VN Australije

Novo na forumu

Putopis: MotoGP Austrija, At the races – Hasta la vista edition

Uvod:

Opet ja, opet putopis, opet Red bull ring… Samo  ovaj put je motogp u pitanju. Želja za posjetiti motogp utrku postoji odavno, ali nikako da se sve poklopi… Prođe tako i 2t era… Ali zato kad je prošle godine najavljeno da se motogp vraća u Austriju nije bilo dileme: ide se! Prvi put suputnik mi je rodica Mila iz Beograda. Veliki je fan  Rossija i već je  bila tri puta u Mugellu. Karte za utrku smo kupili u 12. mjesecu čim su se našle u prodaji. Pošto je Mila nepokretna kupujemo karte na glavnoj tribini  za osobu u kolicima i pratnju. Smještaj smo rezervirali u Hotelu ‘Jufa’ u Grazu.

Četvrtak:

Popodne stižem avionom u Zagreb, a Mila sa svojim autom me kupi na Plesu i idemo prenoćit u bratovom stanu.

Petak:

Ujutro pokret prema Grazu. Dogovorili smo se da ja vozim, pa krećemo. Treba se malo priviknuti na automatik, a ako mi je dosadno mogu maknut noge s pedala i ručkama kraj volana ubrzavat i kočit. Kočenje je fora, ručica gasa mi nije pasala.  Na Macelju čekali oko ure vremena, stigli u Graz, pa malo shoppingirali u dobro poznatom http://www.shoppingcityseiersberg.at/ dok dođe vrijeme za check in. Smjestili se u hotelu, pa krenuli u obilazak centra. Popili piće na otoku tj. adi 🙂 na nabujaloj rijeci Muri (Insel am Mur), pa vrlo zanimljivim tunelom došli do futurističkog  lifta koji nas vodi gore na Shlossberg. Bio sam tu prije dvije godine navečer, po danu je puno ljepše, a i pogled je naravno puno bolji. Šetaju gore lokalci, turisti, moto gp fanovi (upoznali smo neke srbe) i šporke metalike 🙂 jer se u Grazu održava metal festival (Satrycon i tako to…).  Slabo studenata ima, ipak je sredina kolovoza. Večerali, pa nazad kroz centar prema hotelu. Usput vidjeli masu policije s upaljenim rotacijama na cesti, stotine ljudi okolo, žamor, komešanje, blokirane ceste… što se događa, nekakav prosvjed, incident, terorizam??? Kadli ono rolleri imali svoj spust kroz centar grada. First world (police) problems! Stigli u hotel i spavanje.

Subota:

Subotom ujutro ideš u muzej(šanananana…)! Krećemo prema obližnjem selu Thal u posjet rodnoj kući/muzeju najvećeg sina Štajerske, Austrije, Kalifornije (ok, pretjerujem): Arnolda Schwarzeneggera! 🙂 Voštane figure, terminatori, Connanov mač, svakakve filmske memorabilije, stara kuhinja, soba, utezi, plakati, guvernerski radni stol, portreti…Trashy, ali zabavno. Više na http://www.arnieslife.com/inhalt/en/welcome.html . Dobra je i ponuda suvenira. Posjetioci taj dan uglavnom Balkanci, od kojih izdvajam bugarski autobus sa školarcima. Ispred stiže mali chopper nakrcan apsolutno svim i svačim vezanim uz Arnieja i Terminatora. Njega vozi (vjerojatno) njegov najveći fan Branko Krk koji nas je odmah pozdravio, zamolio sve prisutne da se  slikaju  s njim i podijelio vizitke. Potražite ga na fb-u…ili možda bolje ne. 🙂  Nakon toga sam se  htio okupat u obližnjem  Thalskom jezeru, ali je voda bila prešugava. Pedaline za iznajmit  su bile replike Ferrari Modene. 😉

