1:27.166 | +0.143 | -1.046 |
39 | 1:26.947 | 1:26.889 | +0.058 | -0.988 |
40 | 1:26.909 | 1:26.880 | +0.029 | -0.959 |
41 | 1:26.946 | 1:26.843 | +0.103 | -0.856 |
42 | 1:27.022 | 1:27.161 | -0.139 | -0.995 |
43 | 1:26.872 | 1:26.882 | -0.010 | -1.005 |
44 | 1:27.081 | 1:27.028 | +0.053 | -0.952 |
45 | 1:26.785 | 1:26.898 | -0.113 | -1.065 |
46 | 1:26.766 | 1:26.523 | +0.243 | -0.822 |
47 | 1:26.997 | 1:29.084 | -2.087 | -2.909 |
48 | 1:27.237 | 1:26.548 | +0.689 | -2.220 |
49 | 1:27.084 | 1:26.656 | +0.428 | -1.792 |
50 | 1:26.804 | 1:26.444 | +0.360 | -1.432 |
51 | 1:26.604 | 1:26.647 | -0.043 | -1.475 |
52 | 1:26.968 | 1:26.511 | +0.457 | -1.018 |
53 | 1:26.469 | 1:27.778 | -1.309 | -2.327 |
Pole pozicija u Australiji je bila Hamiltonovo remek dijelo, već na pogled onboard snimke i telemetrije vidi se da Lewis u tom krugu nije napravio niti jednu grešku. Od tada pa nadalje, svi konci su bili u Ferrarijevim rukama. U 40. krugu utrke čuli smo team radio u kojem Mercedes dopušta Hamiltonu da koristi visoki mod rada motora uz upozorenje da taj dio sustava još nije testiran u praksi, a ubrzi su stigla i obavještenja da se pogonska jedinica pregrijavala kao posljedica “party moda”. U tabelu sam uračunao i 38. i 39. krug jer postoji mgućnost da je ta radio poruka kasnila u prijenos. Razlika između Hamiltona i Vettela nije očekivano velika u narednih 15 krugova, sve dok Vettel nije postavio svoj najbrži krug utrke kada je Mercedes naredio Hamiltonu da sačuva motor u posljednjih pet krugova.
Možete reći da je Australija teška staza za obilaženje, ali zar “party mod” ne bi bio dovoljan kroz čak tri DRS zone na toj stazi?
I pored silne brzine, Ferrari kao da nikada ne uči. Jučer su ponovo plesali sambu pred očima Pirellijevih inženjera dok su meke gume koristili 39 krugova u vodstvu. Posljednjih deset krugova kroz glavu su mi prolazile Belgija 2015. i Austrija 2016. i lavina bezobraznih komentara na Pirelli koja bi se osula da je Vettela probušena guma izbacila iz utrke. Pirelli je posljednje tri godine uveliko radio na slušanju momčadi i unaprijeđenju pneumatika, što smo i sinoć mogli vidjeti, i iako više nisu u centru pažnje Pirelli zaslužuje pohvale.
I pored divovske borbe u vrhu, ova sezona bi mogla biti toliko kvalitetna prvenstveno zbog kruga pakla u sredini. Imamo bar pet momčadi koje će se cijele sezone boriti za pozicije od pet do deset, i za sada nemamo pravo nikome dati prednost. Sjajan Haas je uvijek bio dobar u Australiji ali čini se je Ferrarijeva pogonska jedinica u privatnim momčadima bolja od drugih. Sauber je sinoć pokazao neku poptuno novu sliku, koju nitko nije znao da imaju, i kvalitet Alfa Romeo-Saubera me istinski obradovao.
Toro Rosso i Red Bull bi vrlo lako mogli ukrasti talentirano dijete koje je McLaren odgojio i digao na noge a zatim pustio jer su željeli da od rođenja imaju odraslog čovjeka. Uz pomoć Honde franšiza Red Bulla se produžava na neodređeno jer kroz par godina bi mogli na vrhu imati još jednu momčad s tvorničkim motorom. Ali prije Honde, Red Bull treba riješiti neke stvari. Ovogodišnji Red Bull je izrazito brz, ali s dosta buba, nije prvi put da se nalaze u ovoj situaciji. Ali pitanje se nameće, je li trenutna postava Red Bulla zaslužila ovakav Red Bull, ili ovaj Red Bull ne zaslužuje ovakvu postavu?
