Ricciardo: Max je najteži momčadski kolega kojeg sam imao

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 godina 2 min 25 komentara

Novinari britanskog Channel4 su pitali Daniela Ricciarda je li Max Verstappen najizazovniji momčadski kolega kojeg je imao u Formuli 1, na što je Daniel Ricciardo odgovorio potvrdno.

Podsjetimo, vozio je u ekipama zajedno s Narainom Karthikeyanom, Vitantoniom Liuzzijem, Jeanom-Ericom Vergneom, Sebastianom Vettelom, Daniilom Kvyatom i Maxom Verstappenom.

Četverostrukog svjetskog prvaka Sebastiana Vettela je 2014. pobijedio sa 71 bodom prednosti.

“Max je najteži, da. Ne želim ništa oduzeti od Seba, on je bio i još uvijek je veliki vozač, ali vjerujem da je Max najteži momočadski kolega. Nadam se da će on reći isto za mene!”

Ricciardo je ove sezone na VN Mađarske iz prve ruke imao prilike vidjeti koliko je žestok Verstappen kada ga je izbacio iz utrke pokušavajući spriječiti da timski kolega zadrži poziciju ispred njega. Tada je na team-radio rekao:

“Netko me udario. Ako je to onaj tko mislim da jest… Kakav loš jeb*** luzer!”

Australac je sad pojasnio kako se osjećao nakon tog incidenta:

“Sudac me je gurao van staze, a ja nisam htio da me dira. Zaista sam htio pričekati Maxa da prođe pokraj mene. U tom trenutku sam možda rekao neke stvari… Ali još uvijek mislim da sam se ispravno ponio.”

“To je prošlo. Očigledno sam bio uzrujan, ali to je bilo van moje kontrole, što više od toga mogu napraviti?”

“Ispričao se kao muškarac, to je bilo važno. Sjeli smo privatno, slično kao sad, ali bez kamera i razgovarali smo o tome, to je bilo važno.”

Ricciardo je ove sezone zabilježio jednu pobjedu i to na kaotičnoj VN Azerbajdžana, ali uz to ima čak sedam pobjedničkim postolja.

“Moram napraviti maksimalno s onim što imam na raspolaganju,” kaže 28-godišnjak.

“Kad osvojim podije ili čak četvrto mjesto u Monzi – to me čini sretnim. Nije krajnji cilj, ali trenutno želim iskoristiti sve prilike koje mi se pruže pa me to veseli,” zaključuje Ricciardo.


Odgovor

25 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Kvyat vas rastavi na dijelove.



    22
    22

    0
  2. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Naravno. Max ti je sada guba. Osim što je riješio naslov svjetskog prvaka,
    u svakoj utrci ti izbacivanjima omogući postolje.
    Jel su napokon dogovoreni i zadnji detalji s Mercedesom?
    Pokazali ste se više nego kooperativni za suradnju, bar se tako čini nakon
    Hornerove subotnje najave hmmm, utrke:
    “Nadam se da im možemo pružiti bitku. Nemamo što za izgubiti, a Sebastian mora misliti na borbu za naslov.”



    13
    13

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Evo dobrog primjera – jednog od stotinu, što najbolji vozači mogu, a Max ne može.
      Pošteno se utrkivati kotač do kotača iz kruga u krug, bez da jedan drugoga dovode
      u opasnost od krša.

      https://youtu.be/FVoScgNlPNA



      16
      16

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Ovakve stvari bi trebalo natjerati Maxa da gleda svaki dan.
        Škola vožnje Schumachera i Montoye.
        I to bez DRS-a
        Primjetili ste kako je na početku Schumi u pokušaju pretjecanja
        Trullija zakočio kada je shvatio da je Jarno brži i da se nema smisla
        uguravati u zavoj na samom početku utrke , riskirajući sudar u
        očekivanju da će Trulli popustiti.
        Da to nije napravio, vjerojatno bi gledali istu situaciju kao Kimmi-Max
        u prošloj utrci.
        Dalje, Montoja je pretekao Schumachera, a da ovaj nije poludio i zatvarao ga bolidom,
        gurao ga van…. nego je priznao trenutni poraz i pokušao vratiti poziciju što mu je na kraju i uspjelo.
        Čista škola vožnje dva velikana.