Ništa, krećemo prema stazi! Zbog radova na autocesti moramo ići prema Bruck am Mur, što nam produžuje put za cca. 30 km. Malo smo se tu pogubili jer nismo pratili znakove (na njemačkom naravno) nego navigaciju koja nas je vodila na zatvorenu cestu.  Pred ulazom na stazu  lijepimo dnevnu naljepnicu za osobe s invaliditetom koju smo dobili s kartama na šoferšajbu i sve moguće kontrole nas propuštaju do glavnog parkinga iza startno-ciljne ravnice. Osoblje nas kroz  ‘welcome center’ vodi na lift, pa do našeg mjesta. Tu bi stali minutu pa se makli na bolja mjesta. Dobra stvar je što su na vrhu glavne tribine štandovi s hranom i pićem te wc-i. Taman stižemo na početak moto gp kvala. Dosta publike, vrijeme sunčano, a mi u hladu. I kreću kvale. Naginjanje, kočenje, prestizanje, ubrzanje = strahopoštovanje! Zvuk jako dobar,  posebno dobro odzvanja između dvije  zgrade. Milina posta je točno kod startne linije, dok bi  ja bio malo kraj nje, a malo kod zadnjeg zavoja zbog slikavanja. Kvale bile vrlo zanimljive – Rossi je u jednom trenutku držao pole što je izazvalo opće oduševljenje u publici koje je trajalo par sekundi dok ga Iannone nije ‘skinuo’.  Završile kvale, idemo malo prošetat. Ispred, na prikolici traktora, svira country band i najavljuje glazbeni festival, dalje malo su štandovi sa suvenirima, uglavnom od raznoraznih vozača. Rossijevih fanova očekivano najviše (nešto kao Ferrari u F1) , zatim Marquezovih, pa svih ostalih. Dosta je bilo i narančaste boje, ali ne toliko zbog Repsola koliko zbog KTM-a koji je imao i svoju posebnu tribinu kod bika. Drago mi je bilo vidjet i štandove sa Simoncellijevim suvenrima.

U dogovoru s ljubaznim osobljem, kombijem nas vode do Bike citya (nešto kao F1 village na istom mjestu) iza RB tribina. Tu je najbolja ponuda suvenira, veliki šatori VR46 i  Repsol Honda, izloženi su BMW-i (safety car, medical car i ostali), a štandove čak imaju Brno za sljedeću utrku i Imola (valjda za sbk). Kupih Honda sbk majicu za sebe i istu takvu (ali malu), ali  za nećakinju od godine dana za indoktrinaciju od najmlađih dana. 🙂 U cityu je kvalitetna ponuda austrijske hrane (šniceli, kobasice), pa tu ručamo… ili večeramo, kasno je. Dalje idemo dole u village – to je veliki prostor s tribinom za koncerte (tu se i gore spomenuti festival održava), velikim  šatorom gdje svira nekakv austrijski ‘narodni’ bend i nude austrijsku hranu, a vanka je odična ponuda internacionalnih fast food jela (burgeri, kebabi, pizze, meksička, kineska…) i KTM poligon za motocikle. Motocross akrobacije su bile stvarno fenomenalne, mogao bi samo njihovih 50 fotografija objavit. Nismo dočekali koncert ac/dc tribute benda nego mrtvi umorni idemo nazad na spavanje. Ovaj put pratimo prometne znakove, i sve nam je jasno. 🙂

Nedjelja:

Stižemo ujutro pred start moto 3 utrke. Vrijeme predivno, hostese još ljepše, publika dobro raspoložena. Na svakoj stolici je bila i crvena ili bijela zastava za koreografiju u boji austrijske zastave.  Zadovoljan sam i moto3 bukom, pogotovo na startu. Utrka vrlo zanimljiva, standardno sam malo kod Mile, malo kraj zadnjeg zavoja. Naravno, ne mogu ja stat na jednom mjestu pa idemo ‘do bika’ nakon moto3. Tamo nisam bio prije dvije godine jerbo su me zaštitari ‘spriječili’. 🙂 Prije šetnje konačno možemo pogledat u miru što sve welcome centar nudi. RB i STR  bolidi,  motori, nascar, formule iz nižih kategorija, fabia  s2000…odličan izbor! Pola toga se može iznajmit, a instruktor vam bude Webber ili npr. Ekstrom. Jedino me opravdano ne puštaju na niži level jer je tu tunel koji vodi do paddocka i bokseva.