Najveći gubitnik prve dvije utrke su Force Indija i Williams. Začudo, dva tima koji koriste Mercedesove motore, napavili su najveći pad u odnosu na prošlu godinu. Vrijeme će pokazati jesu li momčadi zabrljale, ili Mercedesova pogonska jedinica više nije dominantna u Formuli 1. Bilo kako bilo, pred nama je jako uzbudljiva sezona!
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlicno rezimirano ali sam ipak misljenja da bi Rai dosao do postolja pa vjerojatno i do 2.mjesta da je uspio izaci na SS. Ukoliko bi uspio proci Bottasa cuvao bi leda Sebu i na taj nacin bi uzeli prve dvije pozicije na postolju.
Misljenja sam da im je to bio taj plan B.
26
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni, nema šanse da bi Kimi uzeo 2 mjesto.
14
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam zasto si takvog misljenja… 20 krugova do kraja utrke sa novim SS gumama… 2 komponente razlike od Hama i Bottasa… Imao je dobar tempo u utrci…
Smatram da bi dosao 2. Moje osobno misljenje…
29
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drugi ne bi bio,ali vec treci bi
25
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S bolidima sličnih performansi, s Mercedesom koji odlično tretira medium gume, s turbulencijom zraka od bolida ispred + Kimi koji napokon ima odličan quali i race pace, ali kao i Bottas kastriran je za razliku od npr Ricciarda. I to sve govori da ne bi prestigao Bottasa.
+ ne treba zaboraviti da dok dođe do Bottasa treba preći Hamiltona + nabaciti quali krugove. Kad dođe do Bottasa kakve će biti gume?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje, da nije možda ozljeda mehaničara kompomitirala Sebov plan odlazaka u boks i tako odredila njgovu utrku? Možda Ferrari i nije tako očajan nego se našao u specifičnoj i teškoj situaciji. Čovjeka sa teškom ozljedom ne možeš baš tako maknuti zato treba vremena ne puno ali u formuli 1 i to malo puno znači. Sjetimo se Australije i VSC i Mercedes koji nije ukalkulirao da ogranučenje brzina ne vrijedi između linija pri ulasku i izlasku u box. Koliko sam pratio izjavili su da im je to kompromitiralo plan odlazaka u boks. Kockali su se za pobjedu jer im treće mjesto bilo praktično zagarantirano i uspjeli su. Da li je to sreća ili znanje ali treba im čestitati na hrabrosti. Nekome bi zbog toga stavili aureolu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se…
I ja sam u nekom tekstu napisao da im je mozda Sebov odlazak u box kompromitiran Raikkonenovim nesretnim boxom…
Nikad necemo saznati ali jedino sta je bitno je to da je Seb uspio pobijediti i jos jednom pokazati da je veliki majstor…
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se za ovaj dio da je Mercedes taktički nadmoćan, neznam da li je to do softera ili do samopuzdanja kojeg imaju sa svim pobjedama i naslovima otkad je hibridna era, samo znam da vuku prave poteze i da uvik nešto pokušavaju, stid bi me bilo da je Ferrari izgubio ovu utrku, fala Bogu Vettel je to izuko
teško da je Ferrari nadmoćan bolid, u najmanju reku možemo reć da je izjednačen u utrci sa Mercedesom, a kako su kod današnji bolida najvažnije kvalifikacije i dalje mislim da je Mercedes u prednosti i kako to da odjenom nema više to magic guma ili party moda kad je Hamilton izjavio da imaju to, okle sad to
definitivno iza vodeće trojke je najzanimljivije i tu će još biti svega, svaki ima šansu
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta sad Mercedes ima ili nema “party mode” ? Ili mozda ima i Ferrari taj mod pa su bezveze galamu dizali prije sezone? :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari sigurno nema nadmoćniji bolid, prerano je da bi rekli još koji je brži, ali zasad sigurno su jednaki jer vidilo smo u Australiji da je Ferrari u race paceu bio 1-2 desetinke ispod, a u Bahrainu 1-2 Ferrari brži, samo su zeznuli taktiku pa se ta 2 destinke nisu puno osjetile.