        15
        15

        0
      • Shell
        Messa Prikaži

        Pero svaka ti je na mjestu :D



        4
        4

        0
  3. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ja ne znam el se to samo meni čini ili to još netko vidi. To već traje duže vrijeme ali Red Bull kao ekipa i njihovi vozači su doslovno kao bikovi i kada vide crveno…..(znate što rade na crveni plašt bikovi). Max nedoživljava Vettela za izbiljno isl, ovaj ga voli bockat a inače nije uopče takav i jako je simpatičan (ber meni). Šefovi RB-a uvijek nešto kenjaju za Ferrari isl… imam dojam da su oni još u 2010 i 2012 i da je njima jedini cilj Ferrari… A s obzirom koliko je bilo gluposti na relaciji RB-Ferrari do Kvjata do danas ne znam što bih rekao.



    14
    14

    0
  4. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Što se tiče Riciardovog mišljenja o Maxu, ima potpuna pravo na to da misli. No po meni Max je najveća kamikaza za momčadskog kolegu s kojim nikada ne znaš što će izvesti. Uništava utrke sebi, momčadskom kolegi pa i drugima makar ga ne krivim u potpunosti za ovo neki dan. Dok je bilo vozača koji su Riciarda pobjedili u istom bolidu pa se ne spominju, tako da mi to je više PR radi odnosa u ekipi nego realna izjava.



    16
    16

    0
    • Monisha Kaltenborn
      Faststone Prikaži

      PR ili ne, činjenica ostaje da je Ricciardo obrisao pod s Vetelom, kako bodovno tako i u vožnji, i to već u prvoj svojoj sezoni u Red Bull-u. Vettel je baš kao pravi SEBičnjak odmah procijenio da je borba protiv Ricciarda nemoguća u Red Bull-u, tako da je već iduće godine raskinuo dugogodišnju pobjedničku suradnju s Red Bull-om, i prešao u Ferrari. Neki jednostavno teško podnose da je netko bolji od njih, a SEB je klasični primjer. Max pokazuje brzinu, ali i nestrpljivost, što nije odlika velikih vozača. Ako ne promijeni stav, neće nikada biti ispred Ricciarda.



      3
      3

      0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        I onda je godinu poslije izgubio od Kvyata…. :chill:
        Izuzetno bi volio da Ricciardo (kojeg izuzetno cijenim i smatram odličnim vozačem, plus što je lik ubjedljivo najveći “pozitivac” na gridu) dođe u Ferrari, da se pofajta sa Vettelom, usput, da neko od njih dvojice, osvoji titulu (ja navijam za Ferrari, ne za Vettela), te da uzmu i konstroktorsku, naravno.
        Pa da vidimo da li je on toliko “bolji” od Vettela, kao što to “govori sezona 2014”, ili je možda Vettel imao ipak malo više kvarova i pehova, a još plus je “znao” na polovini sezone da će 2015. u Ferrari (što izgleda nije znao ni Alonso). Kao i da vidimo da li je taj isti Vettel “pobjegao” od Riccija jer je ovaj “obrisao pood sa njim”, procijenivši da je borba sa tim Riccijem “nemoguća”, ili je možda taj isti Vettel procijenio da je vrijeme za naredni korak u karijeri, te da u Red Bullu ne može do titule (ne zbog Riccija, već zbog Mercedesa), a da bi u Ferrariju ipak mogao prije do titule (tome u prilog govori ova sezona, gdje su mu šanse nakon Singapura male, ali je ipak još uvijek u igri, i to ne samo matematički, 6 trka do kraja).



        2
        2

        0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Da, baš je Vettel zbog Ricciarda došao u Ferrari. :facepalm:
        Po tvojoj logici, ako je Ricciardo toliko bolji od Vettela, a Vettel je puno bolji od Kimija, što je onda on? Amater?
        Po tvojoj logici razlika između najboljeg i najlošijeg vozača na gridu u jednom krugu je 3 sekunde..