Izlazimo i krećemo u obilazak obrutim smjerom, pa prvo prolazimo kraj zadnjeg zavoja (Blackhawkove poste), koja je ovaj put bila nakrcana montažnim tribinama. Još malo uzbrdo pa stižemo do puteljka za doć do bika, ali nas ne puštaju –  ipak je to nažalost samo za one koji imaju karte za te tribine. Nema veze taman stižemo do hatt/exp  3. zavoja kad je krenula isto vrlo zanimljiva moto2 utrka. Ispod Nord tribine je slobodan pristup,  fenomenalan pogled, hlad i ekran ispred. Savršeno! Nakon toga pentramo se  dalje po GA livadi, velika gužva, vrućina, ali mi se ne predajemo. Oko 1 stižemo do ulaza/izlaza kod drugog zavoja i tu stopamo vlakić koji u zadnjem vagonu ima čak i rampu za kolica. Kod Bike citya izlazimo i stopamo shuttle kombi, i eto već nazad na glavnoj tribini.

KTM-ovi rade prve javne demo krugove sa svojim novim RC 16 . Ubrzo kreće i Red bull air show (slično kao 2014.) praćen s 2 Thyphoona…  Da se razmijemo:  svako trkaće vozilo bi trebalo zvučat kao Typhoon i ja sretan. 🙂 Austrijska himna, zastave u zraku, helikopter sa zastavom isto u zraku, pa kreću pripreme za start. Šef DORNE Ezpeleta  šeta u austrijskoj narodnoj nošnji – zamislite Bernieja u tome. 🙂 Sve spremno za start i krećemo! Grmljavina na startu!  Dobre borbe na vrhu između Ducatija i Yamahe. Moji samozatajni.  Pri kraju se Ducatiji odvajaju, pa 7 krugova prije  kraja Iannone prestiže Dovija za prvu Ducatijevu pobjedu još od 2010. Veliko slavlje Ducatija u kojem je prednjačio šef Ducatija  Dall’Igna. U garaži je naravno bio i Stoner koji je doveo i Doohana da svjedoči ovom povijesnom trenutku. Drago mi je bilo vidit mog heroja Micka, ali ne u Ducatijevom taboru. Grrr!  Nakon utrke nije bilo dozvoljeno istrčati na stazu,  jer  su kasnije bile  još dvije manje utrke.  Odgledali podij i to je to.

Idemo malo do villagea nešto pojest , pogledat trial show i još malo blejat okolo. Iz ponude izdvajam helikopter za blackhawka. 🙂 Mogli smo se i regurtirat u austrijsku vojsku, ali smo ljubazno odbili poziv i pokupili im masu suvenira/sitnica. Krenuli nazad, podnošljiva gužva na autocesti s obzirom da je bilo 95-100 k posjetitelja. Kad je zastoj vozila u lijevoj traci se maknu skroz lijevo, u desnoj desno , pa kroz sredinu prolaze bikeri. Vidjeh  i par HR tablica, ali  ne previše.
Mrtvi umorni stigli u hotel  i zzz.

Ponedjeljak:

Check out i put pod noge. Ali prije toga prvo posjet glavnom groblju u Grazu i odavanje počasti Jochenu Rindtu.  To više izgleda na park s grobovima nego groblje. I to je to. Stigli u ZG, meni navečer let za doma i opet sutra u nove radne pobjede. Mila je ostala još par dana u ZG.

Rekapitulacija troškova:

Karte smo platili s provizijom i dostavom 80€ po glavi (50% popusta za osobe u kolicima i pratnju), smještaj s doručkom 45€ noćenje po osobi, slovenska i austrijska vinjeta su ukupno oko 25€. Povratni let Dubrovnik – Zagreb oko 120€. Na stazi cijene zadovoljavajuće: velika piva 4,50€,  kobasice 4-5€, fanta 0,5L 3,5€, obrok s prilogom 8- 10€, u villageu all you can eat doručak 9,50€. 🙂 Schwarzenegger muzej 6,5€ za odrasle – vrijedi svakog centa! U Grazu isto podnošljivo sve.