Mercedes je taktički nadmudrio Ferrari, to je sigurno
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh, ajmo od početka.
Prvo kaže novinar da u zadnjih pet krugova žanješ kako si sijao cijelu utrku. Ferrari je napravio svu silu grešaka, imao katastrofalnu strategiju. Nakon promjene guma bio nekoliko desetinki po krugu sporiji od Mercedesa, a ipak je pobijedio. Dakle nekaj ne štima, ili ne žanješ kako siješ ili Ferrari baš nije toliko tutlav.
Mercedes je taktički nadmoćan, a u utrku u Australiji je izgubio na taktici!
Ferrari je i u Australiji i u Bahreinu (nakon promjene guma) bio sporiji od Merca, ali Merc svejedno nije ništa uspio napraviti. Dakle dva puta su pobijedili sa sporijim bolidom, a Merc je taktički nadomaćan – ne bi rekao da štima teorija.
O modovima rada motora neću jer za razliku od autora nemam šaptača u momčadima koji bi mi dojavili tko je na kojem modu i što znači koja šifra preko radija.
Znamo li išta o Ferrarijevoj strategiji? Možda od početka nije gazio soft do kraja jer je postojala mogućnost da ne ode u boks,
Kako autor zna da Ferrari ništa nije naučio, možda je naučio najbolje od svih što mogu soft gume.
Kao što je Merc naučio najbolje od svuih mediume. U Barceloni su gotovo svo vrijeme vozili te gume. Ne bi me iznenadilo da vidimo više puta u sezoni tu underdog strategiju s jednim boksom manje i medium gumama na Mercu.
Za moj ukus prebahat članak, Ante Vetma to radi puno bolje.
21
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je izgubio dvije utrke u kojima su u oba slučaja imali brži bolid. Kina će to i dokazati, osim ako se Ferrari ne zbroji malo dotad i uštima svoj setup za utrku.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne slažem se. U Bahrein-u nisu imali brži bolid. Mercedes je zbog bolje strategije izgledao brži, ali u ukupnom dojmu računajući i kvalifikacije Ferrari je bio brži.
Uz Australiji je Mercedes bio brži u svakom pogledu, ali Vettel je odlično odradio svoj posao.
Dakle što se tiče brzine bolida rezultat je 1:1.
Džaba nam sve to kad pobjede nose najviše bodova.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi stint puno toga otkriva, Mercedes je ulazio unutar 2,2s koliko je bilo dovoljno za undercut (i to s Bottasom, sporijim od dva vozača Merc) i zbog toga je Ferrari morao reagirati i otići na promjenu guma inače bi izgubili poziciju. Kažu da su mislili povući Bottasa krug ranije, ali im je računalo pokazalo da zaostaje 2,3s, što taman nije bilo dovoljno. Nakon toga je Vettel ušao.
Toto Wolff je rekao da je u tom trenu Mercedesova strateška ekipa odahnula jer su znali da je u tom trenutku utrka 90% osvojena.
Sad sam odgledao reprizu uz live timing još jednom, mislim da je Ferrari zapravo stjeran u kut jer nisu bili dovoljno brzi.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni su prodali lažnjak. Mada to možda i nije bio pravi lažnjak. Da Vettel nije ušao u box ko zna kako bi bilo.
Kako god mislim da Ferrari nije htio u box tako rano. Samo iz straha od undercuta se desio ostatak priče.
Bottas je napao Vettela tek u zadnja tri kruga. Tačnije napao ga samo jednom, na medium vs soft gume stare 40 krugova.
Dakle ništa ne pokazuje da je Mercedes bio brži.
LH jeste bio brži, ali ne i Bottas .