        1
        1

        0
      • Monisha Kaltenborn
        Faststone Prikaži

        Da. Istina, izgubio je od Kvyata, ali s minimalnom razlikom. Kvyat je kvalitetenan vozač, a i Vettel isto. Ali je Vettel jako debelo precijenjen, što se najbolje vidi i po tome što nije ostavio Kimija daleko iza sebe, dok je Alonso tog istog Kimija deklasirao. A što se tiče “Vettelove pozitive”, ne znam koja su mjerila za dobivanje takvog epiteta. Meni je osobno išlo na živce gledati ga u Red Bullu, jer bi nakon svake pobijede koristio iste izlizane termine tipa “thank you gays”, “great victory” i slično + neartikulirani glasovi. Ljigavost koja je daleko od Hamiltonovog zlatnog nakita i prgavo seljoberskog imiđa dječaka s Kozari Boka. Ali ipak i dalje ljigavost. Pozitiva ako je i ima, nisam je primjetio.



        1
        1

        0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        A što Hamilton govori nakon pobjede?
        Isto što i Vettel i Rosberg i svi ostali..
        On bar to radi s malo emocija, poslušaj radio nakon Q3 u Singapuru..
        I kad kažeš da nije ostavio Kimija daleko iza sebe, što želiš reći? Pogledaj omjerebu kvalifikacijama i utrcu te u bodovima ove godine i 2015.
        Po meni je Kimi bolji od Bottasa (možda ne nužbo ove sezone) koji je namučio Hamiltona u prvom djelu sezone.
        Ti ćeš se sad, naravno, dotaknuti 2016. i reći kako ga je tad jedva dobio…e pa onda pogledaj situaciju u McLarenu 2015., Button dobio Alonsa. Vettel je očekivao bolid za borbu za titulu, a znamo kako je završilo… Da ne spominjem da je u prve četiri utrke imao 2 DNF-a i kaznu za mjenjač…
        Možeš samo reći da ga ne voliš, prihvaćam ja to, ali nemoj izmišljati da je ljigav…Pogledaj malo presice iz 2015. po internetu, baš se vidi kako je ljigav..



        2
        2

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Faststone,
        Ako još jednom pročitaš moj post, vidjećeš da sam Ricciija nazvao najvećim pozitivcem na gridu, a ne Vettela.

        Dalje
        Alonso – Kimi 2014 161-55.
        Vettel – Kimi 2015 278-150.
        Vettel – Kimi 2016. 212-186 (jedina u kojoj je Kimi bio kako spada).
        Vettel – Kimi 2017 235-138 (6 trka do kraja).
        Ja ne vidim neku veliku razliku između Alonsovog i Vettelovog deklasiranja Kimija, s tim što je Kimi valjda 2016. malo nadošao (to mu je već bila treća sezona od povratka u Ferrari), kao i ove sezone (gdje ga ni sreća nije baš mazila). Uostalom, za razliku u bodovima iz 2014. nije zaslužan nadmoćni Alonso, već katastrofalni Kimi. Meni veću težinu ima Vettelova razlika u bodovima iz 2015. (Vettelu prva sezona u Ferrariju, Kimiju druga povratnička), nego Alonsova razlika u bodovima iz 2014. (Alonsu peta sezona u ekipi, Kimiju prva povratnička, doduše, obojici prva sezona sa novim PU). Uostalom, koji Ferrarijev vozač jedini ima pobjedu u novoj turbo eri? I koji vozač ima najviše poobjeda, nakon Hamiltona i Rosberga naravno, u turbo eri?

        A da se vratim na pozitivu. Definitivno je pozitivniji lik (sad pišem za Vettela) od Alonsa ili Hamiltona.



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Imam osjećaj da su ljudi malo neobjektivni prema Vettelu.
        Kako navijači Ferrarija tako i njegovi protivnici.
        Ne slažem se da je Riccardo obrisao pod sa njim. Pobijedio ga jeste, ali sumnjam da bi se to isto desilo kad bi Ricc. prešao u npr. Ferrari. Razloga mnogo, većinom teorije bez dokaza pa ne bih dalje o tom.
        Zašto su neobjektivni navijači Ferrarija? Ferrari je imao bolji paket na početku sezone.
        Dovoljno dobar da se navijači Ferrarija ponadaju da je to TO.