Zaključak:

Fenomenalan vikend. Odlična atmosfera, vrhunska organizacija, zanimljive utrke, prekrasna staza i vrijeme odlično =  9/10 . Malo previše njemačkog, ali na to sam se više navikao. Već sad imate karte za dogodine, pa požurite.

I’ll be back, Zekohonda

Ne želite gledati reklame?
Vezane teme: #Putopis

Komentiraj

25 komentara

1. putopis dobarrrrrr ka šta je postala “tradicija” na portalu ali jedna stvar mi je “upala u oko” 😉 mnogi kažu kako je F 1 izgubila na popularnosti i zbog skupih ulaznica no vidim ( ako sam dobro računa ) da i za moto trke ulaznica nije baš jeftina . 80 eura sa 50 % popusta je znači 120 eura bez popusta . osim toga moto i F 1 dile iste “probleme” gume ( mislim 2014. su se vozači bunili zbog “kvalitete” bridgestona ) , michelin je u ovu sezonu uša katastrofalno ( čini mi se da su u prvoj trci morali minjat motore jer su se gume raspadale , a kako u moto trkama nema izmjena … ) motori su “opskrbljeni” elektronikom u okviru svojih gabarita , poružnili su ih sa krilcima ( u GP – u ) , ograničeno je gorivo . sve vrlo slično , a posjeta moto trka je masovnija ! već sam jednom iznija svoje mišljenje zašto je to tako .. donekle sudim i po sebi pa znam da motoristi vole svoje motore , time automaski i trke istih pa ne žugaju na sve sličnosti sa F 1 na koje pa recimo zaljubljenici u F 1 žugaju . btw , ni zvuk ovih motora nije ka nekad kad su dvotaktaši urlali po stazama . ispada da su F 1 fanovi puno izbirljiviji od fanova ( i motorista ) moto trka .

80 e = 160 e bez popusta. 😉
      uglavnom karte za tribine na f1 utrkama su duplo skuplje. ga su tu neđe, mada je uglavnom f1 nešto skuplja.

• dobro sam ja napomenija “ako sam dobro računa” … i nisam dobro … računa 🙂 🙂 🙂 eto 160 eura moto fanovima nije ouno , a F 1 je preskupo !?!? pitam se sad ko su zaista pravi fanovi … uz sve sličnosti i ograničenja i moto i trka bolida . izgleda da za F 1 fanove vrid ona “slabom kuru svaka dlaka smeta” šta za “motoriste” ne vridi 😉

• zekohonda Donator

još ću jednom ponovit: f1 karte za tribine su uglavnom barem duplo skuplje nego moto gp.
      gume u zadnje nisu problem, navikli su se vozači, michelin se popravio.
      elektronika je od ove godine standardizirana i moji najviše pate zbog toga.
      gorivo je ograničeno, mislim da je i dalje za privatnike veći tank.
      jedna stvar je bitno različita: utrke su zanimljive!!! skoro sve se rješava na stazi, nema glupih pravila, mijenjanja pravila, borbe za prvaka se često odlučuju u zadnjoj utrci. dogodine je 6 tvorničkih ekipa što je fenomenalan broj, a to je ujedno i broj različitih pobjednika ove godine u moto gp-u.
      krilca mi uživo uopće nisu smetala.
      slažem se da su moto fanovi zagriženiji u nekom globalu. biker je lifestyle, a u taj lifestyle se uklapa praćenje utrka.