To da bi LH drugačije odradio (vjerujem da bi) je samo špekulacija koja se nije desila.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pokazuje, i strategija i vremena. Evo zašto.
Slažem se da Ferrari nije htio ranije u boks, ali je morao jer bi ih inače prestigao Bottas preko undercuta. 2.2s je dovoljno za undercut, a krug prije Vettelovog ulaska Bottas je bio na +2.282. Mislim da je prilično jasno kako je undercut slijedio u idućem krugu (Bottasova vremena prošlih šest krugova su bila bolja od Vettelovih, a nema smisla da je Vettel štedio gume tik pred odlazak u boks, to je vrijeme kad ih treba potrošiti koliko god ih ima).
LH je bio brži, to je jasno. Ali, mislim da prerano zaključuješ što se Bottasa tiče. Ako gledamo strategiju – vidiš da je Mercedes navukao Ferrari na plan D, znači da ništa nije funkcioniralo od konvencionalnih planova, nisu bili dovoljno brzi. Ako gledaš brzinu – u prvom stintu Bottas je u prosjeku bio brži 0.196s, a u drugom stintu Vettel 0.012s. Naravno, drugi stint je bio duži, ali opet kažem – ovo je utrka u kojoj je Bottas namučio Vettela i Ferrari. To mi je prilično jasan znak da je Mercedes imao jači bolid. Šteta da je Lewis imao kaznu pa da zapravo nismo ni vidjeli njegove prave kvalifikacije zbog setupa za utrku, a onda tempo iz utrke također dovoljno govori, uz sve prepreke – u cilju +6 iza Vettela.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je to OK, ali mislim da račun ne valja zato što nisu isti parametri (gume)
U prvom stintu si u pravi. Mercedes je “ulazio” unutar 2,2 sec.
Znam šta je Toto izjavio, ali 2,2 sec je previše za undercut u tom krugu. Možda nekoliko krugova kasnije, ali meni je teško za povjerovati da je u tom trenutku bilo tako.
Sem toga to što je Mercedes bio brži nekoliko desetih po krugu, ne znači da bi mogao preteći Ferrarija.
U drugom stintu je sve pobrkano bilo.
Ferrari je dobro stajao osim u zadnjih pet krugova, što je razlog dotrajalost guma.
Ali zar sama činjenica da je se Vettel sa takvim gumama uspio odbraniti od Bottasa, ne govori suprotno od tvog mišljenja?
Slažemo se da ne možemo uzimati LH u obzir, jer je ipak bolid bio naštiman za utrku.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledaj prednost Seba nad Bottasom prije ulaska u boxeve i odmah nakon izlaska Bottasa iz boxa . Mislim da je to bilo dovoljno za undercut..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Crash, ne razumijem kako nam ta razlika prednosti daje sliku koliko je dovoljno bilo za undercut.
Bottas je vozio tri kruga više na starim gumama od Vettela.
Undercut je samo jedan krug.
Za jasniju sliku usporedi Bottasa i Kimmija.
Zašto Kimmi nije u dva kruga pretekao Bottasa?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi je spor :) Zajeb, nekak mi ostalo da je Bottas otiso odmah nakon Seba u box..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes ima party a Ferrari također nešto kuha na zadnjem kraju. Miris talijanske kuhinje širi se boxom kad upale motore. Nadam se da je to vodena para jer im neće dati voziti u njemačkoj ako je to na bazi naftnih derivata. :)
Volio bih da neće ali ipak mislim kako će voda otići na Mercedesov mlin, kao i prošle godine.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Party mode je samo jači režim rada motora. Svaka ekipa to ima.
Zavisi koliko ko smije da odvrne motor. Potrošnja goriva je bitan faktor kod odluke koliko dugo se smije party mode koristiti.
Drugi faktor je pouzdanost motora.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har KI
Zezam se, zar se ne primjeti?