        Kako je Rosberg i najavio Ferrari nije mogao pratiti Mercedes u razvoju i pao je u drugoj polovini. Nije pao već ostao na istom, dok je Mercedes napredovao.
        Padom forme Ferrarija, padaju rezultati i Vettela. Vjerovatno on, u želji da to anulira, je uradio neke greške koje inače ne bi. Ali to je pritisak vozača koji zna da je blizu titule, ali da mu ona izmiče.
        Za “Thank you guys” … subjektivno … Ja to volim čuti i od Vet. i HAM.
        Ljigavi vozači, za tebe DA, za mene NE.
        Obojica zvijeri od vozača, koji će iskoristiti i najmanje slabosti rivala da pobijede.
        LP



        9
        9

        0
      • Monisha Kaltenborn
        Faststone Prikaži

        Da. Imaš pravo. Moja pogreška. Brzopleto čitam postove, pa ponekad krivo shvatim. Ricciardo je svakako pozitivac, ali ima i većih. Npr. Button… Ostajem pri tome da je Vettel, iako jako dobar vozač, debelo precijenjen. Dok nije imao konkurenciju u Red Bull-u, sve je bilo u redu. Siguran sam da Vettel ne bi uopće razmišljao o Ferrari-u, da ga na to nisu prisilili redoviti porazi od Ricciarda. Besmisleno je govoriti o tome da je netko imao manje, a netko više sreće. Sezona je duga i moguće je vidjeti razliku u kvaliteti. Hamilton, Vettel i Verstapen neosporno imaju brzinu, ali eto, meni nisu niti najmanje simpatični zbog nekih svojih postupaka. Puno toga mi nije simpatično u F1. Privikneš se na sve osim na neljudskost i degradaciju kojoj su bili izloženi npr. Magnussen i Kvyat, od strane Mckvarena i Red Bulla. Itd. Također LP


        0
        0

        0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Jedno pitanje za @Fatstone
        Za koga navijaš ako ti Vettel, Hamilton i Verstappen nisu simpatični zbog svojih poteza?
        Da se razumijemo, ne kažem da ti ne smiješ navijati za nekog manje poznatog, ali zanima me tvoje mišljenje o Alonsu. Nekako sam dobio dojam da za njega navijaš.


        0
        0

        0
      • Monisha Kaltenborn
        Faststone Prikaži

        Nema nekog tima ili vozača za koje navijam. Nekada je to bila Mclaren Honda, ali još u doba Ayrtona Senne, i jedno kratko vrijeme za Renault. Navijao sam i za Jensona Buttona. Fernando Alonso je iznimno inteligentan i brz, ali mu nedostaje timski rad. On nikada ne bi bio dobar kao test vozač, jer ne bi bio u stanju timu dati kvalitetnu povratnu informaciju. Ne mora biti istina, ali eto. To je otprilike moje mišljenje o Alonsi.


        0
        0

        0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        :thumbs:
        Nekako si njega izostavljao iz svih ovih priča pa sam mislio da za njega navijaš.


        0
        0

        0
  5. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Klasičini PR. Jako loše moj dragi Ricci!!!!!



    10
    10

    0
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Sta je tu lose?



      6
      6

      0
      • nitrovip Prikaži

        Loše je što se vozači ponašaju ko tetkice u rozim haljinama.. Pustite ljude da budu ljudi, pogotovo najbolji vozači na svijetu. Ne smiju nekog stjerat u kurac jer – PR i politička korektnost. Ma marš.



        13
        13

        0
      • Fernando Alonso
        Tab F1 Prikaži

        Loše, jer se pravi neka faca, a onda izbaciva klasična PR sr…. Je li to on priča o onom j… lošem gubitniku?
        Puna mi je kapa ovih izjava. Svakom vozaču je trenutni kolega najteži, a posebno ako ga dere u bodovnom poretku.
        Ne kažem da je Max lagan momčadski kolega, ali ponavljam ove izjave su toliko isfucane da mi se gade…


        0
        0

        0
  6. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Ove izjave uvijek treba shvatiti suprotno. Ovo tipa ovaj ili onaj je najbrži s kojim sam vozio. Jer su to očigledno izjave za puhanje vlastitog ega. Ništa drugo.



    3
    3

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.