• uglavnom me ovo natira da malko prokopam po netu pa dođem do sljedećeg .. sad je na redu monza , znači legendarna staza i cijene će bit paprene no to zavisi od ” pozicije” . npr centralna tj najskuplja tribina je za VIKEND ( to je valjda petak , subota , nedilja ) 772 eura dok vikend na najpovoljnijoj tribini je 236 eura . stajanje za vikend je 126 eura . sad je li to duplo skuplje moga bi nam kazat Blachawk koji je bija u austriji gledat F 1 . bridgestone je napustija moto GP , sad je li to zbog pritužbi vozača ili … to ne znam . michelin se popravija ? lako se popravit jer dovoljno je samo da se gume ne raspadaju ka šta je to bilo na početku sezone . vozači su se navikli na michelin ? pusti vozače , navikli su se i vozači F 1 na pirelli ali navijači su oni koji žugaju za razliku od navijača u moto trkama . ali elektronika nije standardizirana u F 1 pa opet mnogi negoduju . zašto ne negoduju navijači moto trka ? jer ovo nije ono “sirovo” ka šta je bilo nekad zar ne ? a to šta nema “sirovosti” smeta navijačima F 1 isto ka šta im smeta i ograničenje goriva šta opet ne smeta fanovima moto trka 😉 naravno da su moto trke zanimljivije jer su motori manjih gabarita pa ih na pravcu može bit 4 , 5 čak i više i mogu se međusobno “klat” šta je u F 1 nemoguče zbog širine bolida . uglavnom , popriličan broj sezona dominira jedan ili 2 tima , a u F 1 tek jedan i u tome je sva razlika . ove sezone u mot GP su uglavnom pobjeđivali ili vozači honde ili yamahe i tek 2 pobjede “netvorničkih” timova … miller u holandiji i crutchlow u češkoj , a u obe trke je bilo prilično konfuzije zbog mokrih staza . lani npr su pobjeđivali samo vozači 2 tima …. yamahe i honde , a ostali su mogli “plakat” zajedno sa navijačima ostalit timova ( isto ka i F 1 lani ) . još gore je bilo ( šta se tiče napetosti prvenstva ) marquez je pobjedija u prvih DESET trka UZASTOPNO , ukupno 13 od 18 . di je tu bila napetost , neizvjesnost ? a ipak su svi hrlili gledat trke 🙂 za to vrime su fanovi F 1 žugali jer su drugi ( ricciardo ) mercedesovim vozaćima “opteli” tek 3 trke … hondi 2014. tek 4 jer je i perdosa pobjedija u jednoj trci . di je tu bila razlika u dominaciji u odnosu na F 1 kojom su fanovi nezadovoljni za razliku od fanova moto GP – a . ka šta sam napisa nisu nezadovoljni ni tišim zvukom u odnosu na prije kad su “harali” dvotaktaši ni ograničenjem goriva . krilca na motorima uživo ti nisu smetala ? eto , ne smetaju ni fanovima moto sporta iako bi mogli kazat da to nije onaj “stari , dobri , klasični” moto GP na koji su oni navikli . a sad usporedi to sa fanovima F 1 kojima svak kur , izmjena smeta jer to nije ona “stara . dobra , klasična” F 1 na koju su navikli . btw i Blackhawk je bija jako zadovoljan izgledom nekih bolid u živo , čak i zvukom za razliku od zanovjetala koji to nisu ni čuli ni vidili u živo . nije mi najera upadat u rasprave , pripetavanja no želim samo ukazat kako je sve poprilično slično samo šta fanovi moto trka i dalje uživaju dok je puno nezdovoljnih fanova F 1 , a zašto kad je sve tako slično ? da nije zbog one poslovice o slabom kuru koju sam napisa u komentaru poviše 😉 🙂 🙂 🙂 btw , ovo ide na “tvoju adresu” ali je namjenjeno svima koji vole F 1 i koji bi se možda trebali ugledat na fanove moto sporta .

• zekohonda Donator

bridgestone nije napustio motogp zbog pritužbi vozača.
        od kad se pirelli vratio u f1, stalno neki problemi. ne žugaju samo fanovi nego i vozači.
        tek je pola godine michelin u motogp-u. vozači malo žugaju(uglavnom na kišne gume), fanovi ne. dogodine će sve bit ok.
        što se tiče ograničenja goriva, jedno je veličina tanka, a drugo je fuel flow. ne možeš to stavljat u istu rečenicu.
        u moto gp ima više preticanja, već si objasnio. fanovi zadovoljni. i bez drs-a. 🙂
        gdje je neizvjesnost u 2014? u utrkama, ponavljam. prvenstvo je bilo riješeno, ali utrke su bile zanimljive. o ovome smo već jednom raspravljali. dovoljno za danas.
        tebi je poprilično slično, meni ima bitnih razlika. mada volim i jedno i drugo. 😉