Znam i ja šta je Mercov party mod ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…po meni je postajala opcija (zapravo mislim da je merc igrao na tu kartu kada pogledam stanje stvari dan nakon) a to je da su išli na lewis-ovu pobjedu nakon ispadanja rb-ova…vidjelo se da imaju tempo kojim mogu pratiti ferrari (bottas se pred kraj prvog stinta već opasno približavao seb-u) i nakon što im je ferrari pokazao strategiju (nisu baš imali puno izbora no ipak su mogli bolje to odraditi) njihovi stratezi su odlučili da će bottas (nakon prvog vrlo brzog kruga na mediumu) ipak malo usporiiti na zadanu deltu čisto da se ne ubije gume prerano i a i da ga nakon što seb ode po drugi put u box lewis lakše stigne na ‘svježijim gumama’, no nisu nikako računali na ferrarijev obrat i promjenu plana što se po meni dalo iščitati iz komunikacije lewis-pit wall…kalkuliranje im se ovog puta nije isplatilo, tako da ‘genijalnost’ je super kad prođe no stvari se mogu i drugačije sagledati…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A đe je David, Davide? :mrgreen:
Elem, ne mogu se složiti sa konstatacijom da Ferrari ima nadmoćniji bolid.
Benz je u Australiji bio nadmoćniji i u kvalama i u trci, dok je u Bahrainu, bez obzira što je Ferrari to malo poštimao, na stazi koja odgovara Ferrariju, opet prednost (ali vrlo mala) bila na strani Benza. Kao što Vetma reče ispod, pitanje je kako bi se kvale završile da Lewis nije imao kaznu i set-up za trku.
Stičem dojam da je Benz mogao/morao/trebao uzeti obje trke.
S čime dolazimo do taktike i do pitanja da li je Benz baš taktički nadmoćniji, a “izgubili” su (ovako ili onako, bilo je grešaka – Bottas u kvalama, bila je kazna – Lewis) obje trke. Mislim, Vettel je došao do cilja u Bahreinu na ćelavim gumama, ali je došao, jbga.
Uglavnom, ove dvije pobjede bi mogle biti vrlo značajne na kraju balade. Još da nije bilo sranja u boxu sa Kimijem i da je završio trku, pa makar i na 4. mjestu, bilo bi super (još bolje) i u konstruktorskom poretku.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim kako to Ferrari ima nadmocan bolid..U Australiji pretjecanje podjednakog ili malo slabijeg bolida samo uz gresku.. U Bahrenu da je Lujo bio na Bottasovom mjestu, otreso bi Seba sigurno..
Ferrari ima 2 pobjede ali ni u cemu ne vidim nadmocnost, osim trenutno u bodovima..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da ćete se složiti, ali Ferrari je odlično taktički odgovorio Mercedesu.
1.situacija: spasili su se od undercuta
2.situacija: Vettel je na novim gumama dovoljno brzo obišao Hamiltona na starim gumama, da ga nije obišao na ravnini izgubio bi još bar 1sec prije nego bi ga uspio obići, dovoljno da ga Bottas stigne.
3.situacija: Sačuvali su sve što su imali za sam kraj utrke, znali su da Bottas dolazi.
U svakom slučaju, ovakva F1 je ono što želimo gledati !
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se…
Mozemo mi bacati ovakve ili onakve teorije ali Seb je pobjedio i tu je prici kraj… Ferrari je pogodio sa taktikom ma koliko se to cinilo nebulozno..
Sagledajmo malo uvjete i dogadanja u utrci…
Maurizzio je Sebu javljao da su na planu D…
Hey ljudi, plan D. Znaci dobro su znali sta rade, imali su pokrivene sve situacije i uz maestralnu voznju Seba poklopilo se sve za pobjedu…
Nezgoda u boxu je uvjetovala Sebov ostanak na stazi jer da je Kimi izasao na SS vidjeli bi kakav je race pace na toj gumi i uvjetima na stazi u tom trenutku pa bi im bilo lakse donijeti pravu odluku… Ovako je i ova odluka ispala prava jer pobjeda je tu…
Forza Ferrari…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lektira za autora članka:
https://www.grandprix247.com/2018/04/10/allison-we-were-too-slow-to-recognise-the-threat/
0
1