• aha … jbe DRS F 1 . izvini ali možda mi se čini da treba malko razmišljat prije pisanja jer ( bez uvride ) već gabariti “trkalica” mogu objasnit prisustvo DRS – a u trkama F 1 . drago mi je šta znaš da fanovi nisu žugali zbog michelina ali ako ti predložim da odeš na forum motori.hr možda vidiš suprotno . ili su forumaši tog foruma bez veze tamo iako je sav “posvećen” motorima ka i svi forumaši koji tamo ostavljaju komentare . “bridgestone nije napustio motogp zbog pritužbi vozača” pazim šta pišem i lipo stoji “bridgestone je napustija moto GP , sad je li to zbog pritužbi vozača ili …TO NE ZNAM” , a točkice iza onog “ili” otvaraju i potencjalno druge razloge . naravno da kad s tobom raspravljam ne mogu bit u pravu jer naravno da je 2014. bila neizvjesna sa 10 pobjeda marqueza u prvih 10 trka . i drugi su ga mogli stić da su pobjedili u preostalih 8 trka do kraja zar ne ? naravno da su te trke u kojima je MM pobjeđiva i već malko posli pola prvenstva osvojia titulu isto ka i sezona 2004. kad je MS od 18 pobjedija u 14 trka . valjda su svi grizli nokte te 2004. ( i 2014. u moto GP -u ) od neizvjesnosti ko će bit prvak . od 2001. ( znači već 15 sezona ) tek 2 tima se izmjenjuju na vrhu , osvajaju titule …. honda i yamaha uz iznimku 2007. kad je stoner osvojia titulu sa ducatiem . a di su bili npr suzuki , kawasaki , ducati ( osim te 2007. ) koja je napetost bila 2001. kad je vale osvojia titulu sa 106 bodova isprid biaggia ili 2005. sa 147 bodova više od melandria , 2008. vale 93 boda više od stonera , 2010. lorenzo sa 138 bodova više od pedrose . 2011. stoner 90 bodova više od lorenza itd itd . ljudi koji su vozili trke su mi kazivali kako je moto GP posta dosadan , predvidljiv . napetije je bilo godinu prije dolaska MM i sad u “njegovo” vrime . 2 tima se izmjenjuju desetljeće , zvuk je lošiji nego prije , elektronika , gorivo , krilca na motorima , gume … sve isto ili slično sa F 1 no onda solomunska opaska … DRS ! to nema u moto GP -u . ali zato motori imaju traction control 🙂 🙂 🙂 bez DRS – a ( ako ostane “zatvoren” vozači će bit sporiji ali će vozit , a pogledaj mislim 2014. ( ili 2015. ne sjećam se točno ) kad je MM u kontaktu “iskopča” kabel perdosi za TC — šta je bilo ? perdosa se “rasuja” u zavoju jer bez kontrole proklizavanja . meni promjene u moto GP – u ne smetaju jer volim motore ( čak nešto i vozim ) ali isto tako mi ne smetaju ni u F 1 jer vučem paralele , a i napredak ide dalje . ne znam ima li u mot više preticanja jer u nekim trkama F 1 bilo i ako se ne varam više od 80 preticanja ( turska npr ) . neki vozači su žugali zbog guma ali neki ( npr hulkenberg , kimi , di resta dok je vozija ) su bili zadovoljni . žugali su u mercu , RB dok nisu sredili svoje probleme i pretjeranu potrošnju guma . sad već odavno niko ne žuga naročito otkada je FIA malko popustila pirelliu . možda je sve puno bitnih razlika baš kako ti vidiš pa ja moram izmišljat podatke jer npr b ar 5 – 6 timova se i isto toliko vizača tijesno bori za titulu , a ja slipac vidim samo 2 tima i 2 max 3 vozača . možda je bodovna razlika između 1. i 2. minimalna do kraja pa sam ja mora izmislit razlike od 90 do 140 bodova da navučem vodu na svoj mlin . nije mi jasno kako uz sve provjerljive podatke neko ih može zanemarit i oslonit se na svoj subjektivni “osjećaj” pa za prvenstvo di 1. ostavi 2. 130 – 140 bodova može reč da je bilo dobro , a prvenstvo F 1 di npr seb ostavi buttona 122 boda ( 2011. ili frnanda 155 ( 2013. ) je dosadno !?!?!? meni je to npr isti kur 🙂 a i trke F 1 su uzbudljive ako “skrenemo” pogled sa vodećeg jer iza njega se odvijaju borbe često i žešče nego niže u poretku motora samo fanovi na to ne obračaju pažnju . vjerovatno ih je malo obratilo pažnju na vožnju npr wehrleina u austriji , a on se mora itekako borit da u manoru osvoji 10. misto . a takvih je slučajeva bilo podosta i kamere ih više pokažu u F 1 nego u moto GP – u samo …. ma ko to jbe . imamo svoje mišljenje koje nikakve činjenice neče ublažit ili ne da bog prominit 😉 ovo je svima ali na “tvoju adresu” 😉 🙂 i da , dosta je o ovome . reka sam sve šta sam mislija 🙂

• zekohonda Donator

-nego što nego DRS zajebava f1. i prije su bili gabariti isti, pa ga nije bilo. 80 preticanja, s drs-om. neš ti preticanja. sjećam se jedne turske u kojoj je većina preticanja bilo obavljeno na prvoj trećini ravnice. to nije preticanje, to je obilaženje.
        -može link sa za žuganje motori hr. ,ali da je malo novijeg datuma?
        za gume u f1 vozači i dalje žugaju. grozni i massa nedavno, u spa.
        -što uopće spominješ kao opciju za napuštanje bridgestona pritužbe vozača? kad voliš tražit podatke, je li problem i to izguglat?
        -naravno da ne možeš bit u pravu kad ne razlikuješ utrku od sezone, zar ne?

2. David Vidović novinar

Dobar putopis zeko, bravo! Šteta samo što su tvoji isprašeni taj vikend, da nije bilo toga vjerojtano bi bilo 10/10 😀

• zekohonda Donator

ma, sve u svemu dobro je prošlo jerbo su ducatiji uzeli dosta bodova yamahama.
      da je recimo honda pobijedila bilo bi 9,5 . 10ka ne postoji u mom ocjenjivanju. njoj se teži, ali je nedostižna. 😉

3. U buduće idem s tobom na utrke.. vidim da si izvrstan turistički vodič. 😀
    ..btw, poslovično životopisan Zekin putopis, moj naklon.

• zekohonda Donator

hvala. na forumu budem obavijestio zainteresirane o planovima za 2017. kad dođe vrijeme. zasad još nisu ‘kalendari’ izašli.
      nego, đe je tvoj putpopis s red bull ringa ove godine? kakvo je to zabušavanje???

• @Blackhawk ali si ti gospar? ja san ti skoro svake subote u du, pemo hebrangova, pemo lapad, pemo sm grad, pemo ploče, pemo montovijerna, hoteli babin kuk, hoteli cavtat i te šeme, moramo se jednom dogovorit za kavu!

• A nisam ti ja baš gospar, ja sam Konavljanin hehe. Popit ćemno kavu s zekehondom i Kartemolim.
        Nego nije mi jasno koji je kreten dao minus na ovaj tvoj post? Na osnovu čega? Zašto? Papak!

4. Bravo..moram primjetiti da su tribine krcate, GA podrucje nije zeleno (znaci i to je krcato) plus sta su nikle neke nove-stare tribine koje su pretpostavljam isto krcate…bravo F1 dvokotaci te nadmasili.

• zekohonda Donator

sve je bilo krcato ko i 2014. na f1. čak su dodali i dvije montažne tribine kojih onda nije bilo.
      za 2017. motogp (zasad) nema nikakvih montažnih tribina , dok za f1 nema čak ni norda u prodaji. zbog očajne posjećenosti f1 utrke ove godine , dogodine je ga karta jeftinija nego za moto gp, što je presedan.

5. Hehe, što si se mene uhvatio :-p Ali moja posta je odlično mjesto .-)
    Baš smo Božo i ja govorili kako ćemo jednom i mi poći na Moto GP utrku!

Ne želite gledati reklame?

Anketa

Tko će iduće godine voziti za Mercedes?